Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@04:12:34 GMT

تصاویر/ مستند بدون سپر بدون شمشیر

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۲۶۷۲

تصاویر/ مستند بدون سپر بدون شمشیر

مستند "بدون سپر، بدوم شمشر" به کارگردانی محمدهادی نعمتی که روایتی از نسل کشی مسلمانان بوسنی است، به زودی و به یاد حاج نادر طالب زاده از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مستند "بدون سپر، بدوم شمشر" به کارگردانی محمدهادی نعمتی که روایتی از نسل کشی مسلمانان بوسنی است، به زودی و به یاد حاج نادر طالب زاده از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون سپر، بدون شمشیر" به نویسندگی و کارگردانی محمدهادی نعمتی و تهیه کنندگی عبدالله ضیغمی پیش از ظهر امروز پنجشنبه ۱۶ تیرماه در قرارگاه رسانه ای جبهه انقلاب با حضور اصحاب رسانه و عوامل تولید این کار اکران شد.این مستند روایتی از بازمانده های واقعه سربرنیتسا است که در خلال راهپیمایی سالانه مارشمیرا به روایت این نسل کشی پرداخته است.این مستند ۷۵ دقیقه ای به زبان های فارسی، انگلیسی، اسپانیولی و بوسنیایی تهیه شده است.محمدهادی نعمتی، کارگردان این اثر که خود را شاگرد مرحوم طالب زاده معرفی می کند.

منبع: دانا

کلیدواژه: بدون سپر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۲۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رخ‌ مادر» روی آنتن شبکه افق/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پروژه، فصل دوم مجموعه مستند «رخ‌ مادر» به تهیه‌کنندگی امیرحسین اکاتی از امشب ۱۳ اردیبهشت به صورت هفتگی روی آنتن شبکه افق سیما می‌رود.

این مجموعه مستند که زهرا حسینی سرپرست پژوهش و سوژه یابی آن را برعهده داشته است، پنجشنبه‌ها حوالی ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه افق پخش می‌شود.

حمید مشایخی، مهدی انصاری، سیدمصطفی سیدحسینی و علی علائی چهار کارگردان «رخ مادر» هستند که پروژه را در استان‌های کرمان، یزد، فارس، لرستان، شهرکرد، گلستان، مازندران، تهران، گیلان، اراک و اصفهان جلوی دوربین برده‌اند.

«رخ مادر» که در قالب داکیودرام ساخته شده است، با روایتی شاعرانه به قصه‌های بکر و ناب از مادران شهدا که در جامعه فعالیت اجتماعی دارند، می‌پردازد.

کد خبر 6094972 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • پخش فصل جدید «رخ‌ مادر» از امشب
  • «رخ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود
  • «رخ‌ مادر» روی آنتن شبکه افق/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • خبر‌های رسانه - ۱۳ اردیبهشت
  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • «زندگی با فلسفه» مستند پرتره انشاءالله رحمتی استاد فلسفه
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • پخش مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند
  • «بیگانه» در آنتن شبکه ۳ دیده ‌می‌شود
  • مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند پخش می‌شود