Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@22:39:04 GMT

تیراندازی پلیس هلند به کشاورزان معترض +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۷۸۰۶

تیراندازی پلیس هلند به کشاورزان معترض +فیلم

‍‍‍‍‍‍

نیروهای امنیتی هلند به سمت کشاورزان معترض به اصلاحات جدید تیراندازی کرد و با استقرار خودروهای نظامی، تلاش کرد تا تراکتورهای آن‌ها را از خیابان‌ها خارج کند.

به گزارش مشرق، ویدئویی امروز (چهارشنبه) در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که نیروهای پلیس هلند را در حال تیراندازی به سمت کشاورزان معترض به اصلاحات زیست‌ محیطی نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه روسی «راشاتودی» در این خصوص گزارش کرد، نیروهای پلیس در هلند با سلاح‌های خود به سمت کشاورزان معترض به اصلاحات جدید زیست‌ محیطی تیراندازی کردند و خودروهای نظامی را برای از صحنه خارج کردن تراکتورهایی که کشاورزان در اقدامی اعتراضی در خیابان‌ها پارک کرده بودند، مستقر کردند.

طبق این گزارش، تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، سوراخ‌هایی را بر روی وسایل نقلیه کشاورزان نشان می‌دهد که ناشی از شلیک گلوله نیروهای امنیتی هلند است.

نیروهای امنیتی محلی در توجیه این امر با تأکید بر این که هیچ‌کس در این تیراندازی‌ها زخمی نشده است، در بیانیه‌ای اعلامکرد: «وضعیت تهدیدآمیزی به وجود آمده است. شلیک هشدار انجام گرفته است و گلوله‌هایی به صورت هدفمند شلیک شده است».

روز گذشته (سه شنبه) همچنین رسانه‌ها گزارش کردند که قفسه‌های فروشگاه‌ها در هلند به دلیل اعتراض کشاورزان و مسدود شدن ورودی انبارهای مواد غذایی با تراکتورهای آنها، خالی شد.

اقدامات هماهنگ کشاورزان در اعتراض به سیاست‌های زیست محیطی مقامات هلند در شامگاه دوشنبه، قفسه‌های سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های این کشور را از مواد غذایی خالی کرد.

به نوشته شبکه روسی «ریانووستی»، تعداد زیادی از کشاورزان سوار بر تراکتورهای خود انبارهای مواد غذایی متعلق به شرکت‌های بزرگ زنجیره‌ای را در شهرهای آلمر، آلکمار، بردا، بیلن، دونتر، زووله، نایمگن و چندین شهر دیگر مسدود کردند.

در تعدادی از سوپرمارکت‌ها در مرز با آلمان، قفسه محصولات نانوایی و شیرینی، سبزیجات و بستنی به‌طور کامل خالی شد.

اعتراضات در هلند حالی در جریان است که پلیس این کشور اروپایی در حال جریمه کردن کشاورزانی است که بسیاری از آن‌ها با پرچم‌های ملی اقدام به مسدود کردن جاده‌های مواصلاتی و ورودی انبارهای مواد غذایی کرده‌اند.

دولت هلند از اجرای اقدامات سختگیرانه‌تر برای محدود کردن انتشار نیتروژن در محیط زیست خبر داده بود. کشاورزان هلندی اما معترض هستند که چنین سیاستی منجر به ویرانی بسیاری از خانوارهای روستایی می‌شود، زیرا دام‌ها و کودها منابع اصلی انتشار نیتروژن هستند.

پیش از این نیز رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند فروشگاه‌های ارتش دنیا در سراسر دنیا با کمبود کالا و قفسه‌های خالی مواجه شده‌اند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت هلند تراکتور کشاورز تظاهرات پلیس هلند دولت هلند کشاورزان خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت کشاورزان معترض مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۷۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ فرمانده انتظامی خرم آباد گفت:در پی اعلام مرکز فوريت های پليس ۱۱۰ مبنی بر يک فقره تيراندازی به سمت اماکن خصوصی، مراتب در دستور کار پليس استان قرار گرفت.
سرهنگ نبی اله قاسمی افزود:مأموران کلانتری۱۶ خرم آباد با اشراف اطلاعاتی يک عامل تيراندازی را در اين زمینه شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را در مخفيگاهش به همراه يک قبضه سلاح کمری دستگير کردند.
وی با بيان اين که متهم انگيزه خود را اختلافات قبلی عنوان کرد ،گفت:متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • خالی کردن حساب با سوال ۱۰۰ میلیونی!
  • خالی کردن حساب با پرسیدن فقط یک سوال
  • اجرای طرح هر کلاس یک قفسه کتاب
  • اعتراض اولتراهای میلان: لیائو هو شد و سکوها خالی!
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • استقرار اتوبوس‌های زندان در محوطه دانشگاه کلمبیا
  • اهتزاز پرچم فلسطین در دانشگاه میشیگان/ پلیس آمریکا به دانشگاه ویرجینیا یورش برد
  • همدردی مردم نیویورک با دانشجویان معترض
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس