Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان تمدیدی تیم فوتبال استقلال پس از عقد قرارداد به اظهارنظر پرداختند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سبحان خاقانی پس از تمدید قراردادش با استقلال اظهار داشت: از هواداران و مدیریت تشکر می‌کنم. سال فوق العاده‌ای را گذراندیم. خوشحالم عضو کوچکی از این تاریخسازی در استقلال بودم و خدا این توفیق را به من داد که می‌توانم یک سال دیگر پیراهن مقدس استقلال را بر تن کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وینگر استقلال تصریح داشت: به خاطر اینکه استقلال سال خوبی را گذراند و قهرمان شدیم، باشگاه به دنبال حفظ شاکله تیم است. از مدیریت تشکر می‌کنم که قراردادم را تمدید کردند و می‌توانیم هنوز کنار هم باشیم. امیدوارم در ادامه راه نقل و انتقالات هم بتوانند بازیکنان خوبی جذب کنند و یک سال فوق العاده دیگر را هم رقم بزنیم.

وی در پایان گفت: سال پیش همه یکدل بودیم و فقط برای قهرمانی تلاش کردیم. امسال هم همینطور است و برای قهرمانی و شادی دل هواداران تلاش می‌کنیم.

همچنین رضا آذری پس از تمدید قراردادش اظهار داشت: خوشحالم از اینکه یک سال دیگر در خدمت طرفداران استقلال هستم. فکر می‌کنم امسال پانزدهمین سال حضورم در استقلال و برایم افتخار است. ان‌شالله شرایطی پیش بیاید که هم من و هم باشگاه استقلال موفقیت‌های بیشتری داشته باشیم.

وی در مورد هدفگذاری خودش عنوان داشت: بیشتر از هدفگذاری فردی به فکر باشگاه استقلال هستم ولی امیدوارم امسال جایگاه ثابتی در تیم داشته باشم و سال‌ها برای تیم بدرخشم. از رده نونهالان وارد باشگاه استقلال شدم. خداراشکر می‌کنم و باعث افتخارم بوده تا الان که 24 سال سن دارم هنوز در استقلال هستم. سال گذشته توانستم بازوبند تیم بزرگسالان را ببندم که اتفاق بزرگی برایم بود. فکر می‌کنم در تاریخ باشگاه استقلال تنها بازیکنی باشم که در همه رده‌های این باشگاه بازوبند کاپیتانی را بسته است.

هافبک استقلال در مورد کار با ریکاردو ساپینتو گفت: به او تبریک می‌گویم. سرمربی باشگاه بزرگی شده، می‌دانم در تیم ملی پرتغال بازی  و در اروپا مربیگری کرده است. امیدوارم در استقلال موفق باشد و دل همه طرفداران را شاد کند.

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

کلیدواژه: باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۹۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب‌آهن به‌دنبال بهبود آمار تقابل با استقلال

تیم فوتبال ذوب آهن در حالی امروز به مصاف استقلال می‌رود که در ۹ سال اخیر تنها یک بار موفق به شکست استقلال در ورزشگاه آزادی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ذوب‌آهنو استقلال تاکنون ۴۵ بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که سهم ذوب‌آهن ۱۲ پیروزی و استقلال ۱۷ پیروزی بوده است، ضمن اینکه ۱۶ بازی دو تیم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

در این ۴۵ رویارویی دو تیم ۹۶ گل به ثمر رسیده که سهم استقلال ۵۳ گل و سهم ذوب‌آهن ۴۳ گل بوده است.

دو تیم ۲۲ بار در چارچوب رقابت‌های لیگ‌برتر در تهران و به میزبانی استقلال به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ۱۱ دیدار با پیروزی استقلال و پنج دیدار با پیروزی ذوب‌آهنبه پایان رسیده است، ضمن اینکه شش دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. همچنین در ۹ سال اخیر ذوب‌آهنیک بار آن هم در لیگ بیستم موفق به شکست استقلال در ورزشگاه آزادی شده است.

گفتنی است بهترین پیروزی‌های دو تیم برابر یکدیگر با نتیجه سه بر صفر رقم خورده است که ذوب‌آهن یک بار و استقلال سه بار موفق به ثبت این نتیجه شده‌اند.

آمار رویارویی‌های ذوب‌آهنو استقلال

کد خبر 751041

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام
  • مک کنی: می‌خواهم با یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان شوم؛ هدف ما در ابتدای فصل، کسب اسکودتو بود
  • سپاهان به‌دنبال نهمین برد مقابل استقلال خوزستان
  • ذوب‌آهن به‌دنبال بهبود آمار تقابل با استقلال
  • تارتار سپاهان و تراکتور را تهدید کرد
  • خط و نشان تارتار برای بازیکنان بی انگیزه ملوان!
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • پایان حملات نکونام به خطیر؟ | یعنی واقعا راحت شدیم؟
  • رزمی ایرانی جایگاه قهرمان پرآوازه جهان را تصاحب کرد
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران