Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر ایران در قطر بیان کرد در دیدار با آقای «یاسر الجمال» عضو کمیته برگزارکننده جام جهانی قطر در مورد اختصاص حدود ۱۱ هزار بلیط برای تماشاگران ایرانی که قصد دارند بازی‌های گروهی ایران را تماشا کنند، صحبت کردیم. 

حمیدرضا دهقانی توییتی را منتشر کرد.

به گزارش طرفداری به نقل از ایسنا، حمیدرضا دهقانی در صفحه توئیتر خود در این ارتباط نوشت:

در دیدار با آقای یاسر الجمال عضو کمیته برگزار کننده جام جهانی در قطر در مورد اختصاص حدود ۱۱ هزار بلیط برای تماشاگران ایرانی که قصد دارند بازی‌های گروهی ایران را تماشا کنند و همچنین خبرنگاران ورزشی و برخی امور دیگر صحبت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار داغ 

مهدی طارمی از کسب جایزه بهترین بازیکن فصل پرتغال بازماند رافائل سیلوا جام قهرمانی استقلال را تتو کرد + عکس بایرن مونیخ مبلغ مورد نظر یوونتوس را برای دلیخت پرداخت نخواهد کرد بازگشت زودتر از موعد لیونل مسی به تمرینات پاری سن ژرمن / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۸۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ نفر به سهیمه بیمه کارگران کردستانی اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا پیش از ظهر سه شنبه در همایش روز جهانی کارگر با اشاره به جایگاه کارگران اظهار کرد: کارگران اقتصاد مملکت را به حرکت در می‌آورند و بار توسعه استان را بر دوش می‌کشاند.

وی تلاش کارگران در راستای توسعه و پیشرفت استان را قابل تقدیر خواند و گفت: اقدامات عمرانی استان با دستان کارگران استان جلو می‌رود و ما قدردان زحمات این قشر هستیم.

استاندار کردستان افزود: ۳۰۰ نفر سهمیه به بیمه کارگران ساختمانی استان کردستان اختصاص یافته است.

زارعی‌کوشا اضافه کرد: افزایش بیمه کارگران ساختمانی در استان کردستان نویدبخش توجه به این قشر است تا امنیت شغلی را برای انان مهیا کند.

همایش روز جهانی کارگر و مراسم بزرگداشت هفته کار و کارگر استان کردستان به منظور تجلیل از کارگران نمونه استان با حضور جمعی از مسوولان استانی و کشوری در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد.

کد خبر 6093041

دیگر خبرها

  • جانبازانِ «نون‌ خ» و سرگذشت تلخ یک بازیگر
  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • ۳۰۰ نفر به سهیمه بیمه کارگران کردستانی اختصاص یافت
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • مهم‌ترین گام‌ توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • مهم‌ترین گام‌توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است