Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@07:47:58 GMT

برگزاری تجمع بزرگ بانوان تمدن‌ساز در همدان

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۷۵۵۵

برگزاری تجمع بزرگ بانوان تمدن‌ساز در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی محمدی عصر امروز در نشست قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان همدان اظهار کرد: به مناسبت هفته عفاف و حجاب تجمع بزرگ بانوان تمدن‌ساز ۲۱ تیرماه در پیاده‌راه بوعلی و برنامه‌های فرهنگی متنوع با موضوع عفاف و حجاب در دیگر نقاط شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت پرهیز از اقدامات جزیره‌ای و صرفا انتقاد کردن در حوزه عفاف و حجاب افزود: همه فعالان و مدعیان دغدغه‌مند در زمینه عفاف و‌ حجاب باید با هم‌افزایی، همدلی و همکاری به دنبال ترویج عفاف و حجاب و اقدامات فرهنگی به منظور کاهش بدحجابی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار همدان تصریح کرد: هدف نهایی قرارگاه عفاف و حجاب طبق آیین‌نامه ابلاغ شده سالم‌سازی فضای جامعه و در این قرارگاه چارچوب کار، اعضا، کمیته‌ها، شرح وظایف، راهبردها و اهداف مشخص شده است.

وی افزود: تاریخ اسلام گویای بسیاری از واقعیت‌ها و فقه غنی ما پاسخگوی نیازهای فکری فرهنگی جامعه است
و نباید اجازه دهیم بنیان‌های اخلاقی خانواده‌ها با نفوذ فرهنگی دشمن دچار اضمحلال شود.

محمدی توصیه به رعایت عفاف و حجاب را از جمله نکات برجسته و مشترک در وصیت‌نامه شهدا دانست و اظهار کرد: اسیر روزمرگی و چارچوب‌های اداری نشویم و با همفکری در زمینه فرهنگی هر چه به جامعه در این زمینه کمک می‌کند باید به میدان بیاوریم.

وی افزود: بی‌تفاوت بودن و غفلت باعث نفوذ فرهنگی دشمن با بهره‌گیری از فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای در خانه‌های تک‌تک خانواده‌ها می‌شود که در چنین شرایطی حتی والدین هم در کنترل و تربیت فرزندان خود ناتوان می‌شوند. 

فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه برخی ارزش زن در جامعه را به حدی تنزل داده‌اند که به صراحت بدنبال استفاده ابزاری از آن برای جلب مخاطب و‌ جذب مشتری هستند تاکید کرد : بهره‌گیری از ظرفیت اصناف به ویژه اتحادیه‌های مرتبط مانند تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک و آرایشگاه‌ها باید بیشتر مد نظر قرار گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان نیز گفت: در شهر همدان با عنوان دارالمومنین و دارالمجاهدین علنا مواردی از کشف حجاب مشاهده می‌کنیم که نشان از نقشه دشمن دارد.

 سید جواد حسینی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته عفاف و حجاب افزود: عفاف و حجاب موضوع محدود به یک هفته نیست و‌ باید در این زمینه دغدغه همیشگی داشته باشیم.

انتهای پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس

کلیدواژه: هفته حجاب و عفاف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب عفاف و حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۷۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب مانعی برای پیشرفت نیست

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، مردم و طلاب حوزه‌های علمیه بندرعباس با حضور در حوزه علمیه مدرسه النبی با برپایی تجمعی از طرح نور فرماندهی انتظامی حمایت کردند.

تجمع کنندگان با سردادن شعارهایی حمایت خود را از طرح نور که با هدف حفاظت از حریم حجاب و عفاف و مقابله با هنجار شکنی در حال اجراست، اعلام کردند.
 
شرکت کنندگان در این تجمع خواستار ترویج هر چه بیشتر فرهنگ عفاف و حجاب و تلاش برای گسترش آن در جامعه شدند.
  
 حجت الاسلام والمسلمین حقیقی مدیر حوزه علمیه هرمزگان در این تجمع با بیان اینکه مسئله عفاف و حجاب یکی از ضرورت‌های جامعه است، گفت: لازم است همه اقشار و صنوف مختلف جامعه در این امر به کمک نیروی انتظامی بشتابند.
 
وی افزود: نیروهای خدوم و انقلابی انتظامی که در همه صحنه‌ها به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند، این بار هم با اجرای طرح نور به موضوع عفاف و حجاب به عنوان دغدغه آحاد مردم ورود کردند.
 
حجت الاسلام والمسلمین حقیقی با بیان اینکه مسئله عفاف و حجاب یکی از ضرورت‌های جامعه است، افزود: لازم است همه اقشار و صنوف مختلف جامعه در این امر به کمک نیروی انتظامی بشتابند.
 
وی چادر برای زنان را یک زینت برشمرد و گفت: حجاب مانعی برای پیشرفت نیست و در کنار عفت و پاکدامنی زنان، مردان هم باید غیرت داشته باشند.
 
فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان هم گفت: ما برای دفاع از ارزش‌هایی که شهدای ما جان خود را در راه آن فدا کردند، سوگند یاد کرده ایم.
 
سردار جاویدان افزود: اگر همه دستگاه‌ها به وظیفه و مسئله اجتماعی و فرهنگی خود در این زمینه عمل کنند، عفاف و حجاب در جامعه نهادینه می‌شود.
 
وی با اشاره به گردش پذیر بودن هرمزگان گفت: هر کسی در هر صنف و جایگاهی باید برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و جلوگیری از بی حجابی تلاش کنند.
 
فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: وعده صادق سند معتبری در تاریخ ایران است که ابهت رژیم کودک کش صهیونیستی که خود را پنجمین ارتش مقدر دنیا معرفی می‌کند، فرو ریخت.
 
پس از سخنان سردار جاویدان، مردم ولایت‌مدار بندرعباس با شعارهای «نیروی انتظامی حمایت حمایت»، «سردار قهرمان ما تشکر تشکر» و «پلیس فداکار تشکر تشکر» از مواضع سردار و اقدامات فراجا در اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) قدردانی کردند.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • همت معلمان، زمینه‌ساز فرهنگ و تمدن شده است
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب
  • حجاب مانعی برای پیشرفت نیست
  • دولت رئیسی بیخیال لایحه حجاب شد | نیاز به قانون جدیدی نیست معطل نمی‌مانیم!
  • مخالفت دقیقه نودی دولت رئیسی با لایحه عفاف و حجاب/برای مقابله با بی حجابی معطل تصویب قانون جدید نمی مانیم
  • سخنگوی دولت: برای مقابله با بی حجابی نیازی به قانون جدید نیست
  • فرمانده انتظامی سمنان: فراجا مرزبان حجاب است
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • فراجا مرزبان حجاب است/ متولیان فرهنگی حجاب و عفاف بیدار باشند
  • سخنگوی دولت: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید حجاب نیست