Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد آرامش در نشست با علی زندی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان  گفت: پیرو برگزاری جلسه اخیر کمیته صیانت از اشتغال بهبود یافتگان استان، بزودی با هماهنگی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و بر اساس اعلام نیاز شرکت های تعاونی مجری طرح جهش ملی مسکن، تعدادی از معتادان بهبود یافته که دارای مهارت فنی هستند، مشغول بکار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: این فرایند همچنان با قوت بیشتری ادامه خواهد داشت و در مرحله بعد بر اساس اعلام نیاز یکی از شرکت های تولیدی، اشتغال تعدادی دیگر از این افراد محقق می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان  گفت:  نداشتن شغل یکی از مهمترین مشکلات بهبود یافتگان از اعتیاد است و عامل مهمی در بازگشت آنان به اعتیاد به شمار می‌رود.

او گفت: همه باید در تغییر نگاه جامعه به این افراد تلاش کنیم، چرا که در صورت طرد شدن معتادان بهبود یافته و بی توجهی به آنها، زمینه آلوده شدن مجدد به اعتیاد و آسیب های اجتماعی وجود دارد.

آرامش  گفت: سال گذشته با کمک کارآفرینان و خیران نیک اندیش سیستان و بلوچستان، ۸۰ نفر از معتادان بهبود یافته در بخش های مختلف مشغول بکار شدند و این مهم امسال با جدیت ادامه دار خواهد بود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعاون کار و رفاه اجتماعی مبارزه با مواد مخدر معتادان بهبود یافته سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۸۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان

 رضا شریفی در مراسم گرامیداشت هفته کار و کارگر اظهار کرد: سیستان و بلوچستان در حال صنعتی شدن است و برای سرعت بخشیدن به فرآیند توسعه در استان، نیازمند مشارکت مردم در همه حوزه‌ها هستیم.

وی افزود: با توجه به اجرای کلان طرح‌های توسعه ای در استان، تربیت نیروی کار ماهر بیش از هر زمانی اهمیت دارد و می‌بایست معدل تخصص کارگران این خطه افزایش یابد.

معاون سیاسی اجتماعی به موضوع اجتماعی سازی امنیت در سیستان و بلوچستان تأکید کرد و ادامه داد: باید بدون هیچ گونه حاشیه و نگاه صنفی، قومی و مذهبی عقب ماندگی‌های استان را جبران کنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان
  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود /کارتن خواب‌ها چهره شهر را نا زیبا می‌کنند
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد
  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • برای حل مشکل مسکن کارگران از ظرفیت تعاونی‌ها استفاده شود
  • پرداخت معوقات کارگران در سیستان و بلوچستان به سه ماه کاهش پیدا کرده است
  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود