Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم تسریع در اتمام پروژه‌های فرهنگی در مناطق شهرداری پایتخت گفت: مجموعه باغ صبا یکی از همین پروژه ها است که اگر به بهره برداری برسد با توجه به ظرفیت آن، سرانه فرهنگی پایتخت را به صورت قابل توجهی بالا می برد.

به گزارش روز پنجشنبه ایران اکونومیست از شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی در بازدید از پروژه های فرهنگی و دیدار با فعالان و نخبگان فرهنگی و شهروندان منطقه هفت درخصوص  پروژه فرهنگی باغ صبا در منطقه ۷ تهران اظهار داشت: مطالبه اصلی ما در شورای اسلامی شهر تهران از شهردار پایتخت این است که پروژه های فرهنگی را که در آستانه بهره برداری هستند، با جدیت به مرحله افتتاح برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجموعه باغ صبا یکی از همین پروژه ها است که اگر به بهره برداری برسد، با توجه به ظرفیت آن می تواند سرانه فرهنگی پایتخت را به صورت قابل توجهی بالا ببرد.

نادعلی درباره افتتاح پروژه باغ صبا گفت: این پروژه یکی از اقداماتی است که شرکت توسعه فضاهای فرهنگی در دست اقدام دارد؛ لذا باید مسائل حقوقی این مجموعه حل شود و مشکلات تامین مالی تکمیل پروژه نیز برطرف شود که امیدواریم به زودی این مجموعه آماده بهره برداری شود.

نادعلی درباره دیدارهای کارشناسی با معاونان شهرداری منطقه هفت در زمینه فرهنگی و مطرح کردن چالش ها و مشکلات موجود در منطقه اظهار داشت: با محوریت فرهنگی در جلسه شورای معاونان منطقه حضور پیدا کرده و سپس در جلسه سه ساعته با نخبگان و فعالان فرهنگی منطقه هفت حضور پیدا کردیم؛ همچنین به رسم هفته های گذشته در طرح چهارشنبه های فرهنگی با نیروهای شهرداری منطقه دیداری داشتیم و در جریان مشکلات کارکنان شهرداری منطقه ۷ قرار گرفتیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا و حضور در میان شهروندان در یکی از مساجد منطقه هفت از جمله اقداماتی بود که در این بازدید انجام شد، افزود: نکته حائز اهمیت این است که بیشترین نکاتی که شهروندان منطقه هفت تهران به عنوان مشکلات منطقه مطرح کردند، سگ گردانی در بوستان‌ها؛ جمع آوری معتادان متجاهر و همچنین کاهش آسیب های اجتماعی است.

وی افزود: شهروندان در این منطقه نیز اعلام آمادگی کردند تا با تیم مدیریت شهری تهران برای مقابله در زمینه های ذکر شده همکاری لازم را داشته باشند.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: شهردار منطقه هفت نگاه راهبردی خوبی در زمینه فرهنگی دارد و در طول بازدید فعالان و نخبگان فرهنگی منطقه ابراز نارضایتی نکردند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری تهران ، شهر تهران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری تهران شهر تهران شورای اسلامی شهر تهران پروژه های فرهنگی بهره برداری منطقه هفت پروژه ها باغ صبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۲۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلس فرهنگی تهران تهیه می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد ناظم رضوی مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی با تاکید بر اینکه پروژه مرمت و تبدیل به موزه «پرواز» آشیانه پرواز قلعه مرغی که اولین فرودگاه شهر تهران است را در سال گذشته آغاز کردیم، گفت: در فاز اول این پروژه بحث مرمت اضطراری مطرح است که در این راستا سازه‌هایی که بیش از ۱۰۰ سال قدمت تاریخی دارند و آسیب دیده‌اند را مرمت می‌کنیم. پس از تکمیل مرمت اضطراری بحث تبدیل این آشیانه به موزه پرواز را خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی با اشاره به اینکه پروژه البرز لشگرک نیز یکی از پروژه‌هایی است که سال‌هاست در دستور کار شرکت توسعه فضاهای فرهنگی قرار دارد، خاطرنشان کرد: با دستور شهردار و همکاری بخش‌های مختلف شهرداری به خصوص در بحث‌های مالی، عملیات مرتبط با تکمیل فضای تجاری این پروژه به پایان رسیده است و به زودی مجموعه البرز لشگرک به بهره برداری می‌رسد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه ۲ پروژه در دستور کار شرکت توسعه فضاهای فرهنگی قرار دارد، بیان داشت: برنامه‌ریزی عملیاتی برای فضاهای فرهنگی شهر تهران با همکاری مرکز مطالعات و ایجاد شبکه خانه موزه‌ها و تهیه اطلس فرهنگی شهر تهران دو پروژه‌ای هستند که در چهارچوب برنامه‌ریزی کلان برای آینده زیرساخت‌های فرهنگی شهر تهران اجرا می‌شوند.

کد خبر 6097893

دیگر خبرها

  • تسویه ۲۰ همتی با بانک‌ها از طریق واریز و برداشت/ کارنامه موفق مدیریت شهری در اداره پایتخت
  • افزایش ۵ برابری بودجه مناطق ۲۲‌گانه تهران در دوره ششم مدیریت شهری
  • بهره‌برداری از ۱۲۶۷ پروژه در مناطق در قالب پویش امیدوافتخار
  • ویترین تسنیم شماره ۶۶۱/تهران؛ پایتخت امنیت
  • واگذاری زمین و اجرای پروژه‌های مسکن در استان بوشهر سرعت می‌گیرد
  • افزایش ۱۵۸ درصدی میانگین قیمت یک متر خانه در تهران/ گران‌ترین و ارزان‌ترین خانه‌ها در کدام مناطق پایتخت معامله می‌شود؟
  • اقراریان: درباره ممانعت از حضور عضو شورای شهر در منطقه ۱۷ شهردار تهران پاسخ دهد
  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • اطلس فرهنگی تهران تهیه می‌شود
  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز