Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: بهترین نیروگاه سیکل ترکیبی متعلق به لرستان بوده و واحد بخار آن در حال حاضر دارای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی است و شرکت مپنا قول داده که تا پاییز امسال آن را افتتاح کند.

پرویز فتاح امروز در جلسه طرح‌های محرومیت‌زدایی و سرمایه‌گذاری که در محل سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، با اشاره به روی کار آمدن دولتی انقلابی اظهار کرد: باید از عقل و اندیشه و علم و برنامه و سیستم بیشتر استفاده کند و در کارها عجولانه عمل نکند چرا که فرصت اشتباه نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه چنانچه پروژه‌های نیمه‌تمام را  تمام نمی‌کردیم معلوم نبود وضعیت مملکت چگونه بود، افزود: طرح‌های بسیاری در کشور راکد مانده و در حال از بین رفتن هستند و این همه به دلیل تصمیمات غلطی در گذشته بوده و بنابراین نباید اشتباهات گذشته را تکرار کنیم؛ مسئولین ارشد لرستان پروژه‌های نیمه‌تمام را در اولویت قرار دهید و هرکدام را که انجام می‌دهید اولویت‌بندی کنید

فتاح تاکید کرد: نیازمند تحول در نگاه و مدیریت هستیم و تا زمانیکه اره‌های مدیریت را تیز نکنیم از زیر چنبره شرایط آماری فقر و فلاکت استان نمی‌توانیم خارج شویم.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور با اشاره به ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی خرم‌آباد با بیان اینکه ساخت این نیروگاه قبلا محل تردید بود اما در دولت قبل دو واحد گازی آن افتتاح شد و واحد بخار را معمولاً به دلیل صرف هزینه هنگفت نمی‌سازند، افزود: ظرف دو سال واحد بخار نیروگاه وارد مدار می‌شود و این شاهکار بنیاد، وزارت نیرو و مپناست.

وی با بیان اینکه برای ساخت واحد بخار ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است، بیان کرد: بهترین نیروگاه سیکل ترکیبی متعلق به لرستان بوده و واحد بخار آن در حال حاضر دارای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی است و شرکت مپنا قول داده که تا پاییز امسال آن را افتتاح کند.

فتاح  گفت: اشتغال ۶۰۰ نفر با ساخت واحد بخار نیروگاه ۶۰۰ فرصت شغلی ایجاد خواهد شد و این درحالیست که هم‌اکنون ۵۰۰ نفر از افراد مشغول به کار از نیروهای بومی منطقه هستند.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور با بیان اینکه بلوک ۵۰۰ مگاواتی کل نیروگاه ۸۵۰۰ میلیارد تومان هزینه داشته است، خاطرنشان کرد: تمام این هزینه‌ها متعلق به بنیاد مستضعفان بوده و دولت هیچ هزینه‌ای نکرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی پرویز فتاح وزارت نیرو بنیاد مستضعفان کشور لرستان نیروگاه سیکل ترکیبی بنیاد مستضعفان واحد بخار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۲۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان گفت: احداث سه هزار و ۸۱۱ واحد از پروژه‌های نهضت ملی استان به بنیاد مسکن واگذار شده است.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079167 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان
  • خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود
  • تولید برق در اوج گرمای تابستان
  • نیاز مصرف برق کشور در سال جدید رشد شتابانی دارد
  • بزرگترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران در مارلیک افتتاح شد
  • تجربه آموزش‌های ترکیبی در مسیر پیشرفت و هوشمندسازی را ادامه می‌دهیم
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مجموعه موج‌های آبی مشهد
  • افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد