Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمود لیائی روز پنجشنبه در آیین معارفه سرپرست جدید اداره کل پست استان لرستان ضمن تشکر از اقدامات محمد ناظری مدیرکل سابق اداره کل پست این استان از قبول این مسوولیت توسط ابراهیم علی پناهی قدردانی کرد.
مدیرعامل شرکت ملی پست بر استفاده از ظرفیت های مغفول مانده استانی تاکید و خواستار همسویی با آهنگ تحولات در راستای توسعه هوشمند سازی در سایر ابعاد شبکه پستی کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان متناسب با نیاز آنان، بر ایجاد بازارهای جدید و جذب ترافیک در این راستا و همچنین همکاری در اجرای طرح تحول دیجیتال پست تاکید کرد.
معاون وزیر ارتباطات، رفع دغدغه معیشتی کارکنان را از اولویت های اصلی شبکه پست اعلام کرد و افزود: با توجه به فرصت اندکی که تاکنون در اختیار داشته ایم، خوشبختانه اقداماتی موثر انجام شده است.
رییس هیات مدیره شرکت ملی پست با بیان اینکه پست شرکتی درآمد هزینه است، افزود: هر گونه افزایش درآمدی به نفع کارکنان خواهد بود و  ارتقای وضع معیشت آنان را در برخواهد شد.
وی ضمن قدردانی از کارکنان پست استان لرستان خواستار تلاش مضاعف و همراهی و همفکری همه کارکنان در ارتقای جایگاه پست استان شد. 
محمدناظری گزارشی از فعالیت های پست استان در زمان تصدی مدیریت خود ارائه داد.
همچنین ابراهیم علی پناهی نیز در این مراسم، ابراز امیدواری کرد با تلاش همه کارکنان، گام های موثری در ارتقای وضعیت پست استان در جهت برنامه ها و اهداف کلان شبکه پستی کشور برداشته شود.
گفتنی است، محمود لیائی در این دیدار از بخش های مختلف واحدهای ستادی و اجرایی پست لرستان بازدید و با مشتریان و کارکنان بخش‌های مختلف دیدار و گفتگو کرد.

برچسب‌ها شرکت ملی پست ایران خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت ملی پست ایران خرم آباد لرستان شرکت ملی پست ایران خرم آباد لرستان پست استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۲۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان

سید عباس مینایی در بازدید از کانال‌های شبکه بهره برداری آب مغان اظهار کرد: در سال جدید عملیات لایروبی زهکشی باکس یک به طول ۱۶ کیلومتر با بر آورد هزینه تقریبی ۱۵۰ میلیارد ریال شروع شده و در حال اجرا است.

او افزود: با توجه به مشکلاتی که ممکن بود در برداشت آب و هدایت آب به کانال مغان داشته باشیم، شرکت بهره برداری و زهکشی مغان فرآیند رسوب برداری را آغاز کرد.

مدیر امور منابع آب مغان همچنین به اقداماتی نظیر جاده سازی و شن ریزی (جاده سرویس) به طول ۳۳ کیلومتر، گریدر زنی به طول ۲۵ کیلومتر و عملیات خاکی از قبیل کانال انحرافی رگلاتور ۲، زهکش زیرزمینی پمپاژ ۳، کالورت ۱۵ کیلومتر ۱۹ به مساحت ۳۸۰ هزار متر مکعب اشاره کرد و گفت: برنامه‌ها و طرح‌های در دست اجرا با هدف اصلاح شبکه و در راستای رضایت‌مندی بهره‌برداران و کشاورزان اجرا می‌شود.

مینایی با اشاره به کمبود آب در منطقه مغان تصریح کرد: از کشاورزان درخواست داریم که در راستای بهبود وضعیت توزیع و تحویل آب نهایت همکاری و همیاری را با عوامل شبکه داشته باشند.

او خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال تنش آبی سال‌های قبل تکرار نشود و تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا آبیاری را به نفع زارعین مدیریت کنیم.

مدیر امور منابع آب مغان با اشاره به همکاری تنگاتنگ امور منابع آب مغان با سایر دستگاه‌های متولی، بیان کرد: در راستای رعایت الگوی کشت و جلوگیری از کشت محصولات پرآب بر، هرگونه قرارداد آبیاری و توزیع آب به زارعین منوط به معرفی‌نامه کتبی جهادکشاورزی با درج عنوان نوع کشت است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • تشریح ظرفیت‌های فرهنگ ولایی خراسان شمالی در دهه کرامت ضروری است
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • وزیر کار: مانع زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟