Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین معارفه عقیلی سرپرست جدید و تودیع طالعی مدیرکل سابق بیمه ایران استان یزد با حضور عبدالصمد خدامی معاون حقوقی و هماهنگی امور استانها، شعب و نمایندگی ها، جمشید جنگ آرا مدیر کل حراست، منصور امیری سرپرست اداره کل هماهنگی امور شعب و استانها، دهقانی رئیس کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد به همراه معاونین، همکاران شعبه و نماینده، در ساختمان مرکزی بیمه ایران یزد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، خدامی در این جلسه نحوه انجام و فرآیند انتخاب مدیران در بیمه ایران را برای حاضران جلسه تشریح کرد .
دکتر دهقانی رئیس کل امور اقتصادی و دارایی استان نیز، ضمن تقدیر ازعملکرد بیمه ایران، خواستار گسترش خدمات، مسئولیتهای اجتماعی و سهم بیمه ایران در بازار بیمه ای استان شد.
در این جلسه طالعی مدیرکل سابق ضمن تقدیر و تشکر از همکاران و نمایندگان، گزارشی از عملکرد خود را ارائه نمود.
در ادامه، عقیلی سرپرست جدید استان یزد اظهارداشت: با ایجاد فضای همدلی و صمیمیت بین همکاران و نمایندگان، می توانیم وضعیت بیمه ایران را در استان بیش از گذشته بهبود داده و حضور گسترده تری در بازار بیمه‌ای استان داشته باشیم.
در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از خدمات طالعی تقدیر شد و حکم انتصاب عقیلی نیز ابلاغ گردید.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بیمه ایران استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۱۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مرحله نهایی مسابقات فوتبال مناطق امید کشور در اداره ورزش و جوانان شهرستان محموداباد برگزار شد.


در این جلسه که با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان، مسئولان باشگاه ایفاسرام (مدیر عامل، سرمربی و سرپرست) این باشگاه برگزار شد، در خصوص برگزاری هرچه بهتر این رویداد کشوری حاضرین به بحث و گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

اضافه می‌شود مرحله نهایی مسابقات مناطق رده امید کشور در گروه دوم به میزبانی باشگاه ایفاسرام محمودآباد (شهدای ملاکلا) ۹ اردیبهشت ماه در استادیوم ورزشی شهید بهشتی شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود.

تیم ایفاسرام محمودآباد در گروه دوم با تیم‌های رویان مهر، میعاد فیروزکوه، دهداری مشهد واکباتان اردبیل همگروه است.

دیگر خبرها

  • جلسه ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز در سمنان
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • ۲۸۰ برنامه ویژه کارگران در همدان برگزار می‌شود
  • تودیع و معارفه‌ استاندار مازندران از گلایه‌ها تا مطالبات
  • مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور