Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی که بدون تردید از بزرگان تراز اول فوتبال دنیا است این روزها فوتبالش را در پاریس و در باشگاه پاری سن ژرمن دنبال می‌کند. در این شکی نیست که مسی فوتبالش را در این باشگاه فرانسوی به پایان نخواهد برد. اما سوال بزرگ این است که آینده ستاره بزرگ آرژانتینی بر اساس چه سناریویی پیش خواهد رفت؟

مسی در حال حاضر با PSG قراردادی دارد که تا سال 2023 معتبر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته چیزی که خیال باشگاه پاریسی را، دست کم روی کاغذ، تا حدودی راحت می‌کند این است که در قرارداد مسی بندی گنجانده شده که PSG سال آینده در پایان مدت قرارداد، از این گزینه برخوردار است که قرارداد او را به مدت یک سال دیگر تمدید کند.

موندو دپورتیوو اما مدعی است این اتفاق برای مسی نخواهد افتاد و سناریوی آینده او از هم اکنون نوشته شده است.

بر اساس ادعای این رسانه کاتالان، بر خلاف همه گمانه‌زنی‌ها، مدیریت قطری باشگاه PSG و رئیس باشگاه، ناصر الخلیفی، تصمیمی برای تمدید یک فصلی قرارداد مسی در سال 2023 ندارند. این ادعا وقتی جالب می‌شود که توجه داشته باشیم PSG اخیرا نشانه‌هایی بروز داد که قصد ادامه دادن با دیگر ستاره گران‌قیمت خود، نیمار، را هم ندارد. می‌توان گفت اینطور به نظر می‌رسد که خلیفی و مدیریت پاری سن ژرمن، از تصمیم‌های قبلی‌شان برای خریدهای پر سر و صدای دو ستاره بزرگ آمریکای جنوبی چندان راضی نیستند.

ادعای اصلی رسانه کاتالان اما مقصد آینده لئو مسی را مشخص می‌کند: اینتر میامی در آمریکا. تیمی که مالکیتش در اختیار یکی از اسطوره‌های دنیای فوتبال، دیوید بکام است.

ادعای موندو دپورتیوو اما نشانه‌های دیگری هم دارد که می‌تواند احتمال آن را افزایش بدهد. باشگاه آمریکایی اینترمیامی پیش از این سرنخ‌هایی بدست داده بود تا نشان دهد نیم‌نگاهی به حضور لیونل مسی دارد. خورخه ماس، دیگر مالک باشگاه اینترمیامی، در یک گفتگو، وقتی با سوالات درباره آینده مسی و احتمال حضورش در آمریکا روبرو شد، گفت:" مسی هنوز یکی از بهترین بازیکنان دنیا است. دیوید بکام با مسی ارتباط دارد و من معتقدم اگر او PSG را ترک کند ما دوست داریم شاهد حضورش در اینتر میامی باشیم. آیا این واقعا اتفاق خواهد افتاد؟ ما سعی خودمان را خواهیم کرد و با تمام قوت تلاش خواهیم کرد. من خوش‌بین هستم. این هم یک احتمال است".

از سوی دیگر در باشگاه بارسلونا، صداهایی که خواهان بازگشت لیونل مسی و به پایان رساندن فوتبالش در بلوگرانا هستند، نه کم‌تعدادند و نه بی‌قدرت. بسیاری از بارسایی‌ها، از هواداران گرفته تا اعضای باشگاه و چهره‌های صاحب‌نفوذ در این باشگاه کاتالان، تصمیم باشگاه برای اجازه دادن به ترک مسی را اشتباه می‌دانند و خواهان بازگشت او هستند.

ویکتور فونت، نامزد ریاست باشگاه بارسلونا، که در انتخابات از خوان لاپورتا شکست خورد یکی از این مدعیان است. او شعار انتخاباتی خود را بازگشت لئو مسی به بارسا انتخاب کرده بود و می‌گفت برنامه‌اش این است که مسی را به تیمش برگرداند. برنامه ویکتور فونت این بود که مسی برای بارسا به همان چهره‌ای تبدیل شود که مایکل جردن برای شیکاگو بولز بود. ایده‌ای که این روزها هوادارانش در بارسلونا بیش از پیش افزایش پیدا کرده.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بکام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۰۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی

به گزارش "ورزش سه"، راوی که چند ماه قبل اعلام کرده بود قصد دارد در پایان فصل جاری نیمکت بارسلونا را ترک کند نظرشو درباره این تصمیم تغییر داده است و قصد دارد در فصل آینده هم هدایت این تیم را بر عهده داشته باشد.

مدیران بارسلونا شب گذشته جلسه ویژه‌ای با حضور سرمربی فعلی این تیم برگزار کردند و در نهایت تصمیم بر این شد که او تا پایان مهلت قراردادش در تابستان ۲۰۲۵ به حضور روی نیمکت این تیم ادامه دهد و هدایت بارسا در فصل آینده را هم بر عهده داشته باشد.

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی پیش از این اعلام کرده بودند که مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا هر طور شده ژاوی را از تصمیمی که گرفته منصرف کنند. هرچند روی شرط‌هایی که این مربی برای ادامه حضور در بارسا داشت هم تاکید شده بود.

روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده است که ژاوی از مدیران بارسا خواسته که بهترین بازیکنانش را در فصل آینده هم حفظ کند و علاوه بر این خریدهایی را هم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی انجام دهند. بازیکنی که او علاقه بسیاری به جذبش دارد برناردو سیلوا است.

گفته می‌شود که این ستاره منچستر سیتی هم علاقه زیادی به حضور در بارسلونا و بازی تحت هدایت ژاوی دارد و انتظار می‌رود که در پنجره تابستانی پیش رو به لالیگا منتقل شود.

دیگر خبرها

  • هشدار به PSG: بی‌خیال این بازیکن شو!
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!