Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@23:17:52 GMT

رسمی؛ بمب‌افکن آژاکس جانشین ارلینگ هالند شد (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۷۷۱۲

رسمی؛ بمب‌افکن آژاکس جانشین ارلینگ هالند شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سباستین هالر، ستاره ساحل عاجی پس از حضور در اینتراخت فرانکفورت بین سال های 2017 و 2019 برای دومین بار در دوران حرفه ای خود راهی بوندسلیگا شده و با قراردادی چهار ساله به دورتموند پیوست. سباستین هالر شماره 9 را در لباس تیم جدید خود خواهد پوشید.

سباستین هالر در مورد این انتقال گفت: "استادیوم دورتموند فوق العاده است، اما بزرگ ترین ورزشگاه بدون هواداران معنایی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من به سختی می توانم برای بازی کردن در دورتموند صبر کنم و می خواهم به عنوان بخشی از خانواده دورتموند، حمایت بیش از 80 هزار تماشاگر این باشگاه را احساس کنم. امیدوارم در سال‌های آینده با هم به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنیم و سپس بتوانیم با هم جشن بگیریم."

سباستین هالر 28 ساله در سال 2019 با مبلغ 45 میلیون پوند راهی وستهام شد، اما این انتقال موفقیت آمیز نبود و او 18 ماه بعد با کمتر از نصف این قیمت به آژاکس فروخته شد. اما این ستاره باتجربه زیر نظر اریک تن هاخ متحول شده و به ستاره ای بزرگ تبدیل شد. هالر در فصل 22-2021 در 42 بازی 34 گل به ثمر رساند و 9 پاس گل نیز ارسال کرد. همچنین او در مرحله گروهی فصل گذشته نیز به عنوان بهترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا برگزیده شد. دورتموند پیش از این و برای پر کردن جای خالی ارلینگ هالند، یک مهاجم دیگر به نام کریم آدیمی را نیز از ردبول سالزبورگ به خدمت گرفته بود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا سباستین هالر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۷۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی

به گزارش همشهری آنلاین بایرلورکوزن در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف رم خواهد رفت. یکی از نکات جالب این بازی به تقابل سردار آزمون با بایرلورکوزن برمی‌گردد. ستاره ایرانی در تابستان گذشته با قراردادی قرضی از لورکوزن راهی پایتخت ایتالیا شد و حالا باید مقابل تیم سابقش قرار بگیرد.

بارها شاهد بوده‌ایم که بندی در قرارداد برخی بازیکنان قرار داده شده که بر اساس آن حق حضور مقابل تیم سابق خود را نخواهند داشت. حالا شایعاتی در این زمینه پیرامون سردار آزمون هم مطرح شده که با واکنش رسمی باشگاه بایرلورکوزن مواجه شده است.

سیمون رولفس، مدیر ورزشی باشگاه بایرلورکوزن، در واکنش به حضور سردار آزمون مقابل این تیم در نیمه‌نهایی لیگ اروپا به بیلد گفت: "در حال حاضر این یک مسئله عادی در فوتبال محسوب می‌شود. هیچ بندی در قرارداد آزمون وجود ندارد که بخواهد او را از حضور در بازی با لورکوزن منع کند."

سردار آزمون تا سال ۲۰۲۷ با بایرلورکوزن قرارداد دارد اما کاملا از حضور در پایتخت ایتالیا خوشحال است. او حتی در زمستان دو پیشنهاد وسوسه‌کننده از لالیگا را رد کرد تا در رم بماند. آزمون از ماندن در رم استقبال می‌کند و از طرفی با آمدن دنیله‌ ده‌روسی او فرصت بیشتری برای درخشش پیدا کرده و به نوعی بازیکن محبوب سرمربی ایتالیایی محسوب می‌شود.

سردار شانس زیادی برای حضور مقابل بایرلورکوزن در نیمه‌نهایی لیگ اروپا خواهد داشت و شاید عملکرد خوب در این بازی مدیران رم را بیش از پیش به سمت جذب دائمی او سوق دهد. هر چند که اخیرا رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند که جالوروسی علاقمند به حفظ آزمون است اما به شرطی که آن ‌ها بتوانند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند.

کد خبر 848667 برچسب‌ها ویژه ورزشی سردار آزمون

دیگر خبرها

  • ستاره پی‌اس‌جی با گل دورتموند مصدوم شد! (عکس)
  • دورتموند - پاری سن ژرمن؛ ترکیب رسمی
  • دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی
  • ارلینگ هالند، کرکتر جدید در بازی Clash of Clans / فیلم
  • ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی در کلش آف کلنز ! (فیلم)
  • غول نروژی در دنیای گیم؛ شخصیت ارلینگ هالند به بازی کلش آو کلنز اضافه می‌شود
  • هالند سیبیلو؛ استایل جدید و عجیب غول نروژی / عکس
  • استایل عجیب ستاره سیتی: هالند سیبیلو شد! (عکس)
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • ماموریت جدید برای قاتل هالند: هری کین!