Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار اردبیل گفت: با برق‌رسانی به روستای پیله گلین تمامی روستاهای شهرستان اردبیل از نعمت برق برخوردار شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سیدمحمد اعتماد فرماندار اردبیل صبح امروز در آیین برق‌رسانی به روستای پیله گلین بخش هیر شهرستان اردبیل اظهار داشت: با برق‌رسانی به روستای پیله گلین بخش هیر شهرستان اردبیل تمامی روستاهای شهرستان اردبیل از نعمت برق برخوردار شدند که تلاش مسئولان و شرکت توزیع نیروی برق استان و شهرستان در این زمینه شایسته قدردانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه برای برق‌رسانی به روستای پیله گلین بخش هیر 20 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است افزود: طول شبکه فشار ضعیف این پروژه 400 ولت و طول شبکه فشار متوسط 20 کیلو وات است و یک دستگاه ترانسفور ماتور هوایی نصب شده است.

فرماندار اردبیل گفت: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران هم اکنون تمام روستاهای شهرستان اردبیل از نعمت برق برخوردار شدند.

اعتماد اظهار کرد: عمران و آبادانی روستاها اولویت اساسی است و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم و خدمات‌رسانی به روستاها در بخش‌های مختلف انجام می‌شود.

طرح مجلس برای جلوگیری از کمبود و کنترل انرژی برقبرق بیشتر مناطق لبنان قطع شدپیگیری ایران و آذربایجان برای اتصال شبکه‌های برق دو کشور

وی تصریح کرد: رونق اقتصادی روستاها و خدمات‌رسانی مناسب نقش اساسی در کاهش مهاجرت دارد و از اعتبارات ملی، استانی و شهرستانی برای آبادانی روستاها و اجرای پروژه‌ها در روستاهای شهرستان اردبیل استفاده می‌شود.

انتهای پیام/142/ح

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۰۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان دام کاج؛ در محاصره سگ‌های ولگرد

ایسنا/همدان دهیار روستای کاج گفت: میدان دام ما بین روستای کاج، سوزن، شاهنجرین و شنجور شهرستان درگزین محل مناسبی برای تجمع سگ‌های ولگرد شده و این امر یکی از معضلات مهم روستای گردشگری کاج و سایر روستاهای پیرامون این منطقه شده است.

محسن حجاری‌مکان در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: متأسفانه دلالان مختلفی که برای خرید و فروش دام به میدان دام این منطقه می‌آیند، معمولاً سگ‌های ولگرد مناطق دیگر را برای رهاسازی به میدان دام آورده و قبل از دوربین مداربسته به دور از چشم دیگران در پیرامون این میدان رها می‌کنند که شناسایی این افراد امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: رهاسازی این سگ‌های ولگرد و بدون صاحب در اطراف این میدان موجب ازدیار زاد و ولد در بین این سگ‌ها و افزایش جمعیتشان در منطقه شده و نارضایتی‌های زیادی در بین اهالی روستاهای اطراف ایجاد کرده است.

حجاری‌مکان با بیان اینکه اکثر روستاها و شهرها با مسأله سگ‌های ولگرد دست به گریبان هستند و این معضل تنها ویژه این روستای گردشگری  و روستاهای اطراف نیست، افزود: قانون در رابطه با مسأله شکار و یا جمع‌آوری سگ‌های ولگرد دو پهلو بوده و این امر موجب شده تا دهیاران نتوانند تصمیم درستی برای جمع‌آوری و یا شکارشان بگیرند.

وی تصریح کرد: اگر سگ‌های ولگرد را اتلاف کنیم و بزنیم، یک طور متهم هستیم و اگر نزنیم طور دیگر متهم می‌شویم، اجازه شکار و اتلاف نداریم، می‌گویند سگ‌های ولگرد را جمع‌آوری کنید، اگر این‌کار را انجام دهیم، کجا نگهداری کنیم؟ هزینه نگهداری آن را چه کسی تقبل خواهد کرد؟ تکلیف ما با این موضوع مشخص نیست و در این رابطه راهکاری ارائه نمی‌دهند.

دهیار روستای کاج ادامه داد: باید از طریق شورای تأمین تصمیمی جدی برای این موضوع اتخاذ شود چرا که اگر این سگ‌های ولگرد به شخص و یا رهگذری حمله کرده و آسیب برسانند به طور قطع با ما برخورد خواهد شد و اگر هم نسبت به شکار آنها اقدام کنیم، باز هم با ما برخورد می‌شود ضمن اینکه امکان جمع‌آوری این سگ‌ها نیز برای ما وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، روستای کاج از روستاهای هدف گردشگری توابع بخش شاهنجرین شهرستان درگزین بوده که اهالی در کنار کشاورزی و دامداری در تولید محصولات و صنایع‌دستی چون صنعت قاب‌سازی، آینه و میز کنسول و خراطی به صورت کارگاهی فعالیت دارند و این هنر زیبای آنها به بسیاری از دیگر کشورها نیز صادر می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • میدان دام کاج؛ در محاصره سگ‌های ولگرد
  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • تخلیه برخی از روستاهای شهرستان زیرکوه به علت سیلاب
  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند