Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه علنی امروز خود لایحه سند الحاقی همکاری در زمینه مبارزه با جرایم سازمان‌یافته در دریای خزر را تأیید کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز با حضور سران قوا، نمایندگان مجلس، رئیس سازمان امور اداری استخدامی کشور، معاونت حقوقی ریاست جمهوری و به ریاست آیت الله آملی لاریجانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ابتدای این جلسه فرا رسیدن سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) پنجمین پیشوای مسلمانان جهان را تسلیت گفت.

در ادامه، اعضا به بررسی لایحه همکاری جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با جرائم سازمان یافته در دریای خزر الحاقی به موافقت نامه مربوط به همکاری در زمینه امنیت در دریای خرز (مورخ ۲۷ آبان ۱۳۸۹) پرداختند.

در ابتدا دکتر نظامی پور دبیر کمیسیون سیاسی و امنیتی و دفاعی مجمع درخصوص این لایحه گفت: با توجه به ثمرات همگرایی و لزوم همکاری همسایگان خزر و نظر موافق نهاد‌های سیاست خارجی، امنیتی و حقوقی، کمیسیون سیاسی امنیتی و دفاعی مجمع با بررسی نظرات شورای نگهبان ومجلس شورای اسلامی ونیز بررسی سوابق لوایح مشابه درمجمع ورای به نظر مجلس شورای اسلامی در این لوایح، الحاق جمهوری اسلامی ایران به پروتکل مذکور را به مصلحت دانست.

پس از آن نماینده دولت نظر دولت را در ضرورت تصویب لایحه پیشنهادی بیان داشت و آنگاه رأی گیری صورت گرفت و این لایحه با اکثریت قاطع آرا مورد موافقت اعضای مجمع قرار گرفت.

در ادامه اعضای مجمع وارد دومین دستور جلسه خود شده و طرح قانونی تعیین تکلیف کارشناسان بیمه کشاورزی را به بحث و بررسی گذاشتند.

حجت الاسلام مصباحی مقدم، رئیس کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع نظر این کمیسیون را دایر بر رد مصلحت مورد نظر مجلس بیان داشت. سپس آقایان عیسی زاده، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور، دیدگاه‌های خود را درباره طرح قانونی تعیین تکلیف کارشناسان بیمه کشاورزی بیان کردند.

پس از آن رای گیری بعمل آمد و اعضاء مجمع تشخیص مصلحت نظام، مصلحت مورد نظر مجلس را احراز ننمودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجمع تشخیص مصلحت نظام دریای خزر آیت الله آملی لاریجانی مجمع تشخیص مصلحت نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۸۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد

 

به گزارش خبر گزاری صدا و سیما سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که این پهپاد در حین انجام مأموریت خصمانه خود با موشک مناسب که به نام آن اشاره نشده، هدف قرار گرفته است.
در ادامه بیانیه ارتش یمن آمده است که یک کشتی نفتی انگلیسی به نام (ANDROMEDA STAR) در دریای سرخ نیز با موشک دریایی مناسب هدف حمله قرار گرفت.
یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین اعلام کرد که این سری از عملیات برای یاری ملت مظلوم فلسطین و نیز حمله آمریکا و انگلیس به کشورمان صورت گرفته است.
در پایان این بیانیه نیز تأکید شده که عملیات نظامی ارتش یمن تا شکسته شدن محاصره غزه و توقف حملات به آن ادامه خواهد یافت.
ساعاتی پیش بود که یک مقام آمریکایی به شبکه «سی بی اس» این کشور، سرنگونی پهپاد ارتش ایالات متحده در سواحل یمن را تأیید کرد.
این مقام آمریکایی البته اشاره‌ای به علت سرنگونی نکرد و نگفت به خاطر نقص فنی بوده یا هدف حملات ارتش یمن قرار گرفته است.
این پهپاد ساخت جنرال اتمیکس است که بالغ بر ۳۲ میلیون دلار قیمت دارد. پیش از این، نیروهای مسلح یمن در ماه نوامبر هم یک پهپاد از همین نوع را شکار کرده بودند.
ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است. نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ هدف قرار دهند.

دیگر خبرها

  • بهادری جهرمی: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید برای ساماندهی حجاب نیست
  • لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد
  • خبر جدید درباره لایحه عفاف و حجاب از زبان رئیس کمیسیون ویژه
  • حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت
  • یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت