Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترکیب پرسپولیس نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشته است

پرسپولیس تغییرات تیمی زیادی داشته و بسیاری مدام درحال ارائه ترکیب احتمالی سرخ ها برای فصل آینده هستند.

به گزارش طرفداری، با وجود تمام گمانه زنی ها، به نظر می رسد یحیی گل محمدی در حال حاضر روی هشت بازیکن به عنوان مردان ثابت تیم سال آینده خود به قطعیت رسیده و از وجود آنها در ترکیب تیم استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نفرات عبارتند از:

علیرضا بیرانوند به جای حامد لک دانیال اسماعیلی فر به جای رامین رضاییان مرتضی پورعلی گنجی به جای سیدجلال حسینی سعید صادقی به جای امید عالیشاه (عالیشاه در تیم ماندنی شده است) سروش رفیعی به جای احسان پهلوان ابقای مهدی ترابی، میلاد سرلک و وحید امیری در موقعیت گذشته تیمی و حضور ثابت آن ها در ترکیب اصلی

یحیی گل محمدی بر اساس آن چه در تمرینات مشاهده کرده، برای خط میانی خود فعلا روی میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی و سروش رفیعی در حال برنامه ریزی است. او، صادقی را در راست و ترابی را در چپ مورد استفاده قرار می دهد، با پایان مصدومیت وحید امیری او به دفاع چپ خواهد رفت. برای دفاع میانی، مرتضی پورعلی گنجی مهره قطعی است و برای دفاع راست دانیال اسماعیلی فر مورد تایید کادر فنی است.

در حال حاضر پیدا کردن زوج پورعلی گنجی، دغدغه مهمی نیست چرا که یحیی، گولسیانی، نعمتی و فرجی را دارد و به احتمال زیاد هم از گولسیانی به علت قد و قامتش بهره می برد ضمن این که این سه تقریبا در یک سطح هم هستند اما اگر گل محمدی روی داشتن تنها یک مهاجم درجه اول قناعت کند و تیم را با ترکیب 1-3-2-4 ارنج کند، کمال کامیابی نیا هم به ترکیب اصلی برخواهد گشت و تیمش با یک مهاجم به میدان می رود.

اخبار داغ 

مهدی طارمی از کسب جایزه بهترین بازیکن فصل پرتغال بازماند رافائل سیلوا جام قهرمانی استقلال را تتو کرد + عکس بایرن مونیخ مبلغ مورد نظر یوونتوس را برای دلیخت پرداخت نخواهد کرد بازگشت زودتر از موعد لیونل مسی به تمرینات پاری سن ژرمن / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۸۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم

به گزارش همشهری آنلاین، بعد از اینکه از سوی باشگاه تراکتور از یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتور نام برده شد؛ اینطور در رسانه ها عنوان شد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید مشکلش را حل کند.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران باشگاه تراکتور هم گفت که ما یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردیم. او در تلاش برای رفع مشکلات شخصی‌اش است تا در تبریز حاضر شود.

این صحبت ها این ذهنیت را پیش آورد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید تعهد بدهد. اما یحیی گل‌محمدی همه این اخبار را تکذیب کرد و گفت: به زودی با رفع مشکلات شخصی در تبریز حاضر خواهد شد.

در غیاب یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری دستیار اولش در تیم پرسپولیس تیم تراکتور را هدایت خواهد کرد. تیم به رهبری او بازی با ذوب آهن در جام حذفی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

با توجه به حساسیت بازی با استقلال تماشاگران تیم تراکتور امیدوار هستند یحیی گل‌محمدی با رفع مشکلات شخصی خود در این بازی حاضر شود.

کد خبر 847346 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم
  • اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی؟!
  • یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود
  • مطهری دومین چهره‌ای که بعد از خداداد عزیزی از تیم ملی جدا شد
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • دومین مربی تیم ملی هم جدا شد!
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است