Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه امروز در گفت‌وگو با رادیو جوان اظهار کرد: مناطق زلزله زده غرب هرمزگان را میان سه نیروی دریایی، قرارگاه مدینه منوره و سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان تقسیم کرده‌ایم.

وی با اشاره به خسارات شدید زلزله به روستای سایه خوش و تخریب 100 درصدی و جمعیت حدود 400 خانواری این روستا، عنوان کرد: روستای سایه خوش را نیروی دریایی سپاه و برخی روستاهای دیگر آسیب دیده در منطقه از جمله کلاتو و کَنَخ و چاه احمد و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را نیز قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه عهده دار امدادرسانی و خدمات رسانی و آواربرداری و کانکس گذاری شدند و سپاه استان نیز مسؤولیت انتقال زندگی مردم به بیرون از منازل و آواربرداری را عهده دار شد تا بتوانیم خدمات مناسبی به مردم ارائه کنیم.

سردار تنگسیری با اشاره به رسیدن 160 کانکس به منطقه و نصب بیش از 70 کانکس تاکنون در محل روستای سایه خوش، تصریح کرد: این کانکس‌ها به کولرگازی نیاز دارند که 70 کولر را طی امروز به منطقه ارسال کردیم و یخچال نیز به منطقه برده‌ایم و روزانه 5هزار پرس غذا در دو نوبت در اختیار مردم قرار می‌دهیم.

 

به گفته فرمانده نیروی دریایی سپاه، تعداد 150 چشمه سرویس بهداشتی و حمام نیز به منطقه منتقل شده و در حال نصب آن هستیم و روزانه نیز 2هزار آبمعدنی و آبرسانی با تانکر را نیز به روستاها داریم.

ایجاد بیمارستان 24 تختخوابی، پست امداد و استقرار چادر گروهی بزرگ برای استراحت نیروهای خدماتی از دیگر اقداماتی بود که سردار تنگسیری در کنار انتقال لودر، بیل مکانیکی، کانکس‌های استقرارهای ویژه و ...

وی تأکید کرد: تا جمعه استقرار کانکس‌ها پایان خواهد یافت و این مردم مهربان و صبور و قدرشناس را تنها نخواهیم گذاشت و جا دارد از سردار سلامی فرمانده کل سپاه که دستور ویژه برای امدادرسانی به زلزله زدگان را دادند، تقدیر کنم.

 

انتهای پیام/ 3728

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه هرمزگان بندرعباس زلزله در بندرلنگه زلزله در بخش مهران زلزله در غرب هرمزگان نیروی دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۸۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه

ایسنا/هرمزگان رئیس قوه قضائیه گفت: امروز امکانات نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران در تراز نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای امروز (۱۳ اردیبهشت ماه) در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نیروی دریایی سپاه پاسداران در بندرعباس افزود: امروز قدرت و عظمت بازدارندگی نیروهای مسلح به فرماندهی فرمانده کل قوا، نقش اصلی را برای پیشبرد اهداف دارد.

وی گفت: پس از ۴۰ سال وقتی جوانان با انرژی و ایمان در مسیر ارتقای نیروهای مسلح گام بر می‌دارند، انسان احساس عزت و افتخار می‌کند.

رئیس قوه قضائیه افزود: با توجه به تحریم های ظالمانه، امکانات و توانایی‌های نیروی دریایی سپاه پیشرفته است و دشمن انگشت به دهان مانده است.

حجت الاسلام والمسلمین محسن اژه‌ای گفت: امروز مسائل ما به هم پیوسته است و در زمینه‌های مختلف از جمله امنیتی، دفاعی و فردی برای نظام جمهوری اسلامی اهمیت دارد.

وی افزود: قوه قضائیه همه‌ی امکانات خود را برای حمایت و پشتیبانی در جهت رفع موانع از سر راه اهداف نیروهای مسلح به کار می‌گیرد.

رئیس قوه قضائیه بررسی بازدیدهای سفر قبلی تا امروز را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: هماهنگی‌ها خوب بوده ولی همچنان نیاز به هماهنگی و برنامه ریزی بیشتر دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ناو موشکی سپاه؛ مجهز به موشک‌های بالستیک دوربرد
  • نخستین ماموریت اقیانوسی سپاه در نیمکره جنوبی با ناو «شهید مهدوی»
  • همه آن چیزی که باید از ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه پاسداران بدانیم+ عکس
  • برای نخستین بار؛ ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد + ویدئو
  • برای نخستین بار؛ ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد
  • ناو سپاه از مدار صفر درجه گذشت
  • شناور موشکی سپاه از خط استوا گذشت
  • اولین ماموریت اقیانوسی سپاه در نیمکره جنوبی
  • شناور موشکی سپاه از خط استوا عبور کرد
  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه