Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محمدصادق معتمدیان در جمع اقشار مختلف مردم ماکو، اظهار داشت: در سفرهای شهرستانی، رفع دغدغه‌های مردم، مهمترین بخش برای اجرای برنامه‌های توسعه ای و تصویب مصوبات شورای برنامه ریزی و توسعه است.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط محدودیت‌های کشور و ارائه خدمات به مناطق مختلف، نظرات مردم باید لحاظ شود، خاطرنشان کرد: مطالبات مردم در سفرهای شهرستانی شنیده می شود و اولویت بندی‌های لازم هم برای رفع آنها صورت گرفته و برنامه اجرایی تدوین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان‌غربی همچنین نتیجه حضور میدانی در شهرستان ها را تصمیم گیری درست و جامع برای منطقه عنوان کرده و افزود: البته اگر بگوییم که همه مشکلات شهرستان در سفرهای شهرستانی حل می شود، حرف درستی نبوده و باید در این سفرها، اولویت ها مشخص شود.

معتمدیان با اشاره به محدودیت های مالی موجود در کشور و تحریم های ظالمانه علیه کشورمان، تصریح کرد: با این وجود دولت سیزدهم مصمم است که وظیفه خدمت رسانی خود را به صورت شبانه روزی انجام دهد.

وی در پایان یکی از اولویت های دولت را بحث معیشتی اعلام کرده و افزود: با وجود اینکه دولت سیزدهم در سخت ترین شرایط کشور را تحویل گرفت، با عزم جدی که شخص رئیس جمهور دارند، می خواهیم وضعیت را به نفع مردم تغییر دهیم.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: ارومیه ماکو شهرستانی سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۱۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فردا   دوشنبه  ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  و تامین اجتماعی استان از ساعت ۹:۰۰ الی۱۰:۰۰   و مدیرکل دفتر فنی،امور عمرانی،حمل و نقل و ترافیک استانداری  و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان از ساعت   ۱۰:۰۰  تا 11با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) و از طریق تلفن ۱۱۱ به‌صورت مستقیم پاسخگوی تماس‌های مردم عزیز خواهند بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد جایزه جوانی جمعیت در آذربایجان غربی
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پانزدهم اردیبهشت
  • انعقاد قرار با روس‌ها برای صادرات زیتون رودبار
  • فرصت‌های از دست رفته برای کردستان با کار جهادی جبران شود
  • تسهیلات لازم برای جبران خسارت مردم امامزاده ابراهیم(ع) شفت تامین می‌شود
  • بازدید ۴۰ هزار نفر از مراکز صنعتی ایلام