Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-09@04:33:02 GMT

جانسون: استعفا نمی‌دهم

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۷۳۲۵

جانسون: استعفا نمی‌دهم

به گزارش ایسنا، بوریس جانسون امروز در جریان جلسه هفتگی پر تنش مجلس عوام گفت: «ما به اجرای مأموریتی که به ما سپرده شده است، ادامه خواهیم داد».

 وی افزود: «وظیفه نخست وزیر در شرایط سخت و زمانی که یک مأموریت بزرگ به او داده می‌شود، این است که به کارش ادامه دهد و این کاری است که من انجام خواهم داد».

جانسون احزاب اپوزیسیون را متهم کرد که هیچ گونه سیاست و راهبردی جایگزین برای مقابله با شرایط اقتصادی و اجتماعی کنونی ندارند، در حالی که به گفته او، دولت او «برنامه روشنی» برای آن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین بار دیگر از قانون‌گذاران مجلس عوام انگلیس به دلیل حمایت از یک نماینده محافظه کار که یک نماینده دیگر را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده بود، عذرخواهی کرد.

جانسون گفت که اقدام احزاب اپوزیسیون در تشکیل کمپین علیه او، ناشی از ترس از پیروزی‌اش در انتخابات پیش‌رو است، این در حالی است که نمایندگان پارلمان همچنان خواستار استعفای فوری او هستند.

در ادامه بحران برای دولت جانسون، وزیر امور کودکان و خانواده انگلیس امروز از سمتش کناره‌گیری کرد و به دولت بوریس جانسون تاخت.

«ویل کوئینس» پس از آن از دولت «بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس کناره‌گیری کرد که او را برای دفاع از جانسون بر سر رسوایی «کریس پینچر» راهی مصاحبه‌ای در تلویزیون کردند.

کوئینس گفت: از آنجایی که مشخص شده اطلاعاتی که به او داده شد، «نادرست بوده» او چاره‌ای جز استعفا ندارد.

بوریس جانسون پس از آنکه دو وزیر ارشدش در اعتراض به عملکرد نخست وزیر استعفا دادند، اکنون برای بقای سیاسی خود می‌جنگد. ریشی سوناک، وزیر دارایی و ساجد جاوید، وزیر بهداشت انگلیس با انتشار نامه‌هایی در فاصله ۱۰ دقیقه استعفا دادند. با انتشار این خبر، تعداد دیگری از مقامات و دستیاران دولت هم استعفا دادند. منتقدان می‌گویند این تحولات جدید برای نخست وزیر در حکم «پایان» کار او است.

انتهای پیام

منبع: الف

کلیدواژه: بوریس جانسون نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۷۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: نابودی حماس نزدیک است

به گزارش ایسنا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با بیان ادعای مذکور گفت، سیاستش نشان می‌دهد که تشکیلات خودگردان فلسطین راه حل نوار غزه نیست.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد، جنبش مقاومت فلسطین «حماس» باقی نخواهد ماند زیرا این رژیم آن را «نابود» خواهد کرد!

به نقل از سایت خبری النشره، ارتش رژیم صهیونیستی نیز در همین حال از کشته شدن دو تن از نظامیان خود خبر داد که یکی از آنها فرمانده تانک بوده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در شصت و سومین روز از حمله خود به نوار غزه، بمباران مناطق مسکونی را تشدید کرده و قتل عام جدیدی در رفح، خان‌یونس، شهر غزه و جبالیا مرتکب شده است.

دیگر خبرها

  • نتانیاهو «بدترین متحد آمریکا»
  • مسکو: به اخراج وابسته نظامی روسیه توسط لندن پاسخ می‌دهیم
  • جدیدترین موضع گیری السودانی درباره جنگ غزه
  • چراغ سبز آمریکا به رژیم صهیونیستی برای عملیات «محدود» در رفح
  • انگلیس به ابراز نگرانی درباره عملیات نظامی اسرائیل در رفح بسنده کرد
  • رد شدن توافق آتش‌بس از سوی نتانیاهو
  • چرا نتانیاهو نمی‌خواهد جنگ در غزه تمام شود؟
  • نتانیاهو: نابودی حماس نزدیک است
  • نتانیاهو در دو راهی سخت آتش‌بس یا استعفا
  • نتانیاهو در دو راهی آتش‌بس یا استعفا