Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رئیس کارگروه همایش فرصت های سرمایه گذاری استان کرمان درباره قطع برق صنایع اظهار کرد: مس و گل گهر حدود ۶۰ یا۷۰ هزار میلیارد تومان فقط سود سالیانه دارند و اگر بخواهیم مقداری از این سود برای استان هزینه کنند صدای آنها بالا می رود و خاموشی ها مقداری از سود آنها را کم می کند.

سیدصطفی آیت الهی موسوی عصر ۱۵ تیرماه در نشست مطبوعاتی "همایش فرصت های سرمایه گذاری استان کرمان" گفت: با توجه به اینکه استان به سمت صنعتی تر شدن بیشتر می رود، بنابراین نیاز به تکمیل زیرساخت ها احساس می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او استان کرمان در زمینه زیرساخت ها مشکلاتی دارد و زیرساخت های آن امکان پوشش و سرمایه گذاری مورد هدف ندارد.

رئیس کارگروه همایش فرصت های سرمایه گذاری استان کرمان با تاکید برآنکه نیازهای استان احصا و سپس بسته های زیرساختی آن مشخص شد، اظهار کرد: تامین زیرساخت ها از عهده دولت خارج است لذا باید به سمت بخش خصوصی رفته تا بتوانیم امکانات بهتری در استان ایجاد کنیم بنابراین "همایش فرصت های سرمایه گذاری استان کرمان" در دستور کار قرار گرفت.
موسوی معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان منطبق با ظرفیت ها و پتانسیل ها و جذب سرمایه گذار، تحقق توسعه متوازن و پایدار در استان کرمان، توجه به اقتصاد سبز در تعریف فرصت های نوین سرمایه گذاری،  تقویت سهم اقتصاد دانش بنیان و فناوری از GDP استان،  نگاه ویژه به تامین انرژیی از محل منابع تجدید پذیر و ... را از اهداف این همایش ببرشمرد.

وی بیان کرد: از همه کسانی که می توانند در کرمان سرمایه گذاری کنند در این همایش دعوت کرده ایم و بدانید که با مشارکت و همکاری و همدلی همه می توانیم بهتر توسعه مناطق را رقم بزنیم و متاسفانه مسئولین از رسانه ها فراری هستند. همچنین لازم است برای رشد سرمایه گذاری در استان کرمان دیدگاه ها را تغییر دهیم.

به اعتقاد آیت اللهی موسوی متاسفانه برای چوب لای چرخ گذاشتن، استادیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان می افزاید: در تابستان های گذشته سعی کردیم خاموشی زیادی (خانگی) در استان نداشته باشیم البته صنایع از خاموشی ها ضرر می کنند و این ضررشان از سودشان است و معتقدم که مردم تحت فشارهای اقتصادی و ... هستند و نباید از طرف قطع برق نیز به آنها فشار بیاید.

حسین مهرابی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان نیز در این نشست با اشاره به مشکلات استان در زمینه آب، برق، جاده و ... اظهار کرد: برای گذر از اقتصاد سنتی و رفتن به سمت اقتصاد مدرن و رقابتی باید مزیت های نهان استان را آشکار کرد.

طبق نظر مهرابی، بخش صنعت و معدن استان کرمان مخصوصا مس جذابیت خوبی برای سرمایه گذاری دارد البته باید به سمت زنجیره های بالاتر برویم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سرمايه گذاري استان کرمان زیرساخت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۸۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم

هدف از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی گسترش فرهنگ ورزش همگانی است به گونه‌ای که مردم به صورت نمادین گردهم می‌آیند و در یک مسیر مشخص به پیاده روی خانوادگی می‌پردازند.

مردم شهرستان اردل همزمان با هفته سلامت همایش پیاده روی خانوادگی برگزار کردند.

شهروند خبرنگار ما گوشه‌هایی از این همایش را به اشتراک گذاشت.

منبع: مهدی هاشمی - چهارمحال و بختیاری

بیشتر بخوانید:

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت اعیاد شعبانیه در نجف آباد + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ارزش ۲ هزار و ۲۱۰ میلیاردی پرورش ماهی در قفس قشم
  • شناسایی ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری در مازندران
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه
  • شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند
  • معرفی ۵۴ فرصت سرمایه‌گذاری کردستان در نمایشگاه اکسپو
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم
  • سرمایه‌گذاری چین در معادن افغانستان
  • افزایش نقش چین برای استخراج معادن افغانستان
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی و طلا و جواهر در یزد
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره