Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@09:21:14 GMT

راهنمای خرید درب اتوماتیک صنعتی

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۰۹۱۵

راهنمای خرید درب اتوماتیک صنعتی

هر کدام از این درب ها، دارای مشخصات فنی خاصی هستند که می توان آنها را برای ورودی محوطه های صنعتی در نظر گرفت. در ادامه این مقاله اطلاعات جامعی درباره انواع درب اتوماتیک صنعتی، کاربردها، نحوه سفارش و قیمت این محصول ارائه می شود.

مزایای درب اتوماتیک صنعتی چیست؟

خرید درب اتوماتیک صنعتی یکی از ملزومات واحدهای صنعتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله مزایای درب های اتوماتیک صنعتی شامل موارد زیر است:

عایق بودن درب صنعتی

به دلیل وجود مواد عایق در ساختار درب صنعتی، در محیط هایی همچون کارخانه ها، و شرکت های تولیدی بسیار مناسب هستند.

جداسازی محیط انبارها با درجه سرمایشی متفاوت

کنترل کردن دمای مواد خام صنعتی و دیگر محصولات کارخانه از ویژگی های دیگر این نوع درب ها است، زیرا از ورود و خروج هوا به داخل مجموعه تولیدی جلوگیری می کند.

سرعت باز و بسته شدن بالا

از مهمترین نکات استفاده از درب اتوماتیک صنعتی، سرعت عملکرد آن است. به دلیل منظم بودن فرآیند تولید و جهت جلوگیری از اتلاف وقت کارگران، اگر در این نوع محیط ها از درب های معمولی استفاده شود، ممکن است زمان زیادی صرف باز و بسته شدن درب شود. در صورتی که استفاده از درب صنعتی می تواند سرعت بازشو را افزایش دهد.

جلوگیری از ورود آلایندهای مختلف و گرد و غبار

درب اتوماتیک صنعتی تا حد بسیار زیادی مانع از ورود آلاینده های مختلف و گرد و غبار به محیط داخل کارخانه می شوند. فرض کنید در یک منطقه صنعتی که شاهد فراوانی درصد آلاینده های هوا هستیم. با هر بار باز و بسته شدن درب ورودی چه میزان آلاینده وارد محیط می شود. خصوصا اگر در این محیط همچنان از درب های سنتی و متداول قدیمی استفاده شود که فرآیند باز و بسته شدن آن اندکی متفاوت است، میزان آلاینده های ورودی به این محیط چندین برابر خواهد بود. این موضوع تا حد بسیاری می تواند بر سلامت کارکنان این مرکز و مجموعه تاثیرات منفی بگذارد. پس از ورود درب های صنعتی به صنعت و حتی زندگی روزمره تا حد بسیاری زیادی از ورود این حجم از آلاینده ها کاسته شد و این موضوع از مهمترین و حیاتی ترین مزایای درب صنعتی به شمار می رود.

امنیت بالا با درب برقی صنعتی

امنیت نیروهای انسانی، امنیت کالای تولید شده، امنیت دستگاه های مختلف موجود در کارخانه از مهمترین مسائلی هست که مدیران کارخانجات و شرکتهای تولیدی بایستی به آن توجه ویژه داشته باشند. بنابراین مهمترین مزیت درب صنعتی که میتوان به آن اشاره کرد، ایجاد امنیت و ایمنی در حین کار می باشد. شما با استفاده از درب صنعتی و یا درب اتوماتیک مناسب قادر خواهید بود تا از اموال، کالاها و محصولات تولیدی به شکل مطلوب حفاظت نمایید. از مهمترین قابلیتهای درب اتوماتیک صنعتی آماج صنعت آذر، نصب انواع دوربین های حفاظتی، حسگرهای دمایی و ... و تطبیق آن با در اتوماتیک است.

چگونه یک درب اتوماتیک صنعتی انتخاب کنیم؟

یکی از معیارهای انتخاب درب اتوماتیک صنعتی این است که مکان نصب درب صنعتی کجا هست؟ به عبارت دیگر آیا این درب داخل کارخانه یا شرکت نصب خواهد شد؟ یا در محوطه کارخانه و فضای بیرونی آن مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

باید به این نکته اشاره کرد که برخی از درب ها همچون درب آهنی صنعتی از جنس استیل هستند و در محیط هایی استفاده میشوند که امنیت پایین بوده و خطر سرقت محصولات در آنها بالاست.

قدم دوم در انتخاب بهترین درب اتوماتیک صنعتی تعیین موارد زیر است:

الف) نحوه بازشوی درب برقی صنعتی چگونه است؟

انواع درب اتوماتیک صنعتی به شیوه های مختلفی باز و بسته می شوند. به عبارت دیگر، برخی از دربهای صنعتی به سمت بالا باز می شوند. همچنین بعضی دیگر به چپ یا راست حرکت می کنند. پس دقت کنید باید حتما با توجه به نحوه تردد در محل تعبیه شده برای نصب درب صنعتی، و نحوه ورود و خروج کالا، جهت جلوگیری از هرگونه مشکلی، نوع بازشوی درب اتوماتیک صنعتی را مشخص نمایید.

ب) درب صنعتی ریموت دار و کنترل از راه دور باشد یا به صورت دستی باز و بسته شود؟

یکی از مهمترین نکاتی که در خرید درب اتوماتیک صنعتی باید توجه کنید، نحوه کنترل این درب ها است.

ج) اندازه گیری محیط تعبیه شده برای نصب درب اتوماتیک

به دلیل درنظر گرفتن نکات مربوط به نصب درب در هر مجموعه تولیدی باید اکیدا توصیه کرد که حتما از کارشناسان آماج صنعت آذر برای اندازه گیری محل تعبیه شده برای نصب درب اتوماتیک استفاده کنید تا بتوانید برای کاربرد در نظر گرفته شده برای محصول، انتخاب درستی داشته باشید.

درب اتوماتیک سکشنال

این مدل، نوع دیگری از دربهای اتوماتیک صنعتی است که در فضاهای کوچکتر و با محدودیت عرض نصب می شوند. این نوع دربها به دلیل قابلیت جمع شوندگی در زیر سقف در ورودی های کم عرض به کار گرفته می شوند. انواع درب برقی صنعتی عبارتند از:

۱. درب اتوماتیک صنعتی ریلی

۲. درب اتوماتیک سکشنال

۳. درب اتوماتیک سکشنال زیر سقفی

۴. درب سریع فولداپ پی وی سی(های اسپید در)

۵. داک لولر

۶. درب اتوماتیک مخصوص آشیانه هواپیما و هلیکوپتر

در واحدهای تولیدی صنعتی، به طور معمول ماشین آلات بزرگ صنعتی تردد کرده و یا جهت حمل کالاها از کامیون ها و ابزارآلات بزرگ استفاده می کنند. بنابراین درب اتوماتیک صنعتی برای صنایع بزرگ دارای مزایا و کاربردهای زیادی است. دربهای خارجی واحد تولیدی که معمولا به صورت درب اتوماتیک کرکره ای ریلی یا درب کرکره ای بالارونده (رول آپ) هستند و دیگری درب های اسپید(سریع) که در فضاهای داخلی و به منظور کنترل تردد بین واحدها نصب می شوند. دربهای های اسپید از سرعت بالایی برخوردار بوده و علاوه بر اینکه در تعداد باز و بسته شدن روزانه محدودیتی ندارند در برخورد با مانع مقاوم بوده و به سرعت باز می شوند. درب اتوماتیک کرکره ای نیز علیرغم ابعاد بزرگشان چه در نوع درب کرکره ای ریلی و یا درب کرکره ای رول آپ از مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی، سرقت و اعمال خرابکارانه برخوردار بوده و همه قابلیت های درب اتوماتیک همچون کرکره برقی را دارا هستند.

قیمت درب اتوماتیک صنعتی

دربهای اتوماتیک صنعتی به دلیل تنوع بالایی که دارند، قیمت های متفاوتی برای آنها درنظر گرفته می شود. فاکتورهای موثر در قیمت درب صنعتی، سرعت کارکرد درب، موتور تعبیه شده در آن، متریال درب ساخته شده است.

علاوه بر این موارد، برند شرکت درب اتوماتیک می تواند در قیمت آن نیز تاثیر گذار باشد. شرکت آماج صنعت آذر یکی از تولیدکنندگان معتبر و با تجربه نصب بیش از ۲۵ هزار پروژه در کشور در زمینه تولید این محصول صنعتی جزء برندهای قابل اعتماد است.

جمع بندی

در این مقاله مزایا و نحوه تعیین قیمت درب اتوماتیک صنعتی بیان شد. شرکت آماج صنعت آذر به عنوان بزرگترین تولیدکننده در اتوماتیک ایران، آماده ارائه انواع درب اتوماتیک صنعتی، درب اتوماتیک شیشهای، گیت کنترل تردد و شیشه سکوریت به واحدهای تجاری و کارخانجات است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۴۴۲۷۳۶۰۰ -۰۲۱ تماس حاصل و یا به آدرس تهران، اشرفی اصفهانی، بلوار جلال آل احمد، پلاک۱۷۴، طبقه ۲، واحد ۸ مراجعه نمایید.

کد خبر 1648743

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: درب اتوماتیک صنعتی باز و بسته شدن آماج صنعت آذر آلاینده ها درب صنعتی تعبیه شده انواع درب کرکره ای نصب درب درب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۰۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید

ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: به منظور جلوگیری از هرگونه رانت و سفته بازی، هرگونه خرید و فروش و تنظیم وکالت نامه‌های تفویض اختیار قبل از اتمام سالن تولید و اخذ پایان کار در شهرک‌های صنعتی ممنوع و غیرقانونی است.

هاشم علایی، هشتم اردیبهشت ضمن بیان این خبر اظهار کرد: بر اساس ماده ۱۰ قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی، دفاتر اسناد رسمی موظفند در صدور هرگونه خرید و فروش و وکالت نامه‌های تنظیمی واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی، از این شرکت استعلام و کسب مجوز کنند.

وی افزود: همچنین بر اساس این قانون، هرگونه نقل و انتقال واحدهای تولیدی منوط به اخذ پایان کار و دریافت پروانه بهره برداری از دستگاه‌های ذیصلاح است و خریداران و فروشندگان موظفند نسبت به انجام مراحل نقل و انتقال واحد تولیدی از طریق شرکت شهرک‌های صنعتی اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، اجرای این قانون را در راستای جلوگیری از بروز مشکلات آتی برای خریداران و حمایت از سرمایه گذاران واقعی دانست و خاطرنشان کرد: ممکن است برخی از قراردادها دارای مشکلاتی از قبیل بدهی اقساط زمین، ترهین و یا اجرائیات صادره از سوی بانک‌ها، تخلفات ساختمانی، مشکلات زون بندی و زیست محیطی، احتمال فسخی بودن زمین مورد معامله را داشته باشند که وجود هریک از این موارد به طور حتم منتهی به مشکلات آتی برای خریداران خواهد شد.

علایی تصریح کرد: در موارد متعددی مشاهده می‌شود که این نوع خرید و فروش‌ها منجر به طرح پرونده‌های کیفری دایر بر خرید و فروش مال غیر و کلاهبرداری شده که لازم است خریداران ضمن توجه به الزامات قانونی، موارد پیشگیرانه را در خصوص جلوگیری از ضرر و زیان‌های احتمالی در نظر داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • سالانه یک میلیون تن پسماند صنعتی در استان مرکزی تولید می شود
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • جایزه ملی محیط زیست برای دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • فقط نیمی از پسماند پزشکی هرمزگان اصولی دفع می‌شود
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی