Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۶۶ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، طی شبانه ‌روز گذشته تردد در محورهای مواصلاتی کشور نسبت به روز قبل ۱۱.۳ درصد افزایش نشان می‌دهد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از مرکز مدیریت راه‌های کشور، طی شبانه روز گذشته، بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۶۶ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، طی شبانه روز گذشته تردد در محورهای مواصلاتی، نسبت به روز قبل ۱۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۳.۳ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۹ الی ۲۰ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

محورهای دارای بیشترین تردد طی ۲۴ ساعت گذشته

ردیف

نام محور

استان

تعداد وسیله نقلیه

۱

آزادراه کرج - قزوین

البرز

۱۶۶۵۹۰

۲

آزادراه کرج - تهران

البرز

۱۵۳۶۶۰

۳

آزادراه تهران - کرج

البرز

۱۴۷۱۳۳

۴

آزادراه قزوین - کرج

البرز

۱۳۵۲۲۱

۵

آزادراه ساوه - تهران

تهران

۸۳۸۵۶

۶

تهران - شهریار (شهر قدس)

تهران

۷۹۵۲۰

۷

آزادراه تهران - قم

تهران

۷۸۷۴۳

۸

آزادراه قم - تهران

تهران

۷۸۷۰۶

۹

شهریار-کرج

تهران

۷۳۹۵۹

۱۰

آزادراه تهران - ساوه

تهران

۷۳۲۸۵

 

  منبع: خبرگزاری مهر برچسب ها: مرکز مدیریت راه های کشور ، تردد وسایل نقلیه ، محورهای برون‌شهری ، افزایش تردد

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مرکز مدیریت راه های کشور تردد وسایل نقلیه محورهای برون شهری افزایش تردد محورهای برون شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۰۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش باد نسبتاً شدید و کاهش نسبی دما در البرز

‌آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر مطرح کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از شرایط جوی به نسبت پایدار در منطقه البرز مرکزی بوده که به موجب آن امروز در بعضی ساعات وزش باد و عصر و شب رشد ابر در استان مورد انتظار است.

وی گفت: مطابق با هشدار سطح نارنجی، از میانه‌های روز دوشنبه تا چهارشنبه با فعالیت سامانه بارشی تندری در منطقه، رگبار و رعد و برق، پاره‌ای نقاط تگرگ، بعضی ساعات وزش باد به نسبت شدید و روند کاهش نسبی دما به ویژه در ارتفاعات و مناطق کوهستانی پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز عنوان کرد: امروز یکشنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد به نسبت شدید در بعضی ساعات و عصر و شب رشد ابر و دوشنبه نیز آسمان قسمتی ابری تا ابری همراه با وزش باد در بعضی ساعات و بعدازظهر رگبار و رعد و برق است.

بهاروند احمدی افزود: برای روز سه شنبه آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار و رعد و برق و بعضی ساعات وزش باد لحظه‌ای و شدید و برای روز چهارشنبه نیز آسمانی کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد در بعضی ساعات و احتمال بارش خفیف و پراکنده پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6097216

دیگر خبرها

  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • البرز رتبه دوم تردد بین استانی در کشور را کسب کرد
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • پیش بینی وزش باد نسبتاً شدید و کاهش نسبی دما در البرز
  • افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد