Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش "ورزش سه"،  منچستریونایتد برای خرید آنتونی، ستاره آژاکس، به این تیم پیشنهادی 60 میلیون یورویی ارائه کرده ولی باشگاه هلندی به یونایتد پاسخ داده که او را به جز با رقمی 80 میلیون یورویی واگذار نخواهد کرد. این در حالی است که آنتونی باشگاهش را تحت فشار گذاشته که با انتقال او به شیاطین سرخ موافقت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منچستریونایتد مدتی است با آژاکس برای خرید این ستاره 22ساله برزیلی در حال مذاکره است. اما آژاکس در تمام این مدت در مقابل تیم انگلیسی مقاومت کرده و سعی دارد آنتونی را دست‌کم برای یک فصل دیگر در آمستردام نگه دارد.

آژاکسی‌ها برای منصرف کردن یونایتد حاضر نیستند حتی یک سنت از درخواست 80 میلیون یورویی خود کوتاه بیایند. این در حالی است که آنتونی و ایجنت او فشار زیادی به آژاکس وارد کرده تا از لجاجت دست بردارد.

آنتونی تا سال 2025 با آژاکس قرارداد دارد و سرمربی جدید تیم هلندی، آلفرد شرویدر، خواهان حضور ستاره برزیلی در تیمش شده. او اخیرا در این باره گفت:" شکی نیست که ما می‌خواهیم آنتونی بماند. اگر اشتباه نکنم او تا سه سال دیگر قرارداد دارد و خودش این را می‌داند".

این ستاره برزیلی در سال 2020 از سائوپائولو به آژاکس پیوست. او تا امروز 78 بازی برای تیم هلندی انجام داده و در این مدت 22 گل به ثمر رسانده و 19 پاس گل داده است.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۷۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این مربا را برای صبحانه نخورید!

به گزارش خبرآنلاین ،کامکوات یا به قول عده‌ای پرتقال تزئینی از جمله مرکباتی است که هم خام آن با پوست در سبد میوه‌ها خوردنی است هم پخته آن به صورت مربا.

همشهری در خبری نوشت:البته این مربا از آن نوع مرباهایی نیست که بشود با خامه یا کره به عنوان صبحانه خورد؛ مربای کامکوات را معمولا به عنوان دسر بعد از غذا یا همراه با چای می‌خورند.

مواد لازم


۱ کیلوگرم کامکوات
۷۵۰ گرم شکر
۲ /۱ یک لیتر آب
۲ ق س آبلیمو

۱. میوه‌ها را شسته و در آبکش بگذارید. بعد روی هرکدام از میوه‌ها به صورت طولی، دوبرش ایجاد کنید تا هم موقع جوشیدن تلخی پوست میوه‌ها گرفته شود و هم اینکه موقع پختن با شکر، به خوبی مواد را جذب کند.

۲. حالا تمام کامکوات‌ها را که برش داده‌اید در قابلمه‌ آب‌جوش بریزید تا بجوشند.

بعد از ۲۰ دقیقه جوشیدن، کامکوات‌ها را از آب خارج کرده و در صافی بریزید. روی آنها آب سرد بگیرید تا تلخی آنها خارج شود.

۳. عمل جوشاندن کامکوات‌ها را یک بار دیگر تکرار کنید و در مرحله بعدی، آنها را در کاسه یا قابلمه‌ای بزرگ ریخته روی آنها آب سرد بریزید و بگذارید حدود ۱۲ ساعت بمانند. در این مدت آب روی کامکوات‌ها را چند بار عوض کنید تا تلخی و اسانس آنها به طور کامل از بین برود.

۴. شکر را با آب در قابلمه‌ای ریخته و روی حرارت بگذارید تا بجوشد و کمی غلیظ (مانند شربت) شود. حالا کامکوات‌ها را در این شربت انداخته و حدود نیم ساعت بگذارید تا میوه‌ها با شکر بجوشند و شیرین شوند. در آخر آبلیمو را اضافه کنید.

فوت‌وفن


افزودن آبلیمو در مراحل آخر تهیه مربا برای جلوگیری از شکرک زدن مرباست.

جوشاندن‌ و آبکش‌کردن‌ چند باره کامکوات‌ها برای گرفتن تلخی آن است.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901079

دیگر خبرها

  • بلینکن: فهرستی از کارهای لازم برای اسرائیل را تهیه می‌کنم
  • مزایای فوق‌العادۀ باغبانی «بدون شخم»؛ بیل را کنار بگذارید!
  • وزیر خارجه آمریکا وارد اردن شد
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • برای سلامتی خودتان، ته‌دیگ را کنار بگذارید (فیلم)
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • این مربا را برای صبحانه نخورید!
  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد