Web Analytics Made Easy - Statcounter

 "پرویز فتاح" رییس بنیاد مستضعفان کشور عصر چهارشنبه در بازدید از روند اجرای نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۲ واحد گازی نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد خرداد ۹۹ با ظرفیت ۳۲۴ مگاوات افتتاح شده اظهار داشت: در همان زمان تصمیم گرفته شد که این نیروگاه به سیکل ترکیبی تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: امروز واحد بخار این نیروگاه به ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده که امیدواریم پاییز امسال به بهره‌برداری برسد.

رییس بنیاد مستضعفان کشور بیان کرد: مزیت واحد بخار این است که سوخت لازم ندارد و ۲ واحد گازی که سال ۹۹ افتتاح شدند، ۱۱۸مگاوات در ۲۴ ساعت در این شرایط سخت برق تولید می‌کنند.

رییس بنیاد مستضعفان گفت: این بنیاد برای واحد بخار سیکل ترکیبی خرم آباد ۱۱۰ میلیون یورو سرمایه‌گذاری کرده است.

فتاح با بیان اینکه مسائل و مشکلات این مجموعه حل شده و شرایط خوبی را طی کرده است، افزود: این مجموعه توسط شرکت مپنا در حال انجام است و هیچ گونه مشکل مالی و یا مشکلات دیگر را ندارد.

به گفته او تمام تجهیزات، طراحی، مهندسین و ... این مجموعه کاملا ایرانی هستند و پیش بینی می‌شود این واحد بخار با ظرفیت اسمی ۵۰۰ مگاوات به بهره‌برداری برسد و بعد از آن فاز دوم آن نیز با ۵۰۰ مگاوات تکرار خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان افتتاح طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۸۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین اظهار داشت: بسیاری از مشکلات بخش الموت غربی در سفر دور اول رئیس جمهور به استان قزوین در دستور کار قرار گرفته و بسیاری از آنها اجرایی و باقی مانده هم اجرایی خواهد شد.

وی افزود: برای توسعه الموت غربی در سال گذشته سه استاندار قزوین، گیلان و مازندران به همراه مدیران وزارت راه و شهرسازی از مسیر قزوین-رحیم آباد- کلاچای بازدید کردند و هر ۳ استان به همراه وزارت راه و شهرسازی مکلف شدند اعتباراتی را برای تکمیل پروژه در نظر بگیرند.

اعلایی گفت: بعد از پروژه قزوین-الموت که در اوایل تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد بالاترین تمرکز وزارت راه پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای خواهد بود که می‌تواند پیشران توسعه باشد و وزیر راه و شهرسازی هم در سفر به قزوین بر این موضوع تاکید کردند.

استاندار قزوین با بیان اینکه استان قزوین در زمینه راه مشکلات جدی دارد، اضافه کرد: استان به ویژه در راه روستایی با عقب ماندگی‌های زیادی مواجه است و موضوع پرهزینه ای هم می‌باشد ولی مجموعه مدیریتی استان تمام تلاش خود را برای برطرف شدن مشکلات انجام می‌دهد.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه موضوع راه الموت از ۲ جهت در اولویت قرار دارد، اظهار داشت: راه الموت واقعاً فضای نامناسبی دارد و بهسازی مسیر نه تنها تردد ساکنین را هموار می‌کند بلکه می‌تواند الموت را به عنوان یکی از ظرفیت‌های اقتصادی استان در زمینه گردشگری تبدیل کند و راه مناسب توسعه گردشگری را هم به همراه خواهد داشت.

وی افزود: اگر این ۲ راه جدید عملیاتی شود با حجم زیاد تردد مواجه خواهیم شد و همین موضوع به طور قطع گردشگری منطقه را بهبود خواهد بخشید.

کد خبر 6089559

دیگر خبرها

  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا
  • واحد ۳ بخار نیروگاه نکا از مدار تولید خارج شد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • توان نیروگاهی نکا برای تولید برق افزایش یافته است
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک