Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری از ابلاغ اعتبارات محرومیت‌زدایی به استان خبر داد و گفت: از مجموع اعتبارات محرومیت‌زدایی حدود ۷۰ میلیارد تومان مربوط به بحث نوسازی و تجهیز مدارس است.

علی شهریارپور ۱۵ تیرماه در شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از ابلاغ اعتبارات محرومیت‌زدایی به استان خبر داد و اظهار کرد: مجموع اعتبارات محرومیت‌زدایی اختصاص یافته به استان ۴۷۵ میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری افزود: از مجموع اعتبارات محرومیت‌زدایی حدود ۷۰ میلیارد تومان مربوط به بحث نوسازی و تجهیز مدارس است، این اعتبارات مازاد بر اعتبارات ملی و استانی است.

وی تاکید کرد: فرآیند جذب تسهیلات محرومیت‌زدایی توسط دستگاه‌های اجرایی تسریع شود.

در ادامه کامران رهی- مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در سفر ریاست جمهوری به استان ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبار به پنج پروژه در حوزه نوسازی مدارس و آموزش و پرورش اختصاص یافت، اظهار کرد: موافقت‌نامه‌های این پروژه‌ها در حال تبادل است.

وی افزود: این اعتبارات صرف تبدیل ۴۰ مدرسه کانکسی به ساختمان، تکمیل استخر شهید استکی، تکمیل اردوگاه‌های ورزشی و فرهنگی، تکمیل چند سالن ورزشی و تخریب و بازسازی مدارس خواهد شد، همچنین سال گذشته ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار ملی به نوسازی مدارس استان اختصاص یافت.

رهی با تاکید بر اینکه با اختصاص اعتبارات محرومیت‌زدایی ۱۴۰ مدرسه در چهارمحال و بختیاری احداث خواهد شد، گفت: با تکمیل این مدارس شاهد تحول در استان خواهیم بود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری در پایان با بیان اینکه سرانه فضاهای آموزشی استان در مقایسه با کشور قابل قبول است، توضیح داد: میانگین سرانه آموزشی در کشور به ازای هر دانش‌آموز ۵.۲ مترمربع است، این عدد در استان به ۶.۴ متر مربع به ازای هر دانش‌آموز رسیده و استاندار فضای آموزشی ۸.۴ متر مربع به ازای هر دانش‌آموز است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه چهارمحال و بختیاری محرومیت زدایی اعتبار اعتبارات محرومیت زدایی نوسازی و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۸۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: خیران مدرسه ساز در این مدت ۹۸۰ میلیارد تومان از تعهدات خود ررا تحقق کردند که بیش از ۵۰ درصد از تعهدات این سنگرسازان علم و دانش است.

ناصر فتحی افزود: نوسازی مدارس استان با حدود ۱۰۰ نفر پرسنل در کنار بیش از ۱۷۰۰ خیر مدرسه ساز در حال ساخت و تجهیز ۴۵۰ طرح آموزشی پرورشی و ورزشی است.

وی گفت: همواره خیران نیکوکار در کنار دولت به ساخت و ساز فضای آموزشی کمک می‌کنند و در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد فضاهای آموزشی استان به صورت صد درصدی و یا کمتر با مشارکت خیران نیک اندیش در حال اجرا است.

ناصرفتحی ابراز امیدواری کرد در سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۰۰ طرح آموزشی در قالب ۵۰۰ کلاس درس تحویل دانش آموزان و فرهنگیان استان شود.

دیگر خبرها

  • ۸۵۰ کلاس درس در استان بوشهر ساخته شد
  • استانداردسازی ۱۱۰ مدرسه در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای ۱۷۰۰ پروژه محرومیت زدایی در مازندران
  • حرفه‌آموزی به جای مدرک‌گرایی در دستورکار دولت است
  • ۳۶۰ باب کلاس درس در چهارمحال و بختیاری در دست احداث است
  • لزوم مقاوم‌سازی ۱۰۰۰ کلاس درس در چهارمحال و بختیاری
  • آبرسانی به مناطق مناطق محروم لامرد به همت سپاه در حال انجام است
  • ۸۰ پروژه خیری در چهارمحال و بختیاری فعال است
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان