Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید سلیمان پور سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از تخصیص اینترنت رایگان برای اقشار آسیب پذیر خبر داد.

او گفت: افرادی که در سه دهک درآمدی پایین جامعه قرار دارند این امکان برایشان فراهم شده است تا با مراجعه به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir و ثبت شماره تلفن همراه خود نسبت به فعال کردن بسته‌های رایگان اینترنت همراه بر روی سیم کارت خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمان پور، زمان قابل استفاده از این بسته‌ها را دائمی و چهار ماهه بیان که به صورت مداوم و هر چهارماه یک بار مجدد به صورت خودکار برقرار می‌شود.

او مشمولان این بسته‌ها را سه دهک درآمدی پایین جامعه و عمده افرادی اعلام کرد که یارانه ۴۰۰ هزارتومانی دریافت می‌کنند.

سلیمان پورگفت: با پیگیری‌های انجام شده از جانب اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با همکاری اورژانس کشور، نرم افزار مکان یاب تماس‌های تلفنی شهروندان در تماس با اورژانس ۱۱۵ از امروز بر روی سیستم‌های مرکز دیس پچ نصب و فعال شده است که این نرم افزار این توانمندی را به اپراتور می‌دهد تا بلافاصله بعد از تماس شهروندان، موقعیت مکانی و آدرس تماس گیرنده شناسایی و علاوه بر اینکه زمان کمتری برای دریافت آدرس از تماس گیرنده تلف می‌شود مزاحمت‌های تلفنی برای اورژانس کشور نیز کمتر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتباطات و فناوری اطلاعات اینترنت رایگان دهک پایین جامعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۹۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،همزمان با چهل و چهارمین سالگرد شکست تجاوز مفتضحانه امریکا به صحرای طبس، طرح اینترنت پر سرعت همراه اول در مسجد شکر طبس با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور برقرار شد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: مسجد شکر طبس به تکنولوژی نسل چهار مجهز شده است.

بهی با اشاره به اینکه این میزان اعتبار از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین شده است افزود: برای این طرح ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.




دیگر خبرها

  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد جوان از داخل زندان
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز