Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سعید معبودی امشب در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به جریمه ۶۰ میلیارد ریالی یک واحد عمده فروش به دلیل عرضه خارج از شبکه ۱۲۸ هزار و ۷۴۰ پاکت سیمان صوفیان اظهار کرد: بعد از تشکیل پرونده، جمع بندی مستندات و پس از طی مراحل قانونی، با صدور رای قطعی، این واحد صنفی متخلف به میزان ۶۰ میلیارد ریال جریمه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از جریمه ۶۴۱ میلیون ریالی یک واحد عمده فروشی به دلیل عدم درج قیمت، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تقلب در محصولات برنج ایرانی خبر داد و گفت: به منظور تشدید اقدامات نظارتی از سوی بازرسان این سازمان، برای این واحد صنفی متخلف پرونده تشکیل شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی ادامه داد: مراتب پس از جمع بندی مستندات و طی مراحل قانونی رسیدگی و منجر به صدور رای قطعی و جریمه عدم درج قیمت به میزان ۱۳ میلیون ریال، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ۴۰ میلیون ریال و تقلب در کسب ۵۸۸ میلیون ریال در حق دولت شد.

معبودی تاکید کرد: اقدامات نظارتی این سازمان برای صیانت از حقوق مصرف کنندگان همچنان با جدیت و با استفاده از توان و ظرفیت تمام دستگاه‌های نظارتی استان در حال پیگیری بوده و با متخلفان به شدت وفق قوانین برخورد می شود.

وی از همشهریان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی اعم از گران‌فروشی، کم فروشی احتکار، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور را از طریق سامانه این سازمان و تلفن گویای ۱۲۴ ستاد خبری سازمان اعلام کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی تخلف صنفی تبریز حقوق مصرف کنندگان احتکار سیمان گرانفروشی کم فروشی عدم درج قیمت عدم صدور فاکتور برنج ایرانی معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۸۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیر جهاد کشاورزی آمل با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تقویم در شهرستان آمل، از ارزیابی و قیمت گذاری ۲۰۰ فقره پرونده تغییر کاربری اراضی در جلسه کمیسیون تقویم این شهرستان خبر داد.

مهرداد فولاد افزود: جلسات این کمیسیون بر اساس دستورالعمل نحوه تقویم و ارزیابی اراضی زراعی و باغ‌ها موضوع قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها برگزار می‌شود.

فولاد تصریح کرد: این جلسه با حضور نمایندگان فرمانداری و اقتصاد و دارایی برگزار و ۲۰۰ فقره پرونده ساخت و ساز غیرمجاز و یک فقره پرونده ساخت و ساز مجاز قیمت‌گذاری شد.

وی گفت: تصمیمات این کمیسیون در قیمت‌گذاری اراضی، ملاک عمل کمیسیون در پرداخت عوارض موضوع ماده ۲ و آرای مراجع قضایی در پرداخت جرائم نقدی قانون قرار می‌گیرد.

 

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت