Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید ابراهیم رئیسی (زادهٔ ۲۳ آذر ۱۳۳۹) فقیه مسلمان و سیاستمدار مستقل ایرانی است، که از ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ به عنوان هشتمین رئیس‌جمهور ایران مشغول به کار است. سید ابراهیم رئیسی همچنین نایب‌رئیس اول مجلس خبرگان رهبری است. سید ابراهیم رئیسی پس از گذراندن تحصیلات دورهٔ ابتدایی، دروس حوزوی را نخست در مشهد و از سال ۱۳۵۴ در قم ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه با هم آماده برای تخریب آیت الله رئیسی

محمدمهدی اسماعیلی روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: رییس سازمان سینمایی کشور  موضع خوبی در حیطه فعالیت کاری خود دارد و عملکرد وی خوب است و به دنبال تغییر در این حوزه نیستیم.

وی یکی از برنامه اصلی دولت را توجه به مناطق پیرامونی دانست و گفت: بسیاری از هنرمندان منطقه‌ای داریم که مورد توجه رسانه‌ها نیستند، وزارت ارشاد در این دوره به دنبال تقویت این بخش است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره دستور رئیس جمهور برای ادامه اجرای برنامه‌های هنری در مجموعه سعدآباد با توجه به تردد روسای کشورهای خارجی در هفته گذشته گفت که در حال حاضر ما اجراهایی در محوطه سعدآباد داریم که در هفته‌های قبل به دلیل تعدد تردد روسای کشورهای خارجی و برنامه‌هایی که داشتند، در برخی شب‌ها دچار تعطیلی می‌شد.

شریعتمداری:اصلی‌ترین حربه‌ای که علیه رئیسی بکار گرفته شد

اسماعیلی ادامه داد: این نکته را به رئیس جمهور  عرض کردم و دستور داد که اولویت با برنامه ای است که مردم بلیت آن را خریده اند و چند هزار نفر هر شب با ذوق و شوق به سعد آباد می‌آیند و برنامه ها را طوری تنظیم کنید که حتی یک مورد هم موجب تعطیلی برنامه هنری نشود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم اضافه کرد که به همین دلیل هفته گذشته که یکی از روسای کشورها در تهران بود این مشکل که پیش آمد بلافاصله با همکاری دفتر رئیس جمهور ساعات کار و ملاقات ها را به نحوی تغییر دادند که برنامه بدون حاشیه اجرا شد و مردم هم برنامه شان لغو نشد و همه چندهزار نفر نیز در سعد آباد برنامه را تماشا کردند.

عکسی جنجالی از سید ابراهیم رئیسی!+عکس

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: حسین انتظامی فرهنگ سیدابراهیم رئیسی محمد مهدی اسماعیلی سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۷۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری از پلاکارد روحانیون علیه ابراهیم رئیسی در تجمع قم

عصر روز گذشته پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مردم قم با تجمع در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) از طرح نور و نیروی انتظامی تشکر کردند. پلاکارت‌های شعار علیه ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم در این تجمع، مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت./ ایسنا

دیگر خبرها

  • تصویری از پلاکارد روحانیون علیه ابراهیم رئیسی در تجمع قم
  • گزارش| سفر رئیسی به سریلانکا؛ نمایش اقتدار مهندسی ایرانی
  • رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • بازدید رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • از شگفتی سفر به پاکستان و سریلانکا استقبال گروه‌های گوناگون از رئیس‌جمهور بود
  • پاکستان: سفر ابراهیم رئیسی موفقیت‌آمیز بود/ مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد
  • استقبال از «مدل مشارکت» در حوزه حمل‌ونقل/ هفته آینده ۲ قرارداد همکاری مشارکت امضا می‌شود
  • پاکستان: سفر ابراهیم رئیسی موفقیت‌آمیز بود/مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد