Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدمهدی اعلایی روز پنجشنبه در نشست تخصصی با محوریت حمایت از جایگاه سرمایه گذاری در مدیریت شهری و نقش آن در ایجاد درآمدهای پایدار شهری، افزود: باید مزیت نسبی شهرها در فعالیت های شهرداری ها مورد توجه قرار گیرد و ظرفیت مشارکت دیگران هم در این زمینه استفاده شود.
وی گفت: بالاترین دارایی دولت، زمین و اموال غیرمنقول است و هرچقدر بتوانیم در نظام مناسب از مشارکت استفاده کنیم میل به نتیجه بیشتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اعلایی افزود:شهرداری ها باید در این حوزه جدی تر ورود کنند و می توانیم برای جذب مشارکت برخی نهادهای حاکمیتی و غیردولتی رایزنی کنیم تا برخی پروژه ها در شهرهای دارای محرومیت اجرا شود.
استاندار قزوین افزود:  بوم گردی، گردشگری،کفش و پوشاک از جمله مزیت های برخی شهرداری ها استان است که باید برای آنها برنامه ریزی داشته باشیم.
وی با اشاره به آزادراه های مجاور شهرهای استان، گفت: در این جاده ها روزانه بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار تردد صورت می گیرد که در برخی روزها تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار هم می رسد که ظرفیت فوق العاده‌ای است و باید برای آن برنامه ریزی داشته باشیم.
وی با اشاره به ظرفیت های سرمایه گذاری استان، گفت:متاسفیم که ظرفیت های استان مانند آبگرم، قفل هایی بر آن زده شده که باید مردم را در این زمینه آگاه کرد تا فضای جذب و پذیرش سرمایه گذاران در شهرها فراهم شود.
استاندار قزوین در ادامه با تبریک ۱۴ تیرماه، روز شهرداری ها و دهیاری ها، گفت: این روز، فرصتی برای متوجه کردن اذهان عمومی به خدمات شهرداری ها است که در صف اول خدمت به مردم با دایره وسیع خدمات تلاش می کنند.
وی با اشاره به موضوع سرمایه گذاری، گفت:سلامت در مجموعه مدیریت شهری از دغدغه های کشوری است و وقایع ناگواری در این زمینه در سالهای قبل اتفاق افتاد و هزار نفر از شورا و اعضای شورا بازداشت شدند.
اعلایی گفت:  این موضوع در کنار تاسف بار بودن، نشانگر نقایصی در نظارت ها است که منجر به این حجم از مساله می شود و باید تدبیرگران این حوزه درباره آن فکر کنند.
وی افزود: در حال حاضر شرایط شهرداری ها نسبت به گذشته متفاوت نیست و این موضوع، وظیفه شهرداران را بیشتر می کند تا در سلامت امور مجموعه خود دقت داشته باشند.
استاندار قزوین افزود: باتوجه به مطالب اذعانی شهرداران در این جلسه درخصوص حقوق و تورم ها شاید نگرانی از این مسایل افزایش یافته باشد که باید روی این موضوعات نظارت داشت.
وی گفت: متاسفانه اولین بازداشت شهردار در دوره جدید در سطح کشور در استان قزوین رقم خورد که شایسته نبود و باید مجموعه مدیریت شهری استانداری علاوه بر حمایت، نظارت بر شهرداری ها هم داشته باشد.
اعلایی گفت:باتوجه به این موضوعات، هرکجا توقف خدمت رسانی به مردم در شهرداری ها صورت گیرد نسبت به اعلام نظر و حذف مانع اقدام می کنیم.
در ادامه این مراسم، کتاب مجموعه قوانین و مقررات شوراهای اسلامی کشور با آخرین تغییرات تا تیر ۱۴۰۱ رونمایی شد.

برچسب‌ها استان قزوین استانداری قزوین محمدمهدی اعلایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین استانداری قزوین محمدمهدی اعلایی استان قزوین استانداری قزوین محمدمهدی اعلایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۰۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت سرمربی لیگ برتری؛ از جیب شهر ما ۱۰۰ میلیارد برای خرید پرسپولیس دادند

به گزارش همشهری آنلاین سعید دقیقی با اشاره به اعطای مالکیت پرسپولیس و استقلال به ۲ هلدینگ بزرگ، گفت: شهرداری قزوین با سهام ۶.۶ درصد سهامدار عمده بانک شهر محسوب می‌شود و حالا این بانک نزدیک ۴۰ درصد مالکیت باشگاه پرسپولیس را در اختیار دارد؛ یعنی از سهم و منابع شهرداری قزوین به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی هزینه شده برای اینکه باشگاه پرسپولیس را خریداری کنند و هیچ عیبی ندارد که تقریباً ۱۰۰ میلیارد از جیب مردم قزوین برای خریداری باشگاه پرسپولیس هزینه شده اما ما هم تقاضا داریم که ارگان‌هایی مانند شهرداری برای تیم شمس‌آذر که دغدغه مردم قزوین است هزینه کنند.

دقیقی در پایان بیان کرد: اگر شهرداری و شورای شهر قزوین سالیانه ۳۰ میلیارد برای حمایت از شمس‌آذر اختصاص دهند به نفع مردم شهر خواهد بود و قطعاً این موضوع مطالبه مردم است تا تیمشان قوی‌تر از گذشته بدون دغدغه مالی کار کند؛ توجه کنید این درخواست من به عنوان یک شهروند قزوینی است چون دوست دارم تیم شمس‌آذر قوی‌تر از قبل در لیگ کار کند و حتی بتواند سهمیه آسیا بگیرد.

کد خبر 848225 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • قدرت پایدار در جامعه فقط با علم ایجاد نمی‌شود
  • عصبانیت سرمربی لیگ برتری؛ از جیب شهر ما ۱۰۰ میلیارد برای خرید پرسپولیس دادند
  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • زنجیره ارزش گردشگری درآمد پایدار همدان را تضمین‌ می‌کند
  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • مشکل تورم با افزایش تولید از بن بست خارج می‌شود
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند