Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه سریال استعفاهای کابینه نخست‌ وزیر انگلیس، دامیان هیندز، وزیر امور امنیت داخلی و مرزهای این کشور نیز امروز (پنجشنبه) استعفا داد.

به گزارش ایران اکونومیست، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دامیان هیندز در نامه‌ای که در صفحه توییترش منتشر کرد، خطاب به بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس نوشت: با کمال تأسف باید از این دولت استعفا دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خدمت به عنوان وزیر امنیت انگلیس مسئولیت و امتیاز بسیار بزرگ و ویژه‌ای بود. نه به خاطر استعفای ده‌ها تن از همکارانم بلکه به خاطر کشورمان و به خاطر اعتماد به دموکراسی‌مان باید شاهد تغییری در رهبری انگلیس باشیم.  

در همین حال، شبکه اسکای نیوز امروز (پنجشنبه) گزارش داد، از روز سه‌شنبه تاکنون دست‌کم ۵۲ مقام، دولت انگلیس را ترک کرده‌اند.

این مقامات از جمله ساجد جاوید، وزیر بهداشت و ریشی سوناک، وزیر دارایی انگلیس دولت بوریس جانسون، نخست وزیر این کشور را به خاطر رسوایی ارتقاء مقام کریس پینچر ترک کرده‌اند.  

در روزهای گذشته کریس پینچر، از نمایندگان ارشد حزب محافظه‌کار در پارلمان انگلیس به آزار جنسی متهم شد. رسوایی اخیر اما پس از آن شدت گرفت که مشخص شد جانسون با وجود اطلاع از این اتهام‌ها، مقام پینچر را ارتقا داده بود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: انگلیس ، بوریس جانسون

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: انگلیس بوریس جانسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۲۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ محجوبه بهاری  پس از کسب مقام قهرمانی نیروی انتطامی کشور در مسابقات نیرو‌های مسلح نیز مقام اول را کسب کرد.

گفتنی است خانم بهاری بدون رقیب در سالهای اخیر همه ساله مقام اول در مسابقات قهرمانی کشور را کسب می‌کنند.

سردار مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مازندران نیز از ایشان تقدیر کردند.

دیگر خبرها

  • طرح دولت انگلیس برای اخراج پناهجویان به رواندا قانون شد
  • پادشاه انگلیس طرح جنجالی اخراج پناهجویان را تائید کرد
  • انگلیس ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده در لهستان مستقر می‌کند
  • استقرار هزاران نظامی و یک جنگنده یوروفایتر تایفون انگلیسی در لهستان
  • انگلیس هزینه‌های دفاعی را به ۲.۵ درصد افزایش می‌دهد
  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین به قیمت امنیت تمام اروپا تمام می شود
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • وعده انگلیس برای ارائه بزرگترین بسته کمکی به اوکراین