Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از طرح‌های متناسب با ویژگی‌های فرهنگی و مذهبی جامعه ایرانی برای زنان و مردان و نظارت بر طراحی و تولید در این زمینه از وظایفی است که بر دوش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد و انتظار است به تکالیف خود با رویکردی خلاقانه و ایجابی عمل کند.

به گزارش ایران اکونومیست، فاطمه قاسم پور نماینده مردم تهران در مجلس در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «چندی پیش در فراکسیون زنان طی جلسه با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به بررسی عملکرد این وزارتخانه در زمینه ساماندهی مد و لباس پرداختیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمایت از طرح‌های متناسب با ویژگی‌های فرهنگی و مذهبی جامعه ایرانی و با توجه به تنوع قومی و منطقه‌ای برای زنان و مردان، حمایت از تولیدکنندگان و طراحان لباس‌های عفیفانه اجتماعی برای زنان و مردان و نظارت بر طراحی و تولید در این زمینه از وظایفی است که بر دوش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد و انتظار می‌رود به تکالیف خود با رویکردی خلاقانه و ایجابی عمل کند.»

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: مد و لباس ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۱۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند

منصور محبی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام اظهار کرد: این رسانه‌ها که به صورت الکترونیکی و مکتوب فعالیت دارند با دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به طور رسمی فعالیت خبری خود را آغاز کرده اند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۶ رسانه پایگاه خبری هستند، ادامه داد: مابقی این رسانه‌ها شامل یک ماهنامه، ۲فصلنامه و یک مورد نیز روزنامه است.

به گفته معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، علاوه بر این هم اینک ۳۰ درخواست صدور مجوز برای فعالیت رسانه‌ای ثبت و در نوبت دریافت مجوز است.

محبی تاکید کرد: در حال حاضر ۲۶۰ رسانه دارای مجوز شامل ۶۸ پایگاه خبری، ۳۲ نشریه چاپی، ۴۱ رسانه غیر برخط، نمایندگی ۱۰ خبرگزاری و نمایندگی ۱۰۹ روزنامه سراسری در استان فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است
  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خزعلی، معاون رئیسی: آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار است/ در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت