Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل احمدزاده گفت: نظارت های مستمر بهداشتی از تمام رستوران ها، فست فودها و تمام مراکزی که عرضه فرآورده خام دامی دارند انجام می شود و در این مورد به هیچ عنوان کوتاه نمی آییم و اجازه نخواهیم داد که امنیت غذایی مردم مورد تهدید قرار گیرد زیرا شایسته نیست گوشتی به مردم عرضه شود که نظارت شرعی و علامت بهداشتی نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در حدود ۶۰ درصد از بازدیدها متاسفانه مشاهده شد که گوشت های تاریخ مصرف گذشته به مردم دادند و افراد نباید گول ظاهر رستوران ها و فست فودها را بخورند.

دادیار حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان گفت: فروشگاه های زنجیره ای که گوشت عرضه می کنند باید حتما مهر دامپزشکی داشته باشند زیرا در این موارد دادستانی نظارت کرده و در همان مکان حکم صادر می شود.

او  گفت: میدان کوزه زاهدان یا همان بازار مشترک باید تا سه ماه آینده ساماندهی شود زیرا با سلامت مردم شوخی نداریم و شهرداری باید در این زمینه پای کار باشد.

احمدزاده  گفت: واقعا شایسته شهر زاهدان نیست که اجزا و امحای دام های کشته شده داخل مسیل ها باشد زیرا این امر باعث گسترش انواع بیماری ها می شود.

او گفت: کسبه به هیچ عنوان حق برخورد ناشایست با مامورین و ضابطین را ندارند زیرا این افراد به وظیفه خود که بازرسی است عمل می کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی سیستان و بلوچستان نیز گفت: وظایف دامپزشکی به طور کلی نظارت بهداشتی و شرعی در فرآورده های خام دامی است که هر ۲ مکمل یکدیگر هستند.

حجت الاسلام حسین شریفی نیک گفت: ذبح دام در سیستان و بلوچستان اهمیت ویژه ای دارد و بر همین اساس حدود ۲۵ ناظر شرعی در استان بر ذبح دام نظارت می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستانی زاهدان ذبح دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۸۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری از اتراق در اطرف رودخانه‌ها و مسیل‌ ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ قطره از بارش‌های پراکنده در استان خبر داد و افزود: بیشترین بارش ها برای شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، لردگان، خانمیرزا و فلارد پیش بینی می‌شود.

وی از عشایر و کوهنوردان خواست از اتراق در حاشیه رودخانه و مسیل‌ها و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

 

دیگر خبرها

  • حملات ضدفرهنگی پدافند شایسته می‌طلبد
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • دولتی‌ها به جای رقابت، نظارت کنند
  • خودداری از اتراق در اطرف رودخانه‌ها و مسیل‌ ها