Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی نتایج و دستاوردهای جلسه روز دوشنبه استاندار آذربایجان‌شرقی با معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری و وزیر کشور برای پیگیری مصوبات سفر استانی رئیس جمهور را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، به گفته رحمتی، در این جلسه اجرای فوری دستورات رئیس‌جمهور در مورد استقلال، توسعه و بهره‌مندی استان از منافع مس سونگون، بهسازی آزادراه زنجان تبریز با تخصیص اعتبار و هزینه‌کرد عوارض دریافتی و تخصیص اعتبارات و پرداخت تسهیلات مصوب سفر ریاست‌جمهوری در کمترین زمان مورد تاکید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در یک مصاحبه خبری، با اشاره به طرح موضوع استقلال مس سونگون در این جلسه، گفت: در این جلسه سازوکارهای قانونی این موضوع بررسی و احصا شد و مقرر شد حداکثر تا یک ماه، اساسنامه آن تدوین و تغییرات قانونی به دنبال آن اتفاق بیفتد.

رحمتی با بیان اینکه همچنین مقرر شد از اعتبارات مس در بحث‌های توسعه استان و منطقه و پروژه‌های عمرانی استفاده شود، افزود: برای این موضوع، چند روش ازجمله حقوق دولتی معادن، هزینه‌های قابل قبول مالیاتی و مسئولیت‌های اجتماعی بررسی شد و همچنین موافقت شد تا پادار شدن بخشی از اعتبارات حقوق دولتی معادن در بودجه سالانه از طرف دولت پیگیری شود.

وی اظهار داشت: با تحقق این موضوع، تحولات بزرگی در رابطه با اعتبارات مس در استان اتفاق می‌افتد که در کارهای عمرانی و پیشرفت و توسعه منطقه استفاده خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: در این جلسه همچنین بر تسریع در تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری تاکید شد تا دستگاه‌ها بتوانند در مدت محدود فصل کاری استان، پروژه‌ها را پیش ببرند.

رحمتی گفت: موضوع دیگر این جلسه، بهسازی آزادراه تبریز- زنجان بود که مقرر شد برای نوسازی روکش آسفالت آن، اعتباری در اختیار سازمان راهداری قرار گیرد تا پروژه شروع شود؛ علاوه بر آن توافق شد تا قرارداد نگهداری آزادراه از بانک ملی به سازمان راهداری انتقال یابد و درآمدهای حاصل از آزادراه صرف نگهداری آن شود.

وی درخصوص بزرگراه شهید کسایی هم گفت: افزایش یک خط در ضلع شمالی و نوسازی روکش آسفالت این مسیر با مشارکت شهرداری تبریز از توافق‌های این جلسه بود.

انتهای پیام

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز استاندار آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۱۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح مصوبات جلسه هیات وزیران از زبان سخنگوی دولت

به گزارش جام جم آنلاین، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: جلسه امروز هیات وزیران به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهور به دلیل سفر آیت الله رییسی به سریلانکا و با حضور وزرا و اعضای کابینه تشکیل شد که مصوباتی داشت.

وی افزود: به منظور نظارت مؤثرتر بر بازار، لایحه اصلاحیه‌ای از سوی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات ارائه شد که در جلسه امروز این لایحه تصویب شد.

سخنگوی دولت عنوان کرد: یک مصوبه دیگر به پیشنهاد بانک مرکزی تصویب افزایش سهمیه ایران در صندوق بین‌ المللی پول بود.

بهادری‌جهرمی بیان کرد: آیین نامه مهارت محور شدن آموزش و پررش و حرکت به سمت فنی و حرفه ای تر شدن تصویب شد و به زودی ابلاغ می شود.

وی خاطرنشان کرد: مبلغ مورد نیاز امسال منابع ارزی برای دارو و کالای اساسی در دولت انجام و تصویب شده بود.

دیگر خبرها

  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست
  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • تشریح مصوبات جلسه هیات وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • وعده صادق یک نمونه از نتایج ملموس «ما می توانیم» بود
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشده است
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشد