Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ناصر عسکری‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان کرمان امروز در نشست خبری اظهار داشت: در شرایط و بحران‌ها بر اساس آنچه وظیفه ما است باید در کنار محرومان باشیم و به آنها کمک کنیم و در این مسیر اهداف و برنامه‌های گوناگونی داریم.

 عسکری‌نژاد عنوان کرد: تصمیم داریم بیشتر خدمات معوض به جای خدمات بلاعوض به مددجویان ارائه دهیم به این دلیل که با این وام بتوانیم مشکلات تعداد بیشتری از نیازمندان را حل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ابراز داشت: خود اتکایی و اشتغال پایدار در سطح خانواده‌های محرومان و حتی مردم از برنامه‌ها و  اهداف اصلی ما در کمیته امداد است.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد در دهه ولایت برنامه‌های ویژه‌ای دارد، بیان کرد: تهیه و توزیع سبد کالای لبنی به کمک بنیاد مستضعفان برای ۲۰ درصد جامعه آماری،  توزیع ۲۰ فقره جهیزیه شامل ۱۵ قلم کالای اساسی، سرکشی از منازل مددجویان به‌ویژه سادات تحت حمایت، توزیع  ۱۰۸۰ دستگاه کولر آبی،۱۰۰ تانکر آب،۱۵۰دستگاه یخچال  و۳۰۰ دستگاه بخاری در بین خانواده‌های تحت پوشش انجام خواهد شد.

عسکری‌نژاد افزود: در  دهه ولایت مرکز آموزشی کارآفرینی در شهرستان کهنوج افتتاح خواهد شد و همچنین در این ایام یک‌میلیون پرس غذای گرم توسط ۴۶۰ مرکز نیکوکاری در سراسر استان پخت خواهد شد.

وی ابراز داشت: پنج مرکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی، آموزشی دینی در قالب پرتویی از غدیر در ایام دهه ولایت راه‌اندازی خواهند شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان عنوان کرد: با ستاد دیه و امور زندان‌های استان در حال پیگیری هستیم تا بتوانیم تعدادی از زندانیان سادات جرایم غیر عمد را از زندان در روز عید غدیر آزاد کنیم.

عسکری‌نژاد تصریح کرد: در دهه ولایت ۹۳ واحد مسکونی به مددجویان در سراسر استان تحویل داده می‌شود.

وی گفت: طرح نذر قربانی به‌مناسبت عید قربان در سراسر استان  برگزار خواهیم کرد و مردم می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب ۲۲۰۳۱۳۶۱۰۵ و شماره کارت مجازی ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۷۹  بانک تجارت و یا از کد دستوری ستاره ۸۸۷۷ ستاره ۰۳۴ مربع واریز کنند 

عسکری‌نژاد تاکید کرد: در نذر قربانی کمک‌های مردمی چه به‌صورت نقدی و غیر نقدی در سال گذشته بالغ   ۲۹۷میلیارد و ۷۸۷میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام/۸۰۰۱۸/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل کمیته امداد کرمان مسکن مددجویان کمیته امداد عسکری نژاد دهه ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۲۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب‌اله آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: سال گذشته مراکز نیکوکاری ۱۱ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان کمک مردمی جذب و به خانواده‌های نیازمند ارائه کردند.

وی افزود: مراکز نیکوکاری سراسر کشور در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۳۱ میلیارد تومان صدقه را جمع‌آوری و در اختیار مددجویان قرار دادند.

آسوده ادامه داد: همچنین در طرح اکرام ایتام و محسنین نیز مراکز نیکوکاری ۶۱۹ میلیارد تومان به ایتام و محسنین تحت حمایت کمک کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از ۱,۱۲۷ میلیارد تومان زکات نیز توسط مراکز نیکوکاری جمع‌آوری به نیازمندان پرداخت شد.

آسوده اظهار کرد: در سال گذشته مراکز نیکوکاری ۹,۷۷۰ میلیارد تومان نیز کمک‌های مبتنی بر نیاز را جذب و به محرومان ارائه کردند.

وی اضافه کرد: در مجموع عملکرد مراکز نیکوکاری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال پیش از آن ۲۸ درصد رشد در جذب کمک‌های مردمی را نشان می‌دهد.

کد خبر 6098365

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • تعیین کمیته ویژه برای بررسی رویداد اخیر در بدخشان
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود