Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، نشست شورای حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دماوند عصر امروز به ریاست محمدتقی تقی‌زاده دادستان شهرستان دماوند و با حضور فضلی، معاون دادستان، حسینی دبیر شورای ترافیک فرمانداری دماوند، سرهنگ محمودی فرمانده پلیس راه دماوند - فیروزکوه، احمدی‌خطیر رئیس اداره راهداری دماوند، امرالهی سرپرست شهرداری کیلان، سروری رئیس ایستگاه آتش نشانی کیلان و حیدری فرمانده کلانتری کیلان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست با موضوع علل وقوع تصادفات متعدد و مکرر در محور کیلان - ساران و ایوانکی تشکیل و این موضوع با توجه به اهمیت جان شهروندان و مسافرین جاده ترانزیتی محور کیلان مورد کارشناسی و ارزیابی دقیق قرار گرفت.

در این نشست، بر ضرورت اصلاح هندسی، نصب روشنایی و علائم هشداری کاهنده سرعت، خط کشی محور، مرمت آسفالت جاده و آگاه‌سازی رانندگان در نقاط حادثه‌خیز تاکید و برابر مصوبات حقوق عامه مقرر گردید که اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دماوند و شهرداری کیلان نسبت به اجرای کامل مصوبات اقدام کنند.

همچنین مقرر شد که دبیر شورای ترافیک فرمانداری شهرستان دماوند نسبت به تشکیل جلسه با حضور مدیران شهرستانی و استانی جهت تامین اعتبارات و تجهیزات لازم برای رفع نقاط حادثه خیز اقدام کند و رؤسای ادارات مکلف شدند تا نسبت به پیگیری مستمر موضوع و ارائه گزارش منظم به شورای ترافیک شهرستان و حقوق عامه دادسرای دماوند تا حصول نتیجه اقدام کنند.

با توجه به شناسایی نقاط پرخطر به ویژه پیچ قلعه حاج عسگر، پیچ مخابرات، پیچ زیارت و ... مقرر گردید که اداره راهداری نسبت به اصلاح و تعمیر و ترمیم آسفالت محور و نصب تابلو و علائم هشداری کاهنده سرعت و خط کشی محور اقدام و همچنین شهرداری کیلان نسبت به جمع آوری سنگ ریزه‌های حاشیه‌های جاده مذکور و رفع نقص نقاط حادثه خیز اقدام نمایند.

از سویی دیگر، قرار شد که اداره برق دماوند با انجام کارشناسی موضوع نسبت به نصب روشنایی در پنج پیچ حادثه‌خیز و دو برج نور در جزیره پیچ‌های محور کیلان جهت کاهش تصادفات و افزایش دید رانندگان اقدام کند.

در ادامه، مقرر شد که اداره راهداری در اسرع وقت در محدوده جاده جابان، سربندان و سیدآباد نسبت به مسدودسازی و اصلاح فاصله نیوجرسی‌ها جهت جلوگیری از تردد موتورسیکلت و عابرین که سبب تصادفات متعدد شده‌اند، اقدام کند.

دادستان دماوند در این نشست، ضمن تاکید بر لزوم اجرای کامل مصوبات حقوق عامه از سوی دستگاه های ذیربط بیان کرد: هرگونه ترک فعل مدیران شهرستانی و استانی در انجام تکالیف قانونی منتهی به برخورد قانونی با متخلفین برابر قوانین و مقررات جاری خواهد بود.

در این نشست، از زحمات رئیس و عوامل خدوم اداره راهداری شهرستان دماوند در اجرای مصوبات جلسات گذشته حقوق عامه و همچنین از حضور سریع و فوری عوامل ایستگاه آتش نشانی کیلان در مواقع ضروری تقدیر و قدردانی شد.

ضمنا تمام حاضرین در نشست، از اهتمام جدی و فعال و دلسوزانه دادستان شهرستان دماوند جهت تشکیل جلسات منظم و مستمر و مثمر قدردانی کردند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵

منبع: فارس

کلیدواژه: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند کیلان دماوند دادستان دماوند شهرستان دماوند نقاط حادثه خیز اداره راهداری حقوق عامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۸۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا

رحیم خداجو مدیرکل ورزش و جوانان فارس با جمعی از ورزشکاران و مربیان و همچنین تعدادی از اعضای شورای شهر صدرا دیدار و گفت‌گو کرد. در این دیدار هرکدام از ورزشکاران مطالبات و دغدغه‌های خود را بیان کردند.

در این نشست خداکرم فیروزمند، رئیس کمیسیون فرهنگی؛ اجتماعی؛ ورزشی و حقوقی شورای اسلامی صدرا از تخصیص اعتبار خرید یک دستگاه اتوبوس برای انتقال ورزشکاران به مسابقات و مصوبه کمک ۵۰۰ میلیون تومانی به مدال آوران و ورزشکاران مسابقات ملی و بین‌المللی خبر داد.

رئیس کمیسیون عمران و سرمایه گذاری شورای اسلامی صدرا هم در این نشست با اشاره به ظرفیت خوب صدرا برای سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش گفت: با روی کار آمدن شورای فعلی بر سرکار فقط ۲ زمین چمن مصنوعی در شهر صدرا با جمعیت بالای ۲۰۰ هزار نفر بود که طی مصوبه شورا ۷ زمین چمن دیگر به بهره‌برداری رسید و اکنون شهروندان از آن استفاده می‌کنند. متاسفانه یک سالن سرپوشیده ورزشی برای تمرین ورزشکاران وجود ندارد که این همت مجموعه اداره‌کل ورزش را می‌طلبد که به این مهم توجه ویژه داشته باشد.

مرتضی زارعی همچنین انتقادی به رها شدن زمین بلوار حافظ داشت که قرار بوده به یک فضای ورزشی برای استفاده علاقه‌مندان تبدیل شود، اما بعد از گذشت چندین سال بلاتکلیف مانده است.

در این نشست بنا شد تا پایان اردیبهشت سال ۱۴۰۳ نمایندگی ورزش و جوانان در شهر صدرا مستقر شود تا نسبت به ساماندهی هیئت‌های ورزشی و پیگیری مشکلات ورزشی شهر صدرا اقدام کنند. همچنین ۱۸ میلیارد ریال به پیست اسکیت صدرا اختصاص داده شود و تا پایان خرداد ماه سال ۱۴۰۳ نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام شود و مبلغ ۶۰ میلیارد ریال به چمن استاندارد شهر صدرا اختصاص داده شود و تا پایان شهریورماه نسبت به انتخاب پیمانکار و شروع پروژه اقدام شود.

از دیگر مصوبات این نشست می‌توان به در اختیار قرار دادن سالن ورزشی محله جهاد فاز ۲ صدرا به ورزشکاران شهر صدرا اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • کاهش ۱۰ درصدی تصادفات سالانه با رفع نقاط حادثه خیز از امسال اجرایی می‌شود
  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند