Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@20:20:08 GMT

بازگشت یک بازیکن به پرسپولیس با درخواست عجیب یحیی!

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۰۰۶۸

بازگشت یک بازیکن به پرسپولیس با درخواست عجیب یحیی!

با درخواست یحیی گل محمدی قرار است شیرزود تمیروف مهاجم ازبکستانی پرسپولیس راهی تهران شود تا در تمرینات سرخ‌ها شرکت کند. مهاجم خارجی پرسپولیس در لیست خروج این تیم قرار داشت، اما به دلیل قراردادی که با این تیم دارد سرخ‌ها چاره‌ای ندارند جز اینکه فعلا او را بازگردانند تا ماجرا به شکایت و شکایت کشی نکشد.

اما نکته عجیب در خصوص این بازیکن ماجرایی است که اخیرا رسانه‌ای شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این که مهاجم ازبک به تمرینات پرسپولیس خواهد آمد تا عملکردش از سوی یحیی و کارد فنی سرخ‌ها مورد بررسی قرار بگیرد.

اتفاقی عجیب که در دنیای فوتبال تقریبا بی سابقه است. سرمربی پرسپولیس که همان یحیی است و تمیروف هم که نیم فصل در این تیم حضور داشته است و هر چه قرار بود نشان بدهد را تا کنون نشان داده است؛ بنابراین مشخص نیست دقیقا قرار است چه چیزی در خصوص تمیروف مورد بررسی قرار بگیرد.

واقعیت ماجرا اینجاست که مهاجم ازبکستانی که انتخاب خود یحیی بود بدجوری روی دست سرخ‌ها باقی مانده است و فعلا راه گریزی برای از لیست خارج کردن او دیده نمی‌شود.

خبرورزشی

منبع: فرارو

کلیدواژه: شرزود تمیروف پرسپولیس سرخ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!

به گزارش "ورزش سه"، امیر حسین توخته که با هزار و یک آرزو پس از محرومیت یک ساله اش به تیم ملی والیبال بازگشته بود، امروز به یکباره تمام انگیزه و رویاهایش از بین رفت.

در لیست سی نفره و جدید تیم ملی که توسط پائز سرمربی تیم ملی والیبال اعلام شد خبری از امیرحسین توخته نیست تا پس از حضوری چند روزه در تمرینات تیم ملی، توخته اردوی تیم را ترک کند.

این بازیکن بیست و سه ساله حالا باید مسابقات تیم ملی در لیگ ملتهای والیبال را در خانه تماشا کند و از الان باید تمرینات خود را برای حضور در مسابقات باشگاهی ادامه دهد. احتمالا او  در فصل آینده در یکی از باشگاه های داخلی بازی کند.

البته هیچ چیز برای این سرعتی زن با استعداد تمام نشده است و با سن و سالی که دارد می تواند در آینده باز هم به پیراهن تیم ملی والیبال ایران برسد.

دیگر خبرها

  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • صحبت‌های پدر حسن یزدانی درباره زمان بازگشت او
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • بازگشت حسن یزدانی در هاله‌ای از ابهام