Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید غضنفری مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا (س) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس در پی انتشار گزارشی با عنوان «ختم‌های لاکچری با دف و گیتارنوازی، چند؟/ من «مافیای بهشت زهرا» هستم» اظهارداشت: ورود و استفاده از هرگونه آلات موسیقی به بهشت حضرت زهرا ممنوع است و این با نصب بنرهای متعددی در سطح بهشت حضرت زهرا اطلاع‌رسانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر اینکه در فرم‌های مربوط برای امور اداری تکفین و تدفین اموات نیز این موضوع به صراحت اعلام شده است.

 ۵۵۰ هکتار بهشت حضرت زهرا را بازرسی می‌کنند

وی در پاسخ به این سوال که در این گزارش، این فردی که اعلام می‌کرد «مافیای بهشت حضرت زهرا» است مدعی بود که می‌تواند قوانین را دور بزند، نظارت و بازرسی به چه صورت است، گفت: ۵۵۰ هکتار زمین بهشت حضرت زهرا نظارت میدانی توسط واحد تخصصی تشریفات در قطعات مختلف با تعداد نیروی بسیار انجام می‌شود، بنابراین امکان تخلف در این زمینه‌ها وجود ندارد و اگر فردی تخلفی انجام دهد و از آلات موسیقی بنای استفاده داشته باشد، تذکر دریافت می‌کند و مانع کار و فعالیت او خواهند شد.

فیلم‌های نواختن موسیقی در بهشت‌ زهرا برای یک سال اخیر نیست

غضنفری با اشاره به اینکه بسیاری از کلیپ‌هایی که در فضای مجازی با عناوین «کنسرت رایگان» یا «استفاده از آلات موسیقی در مجلس ختم» برای بهشت حضرت زهرا نیست، گفت: اگر فیلمی هم از نواختن آلات موسیقی در بهشت حضرت زهرا وجود دارد قطعاً برای این یک سال اخیر نیست زیرا در این مدت با این انحرافات و بدعت‌ها به شدت برخورد شده است.

بهشت‌زهرا شهردار شب و بازرسی شبانه‌روزی دارد

مدیرعامل بهشت حضرت زهرا ادامه داد: این منطقه هم‌اکنون دارای شهردار شب است و گروه‌های متعددی نیز رصد و بازرسی امور را برعهده دارند تا مانع این قبیل انحرافات شوند.

در این یک سال اخیر مراسمی با دف و گیتار در بهشت زهرا برگزار نشده است

وی در پایان خاطرنشان کرد: اطلاعات فردی که در این گزارش خود را «مافیای بهشت حضرت زهرا» معرفی کرده بود برای بررسی بیشتر در اختیار حراست و بازرسی بهشت حضرت زهرا قرار گرفته است اما تا آنجایی که رصد داشتیم می‌توان اعلام کرد او در این یک سال اخیر برنامه‌ای با گیتار و دف در بهشت حضرت زهرا نداشته است و مانع اجرای دیگران با آلات موسیقی هم شده‌ایم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سعید غضنفری بهشت زهرا مافیای بهشت زهرا بهشت حضرت زهرا آلات موسیقی یک سال اخیر بهشت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۹۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرشدن کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه درپی بارش‌های اخیر

یعقوب شکوهی اظهار داشت: بیشترین بارش سامانه اخیر استان مربوط به شهرستان اردل با حدود ۵۳ میلی‌متر بود که باعث بروز خسارت در برخی مناطق این شهرستان شد و هم‌اکنون کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه یه لایروبی و بازسازی نیاز دارد.

وی با اشاره به ریزش سنگ و رانش زمین در بخش‌هایی از شهرستان اردل مانند جاده‌های بخش میانکوه و تنگ درکش‌ورکش، افزود: البته هیچ‌کدام از جاده‌های این شهرستان بسته نشد و تلاش راهداران برای ربزش‌برداری و پاکسازی محور‌های ارتباطی ادامه دارد.

شکوهی به رعایت نکردن تقویم کوچ و اقدام عشایر شهرستان اردل نسبت به کوچ زودهنگام قبل از ۲۵ اردی‌بهشت‌ماه اشاره و اضافه کرد: در این بارندگی تعدادی از عشایر اردل با مشکل مواجه شدند.

وی یادآور شد: البته از طریق مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری، مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان و فضای مجازی اطلاع‌رسانی به عشایر مبنی بر خودداری از کوچ زودهنگام قبل از ۲۵ اردی‌بهشت‌ماه انجام شده بود.

بیشتر بخوانید
تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار

شکوهی اظهار داشت: این در حالی است که تعدادی از عشایر شهرستان اردل تقویم کوچ را رعایت نکرده‌اند و بدون توجه به هشدار‌ها و اخطار‌ها از خوزستان به سمت چهارمحال و بختیاری کوچ را آغاز کردند.

وی گفت: به‌همین منظور حدود ۱۰ درصد از عشایر دیناران شهرستان اردل در مسیر کوچ از خوزستان به چهارمحال و بختیاری دچار مشکل شدند که در همین راستا ساعت ۲ بامداد شنبه به‌همراه جمعیت هلال‌احمر و اداره امور عشایر در منطقه حضور یافتیم و مواد غذایی و نایلون برای پوشش کف و روی چادر‌ها بین این عشایر توزیع شد.

شکوهی به مطلوب شدن شرایط آب و هوایی شهرستان اردل برای روز شنبه اشاره و تاکید کرد: خدمت‌رسانی و کمک‌رسانی به عشایر دارای مشکل به‌علت کوچ ادامه دارد و قرار است نیرو‌های امدادی به دنگان دیناران این شهرستان اعزام شوند.

وی با اشاره به درخواست کمک تعدادی از عشایر گرفتار در پلاک زیر سه‌راهی شلیل، افزود: خدمت‌رسانی و کمک‌رسانی به این عشایر انجام خواهد شد.

شکوهی تصریح کرد: البته در روز جمعه عشایر دو سه نقطه این شهرستان از جمله عشایر میانکوه و دره‌شور درخواست کمک داشتند که کمک‌رسانی به آنان در سریع‌ترین زمان ممکن انجام داد.

وی یادآور شد: این در حالی است که مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری با حضور در خوزستان به عشایر برای رعایت تقویم کوچ و خودداری از کوچ زودهنگام قبل از ۲۵ اردی‌بهشت‌ماه هشدار داده بود.

شکوهی اظهار داشت: خسارت‌های ناشی از بارندگی‌های اخیر در شهرستان اردل به‌زودی و پس از ارزیابی‌های کارشناسی جمع‌بندی و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پرشدن کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه درپی بارش‌های اخیر
  • از خورشید فرار نکنید/ ۴ فایده نور طبیعی که نمی‌دانستید
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا (س) / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش در مسیر بهشت‌زهرا
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش از بزرگراه شهید هاشمی و بهشت‌زهرا
  • اجرای طرح ساماندهی کودکان گل فروش حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و بهشت زهرا (س)
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • فعالیت شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی