Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساسان زارع سخنگوی مردمی ستاد مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر در نشست خبری صبح امروز چهارشنبه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۱ در مجموعه شهدای سرچشمه در تشریح این ویژه برنامه که در روز عید غدیر خم برگزار می شود گفت: این رویداد به میزبانی و همت هیئات، مواکب، موسسات قرآنی و گروه های سرود مردم نهاد برگزار می شود و به ارائه خدمات به مردم خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برنامه‌هایی از قبیل دادن اطعام، برپایی سرود و مولودی، کاروان‌های شادی، غرفه‌های فرهنگی و سخنرانی و پویش نذر اسباب بازی برای نقاط محروم در راستای تبلیغ اصول مهدویت و عید غدیر از ساعت ۱۸ تا ۲۲ روز عید غدیر خم ارائه خواهد شد.

 

زارع ادامه داد: در این رویداد ۳۰۰ مجموعه مردم نهاد اعلام آمادگی کردند و سعی ما بر این بوده است که این جشن کاملا خانوادگی برگزار شود و مانند برگزاری سرود سلام فرمانده، اتفاق بزرگی رخ دهد.

سخنگوی مردمی ستاد مهمانی ده کیلومتری غدیر تصریح کرد: سامانه ای نیز جهت همراهی بانیان خیر طراحی و آماده سازی شده که علاقه مندان می‌توانند برای ادای نذورات خود عدد ۳ را به سامانه ۳۰۰۰۲۱۲ و نیز موکب‌ها و نهاد‌هایی که تمایل همکاری در این خصوص دارند، عدد ۱ را به سامانه ۳۰۰۰۲۱۲ ارسال نمایند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ارائه خدمات به مردم اسباب بازی خانواده شادی مهدویت عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۷۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی میراث فرهنگی ساماندهی و مرمت کاروان‌سرای تاریخی جنب شرکت نفت ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مرتضی صفری در بازدید از کاروان‌سرای شرکت نفت ارومیه اظهار کرد: این کاروان‌سرا از جمله بنا‌های تاریخی ارومیه بوده که در اختیار مالک بخش خصوصی قرار دارد که با گفتگو‌های انجام شده با مالک آن مقرر شد نسبت به ساماندهی آن اقدام شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: به‌منظور جلوگیری از تخریب بیشتر این مجموعه اقدات احیا و مرمت حجرات پیرامون کاروان‌سرا زیر نظر کارشناسان مرمت و احیا اداره‌کل در اسرع وقت عملیاتی خواهد شد 

او گفت: همچنین برای ساماندهی این بنا شهرداری ارومیه نیزاعلام آمادگی جهت مشارکت داشته است و آواربرداری و محوطه‌سازی با همکاری این مجموعه انجام خواهد شد.

صفری گفت: کاروان‌سرای شرکت نفت ارومیه یکی از مجموعه‌های تاریخی متعلق به اواخر دوره قاجار و اوایل دوره پهلوی است.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • آمادگی میراث فرهنگی ساماندهی و مرمت کاروان‌سرای تاریخی جنب شرکت نفت ارومیه
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی