Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان به آمار بالای سزارین در استان اشاره کرد و گفت: تعداد زایمان‌های سزارین نسبت به زایمان طبیعی در استان آمار قابل قبولی نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، رضا طهماسبی صبح امروز در دومین جلسه کمیته درمان و مراقبت جمعیت در دانشگاه علوم‌‌پزشکی همدان، اظهار داشت: مسئله‌ جمعیت یک بحران ملی است و باید همه ارگان‌ها و سازمان‌های ذی‌ربط در راستای تلاش برای تحقق قانون جوانی جمعیت کوششی مضاعف داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از افزایش تعداد زایمان‌های سزارین در استان خبر داد و تصریح کرد: آمار کلی سزارین نسبت به زایمان طبیعی در استان قابل قبول نیست و باید اقدامات همه جانبه‌ای برای تغییر وضع موجود و افزایش نسبت زایمان طبیعی به سزارین صورت گیرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان از جذب اعتبار و انجام اقدامات اولیه برای راه‌اندازی مرکز خدمات سطح 2 در مرکز فاطمیه همدان خبر داد و عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود در طول یک ماه این مرکز تجهیز شده و به بهره‌برداری برسد. 

طهماسبی به هماهنگی معاونت درمان و سازمان‌های بیمه‌ای برای کمک به درمان زوج‌های نابارور اشاره کرد و افزود: این اقدام از موارد موثر در کاهش مشکلات این زوج‌ها است که با جدیت دنبال می‌شود.

مادر باردار در شهرستان "ازنا" حین عمل سزارین فوت کردهشدار وزارت بهداشت نسبت به عوارض سزارین‌های تقویمیایران، رتبه دوم دنیا در "عمل سزارین"/ برژینسکی: آمارهای جمعیتی و تغییر نسل ایران به‌نفع این کشور نیست!

شکری پور، مشاور امور بانوان دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز در این جلسه، ترویج زایمان طبیعی را از موارد مهم و تاثیرگذار در سلامت مادر و نوزاد دانست و گفت: افزایش کمیت و کیفیت کلاس‌های آموزشی پیش از زایمان و برنامه‌ریزی برای خوشایندسازی زایمان طبیعی از اولویت‌های این حوزه است.

انتهای پیام/743/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم زایمان طبیعی پزشکی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۲۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد و غبار بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی را به بیمارستان‌ها کشاند

به گزارش صدای ایران از ایسنا،میثم معزی امروز (۱۰ اردیبهشت‌ماه) در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار کرد: از آغاز پدیده گرد و خاک از بامداد تا ساعت ۷ صبح امروز (۱۰ اردیبهشت‌ماه) ۸۱۵ نفر و از ساعت ۷ صبح تا ساعت ۱۳، ۲۵۴ نفر به اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کردند.

وی افزود: مجموع مراجعان به بیمارستان‌ها یک هزار و ۶۹ نفر بوده ااست که ۸۸ نفر در مراکز درمانی بستری و بقیه به صورت سرپایی درمان و از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: مطابق معمول روز‌های گرد و غبار، کلیه بیمارستان‌ها آماده ارائه خدمات به مراجعان هستند و از هم استانی‌ها می‌خواهیم در این شرایط ضمن تردد حداقلی در فضای باز، از کودکان، سالمندان و کسانی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای قلبی و ریوی هستند، مراقبت کنند.

دیگر خبرها

  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • گرد و غبار بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی را به بیمارستان‌ها کشاند
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • زایمان سزارین در گیلان همچنان پیشتاز است
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • درمان‌های طبیعی و خانگی که به کاهش معده‌ درد کمک می‌کند
  • ۴۲ هزار کودک سرطانی در «محک» در حال درمان هستند
  • رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی: فقط ۱۰ درصد پزشکان از شغل خود راضی هستند
  • مسوولان برای درمان سراغ پزشکان معروف می روند