Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین؛ ایمان زندی‌نیا سخنگوی شورای شهر بوشهر درباره موضوع سگ‌های بلاصاحب که آن را از موضوعات مهم و اولویت‌دار در شورای شهر ششم عنوان کرده، اظهار داشت :این مسئله در سال‌های گذشته رها شده بود و گله سگ‌های ولگرد در نقاط شهر به چشم می‌خورد.

سخنگوی شورای شهر بوشهر افزود: در ابتدای شورا، با مشخص کردن یک پیمانکار به مدت ۶ ماه و فعال کردن کمپ نگهداری، گله‌ سگ‌های ولگرد در شهر بوشهر جمع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پایان قرارداد پیمانکار، دوباره با یک پیمانکار جدید و با تجربه‌تر قرارداد یکساله منعقد شده که به زودی کار را آغاز خواهد کرد. در کمپ‌ها نیز بر اساس چارچوب و مقررات وزارت کشور عقیم سازی سگ‌های ولگرد انجام خواهد شد و تا بهار سال آینده موضوع سگ‌های ولگرد در شهر بوشهر کنترل خواهد شد.

او با اشاره به دغدغه‌مندی حامیان حقوق حیوانات گفت: معضل سگ‌های ولگرد فقط مختص شهر بوشهر نیست و در شهرها و روستاهای همجوار نیز این معضل وجود دارد و اگر بخواهیم چرخه سگ‌های ولگرد کنترل شود باید مسؤلان امر در روستاها و شهرها نیز توجه ویژه نمایند. باید معضل سگ‌های ولگرد به صورت استانی دیده شود و کمپ‌های مشترک شکل بگیرد و هر شهرداری و دهیاری سهم خود را بپردازد تا طرح به موفقیت کامل برسد.

برای حفظ امنیت شهروندان آوردن سگ به پارک‌ها خودداری شود

همچنین ماشاالله ایزدی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرکرد نیز با بیان اینکه امنیت و آرامش شهروندان بسیار مهم است، گفت: برخی‌ بخاطر شرایط زندگی مانند دامپروری، باغبانی و نگهبانی مجبور به استفاده از سگ برای انجام امورات خود هستند که مخالفت با سگ‌گردانی از این مقوله جداست. استفاده از سگ در مکان‌های عمومی غیرقانونی است و امنیت و آرامش شهروندان به خصوص کودکان را تحت شعاع قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:  روایت‌های تلخ مردم از مواجهه با سگ‌های ولگرد

                     هنگام حمله سگ‌ها چه کنیم؟

او ادامه داد: شهرداری در ابلاغیه‌ای به منظور حفظ امنیت و سلامتی شهروندان از نگهبانان پارک‌ها و مکان‌های فرهنگی عمومی مسقف مانند پارک بانوان خواسته تا از ورود حیوانات خانگی نظیر سگ و گربه به آن محیط جلوگیری کنند. برخی از این سگ‌ها، سگ‌های بلاصاحب هستند که در حاشیه شهر بسیار دیده می‌شود و شهرداری اقدام به جمع‌آوری سگ‌ها، عقیم‌سازی و نگهداری آن‌ها کرده است.

کد خبر 688917 منبع: فارس برچسب‌ها استان بوشهر کودکان شورای شهر سگ بدون صاحب حیوانات

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان بوشهر کودکان شورای شهر سگ بدون صاحب حیوانات سگ های ولگرد شورای شهر شهر بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۲۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به شتاب‌گیری روند جمع‌آوری گازهای همراه و مشعل در سال ۱۴۰۳، گفت: تا پایان امسال مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرتضی شاهمیرزایی روز چهارشنبه (پنجم اردیبهشت) در جریان سفر عملیاتی خود به عسلویه با تأکید بر اینکه شرکت ملی صنایع پتروشیمی با جدیت بیشتری راهبرد جمع‌آوری گازهای مشعل را در دستور کار قرار داده است، بیان کرد: این شرکت متعهد شده است امسال بخشی از مشعل‌های گازی در واحدهای پتروشیمی جمع‌آوری شوند، همچنین بخش دیگری از مشعل‌های گازی که خوراک واحدهای پتروشیمی را تامین می‌کنند، تا سه سال آینده مهار خواهند شد.

وی با تاکید بر نقش سوپاپ اطمینان بودن مشعل‌های گازی افزود: فرآیند واحدهای پتروشیمی به گونه‌ای است که مشعل‌ها در شرایط اضطرار و برای جلوگیری از وقوع حادثه روشن و در شرایط پایدار، مهار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه در سال جهش تولید، طرح‌ها و پروژه‌ها در صنعت پتروشیمی یکی پس از دیگری شکوفا می‌شود، تصریح کرد: خداوند این منابع پر برکت را برای ایرانیان به ودیعه گذاشته است و امسال شاهد بهره‌برداری از طرح‌های مختلف خواهیم بود.

شاهمیرزایی با اشاره به بهره‌برداری دو پروژه الفین و MEG پتروشیمی بوشهر تا پایان امسال، تاکید کرد: امسال ۱۲ طرح از طرح‌های پتروشیمی عملیاتی می‌شوند که افزون بر ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی، در زمینه ارزآوری نیز نقش‌آفرین خواهند بود.

وی ضمن دعوت از سرمایه‌گذاران برای حضور در فعالیت‌های مولد در بخش صنعت پتروشیمی، گفت: صنعت پتروشیمی با ایجاد ارزش افزوده پایدار، پیشانی و شاگرد اول اقتصاد کشور است.

شاهمیرزایی در جریان این سفر از مجتمع‌های پتروشیمی دنا، پارس، فاز ۲ و واحد شیرین‌سازی بوشهر، طرح‌های پتروشیمی مهر پتروکیمیا و توسعه لاوان بازدید کرد.

حضور در نشست هم‌اندیشی راهکارهای تحقق حداکثری جهش تولید و آیین معنوی کمک‌های مومنانه در قالب ۸۸۸ بسته کمک معیشتی پتروشیمی بوشهر برای سیل زدگان استان سیستان‌وبلوچستان و نیز مناطق کم‌برخوردار استان بوشهر از دیگر برنامه‌های مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در سفر یک‌روزه خود به عسلویه بود.

دیگر خبرها

  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد
  • ۱۳۰۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری در استان واکسینه شدند
  • میدان دام کاج؛ در محاصره سگ‌های ولگرد
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • بدون همکاری شهروندان معضل سگ‌های ولگرد حل نمی‌شود
  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد
  • مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند
  • واکنش مسکو: به قطعنامه سلاح‌های هسته‌ای در فضا
  • الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند
  • احمدیان و دبیر شورای امنیت روسیه دیدار کردند