Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@05:34:03 GMT

دستورات فوتبالی معاون اول رییس جمهور

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۷۶۹۴

دستورات فوتبالی معاون اول رییس جمهور

در جلسه ای با حضور معاون اول رییس جمهور، راهکارهای حمایت و تقویت تیم ملی فوتبال برای حضور پر قدرت در جام جهانی قطر مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

محمد مخبر، معاون اول رییس جمهور در این جلسه که عصر امروز(چهارشنبه) برگزار شد، بر ضرورت حمایت قاطع از تیم ملی فوتبال تاکید کرد و گفت: دولت با تمام توان پشتیبان تیم ملی فوتبال است و از تصمیمات مسئولان و دستگاه‌های  ذیربط در مسیر آماده سازی مطلوب برای حضور در این رویداد بزرگ بین المللی حمایت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه که رییس دفتر رییس جمهور، وزرای ورزش و جوانان و صنعت، معدن و تجارت، رییس سازمان برنامه و بودجه و سخنگوی دولت نیز حضور داشتند، وزیر ورزش و جوانان گزارشی از وضعیت موجود تیم ملی و چالش های پیش روی ارائه داد.

پس از ارائه گزارش و بحث و بررسی مقرر شد تا برنامه ریزی لازم برای پشتیبانی از فرایند آماده سازی تیم ملی، امکان سنجی و انجام بازی های تدارکاتی مناسب، تسهیل حضور علاقه مندان برای حضور در جام جهانی قطر، حمایت از بازیکنان و انجام تعهدات ایجاد شده و همچنین حل مشکلات پخش تلویزیونی صورت گیرد.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: مخبر رییس جمهور تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۷۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رییس جمهور

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور در سال ۱۴۰۲ ، روز سه‌شنبه هفته آینده با حضور آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

به گفته وزیر ورزش قرار است در این مراسم ۲۳۰ میلیارد تومان در قالب پاداش به مدال‌آوران اهدا شود.

کد خبر 6094219

دیگر خبرها

  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رییس جمهور
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سریع‌تر اجرایی شود
  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع تر اجرایی شود
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است