Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان با ورود دادستان شهرستان گنبدکاووس به موضوع مشکلات مسکن مهر کاج این شهرستان گره چندین ساله این مجتمع باز شد.

حسینعلی ایزد دادستان‌گنبدکاووس امروز به همراه مدیرکل راه و شهرسازی، شهردار گنبدکاووس و برخی مدیران این شهرستان با حضور میدانی در محل مجتمع مسکن مهر کاج ضمن بررسی ویژه موضوع مشکلات ساکنین این مجتمع که سالهاست لاینحل باقی مانده بود دستورات لازم برای حل مشکلات را صادر و جلسه ویژه ای برای این امر تشکیل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جلسه امروز دو مصوبه مهم داشت که اجرای آن بخشی از مهم ترین مشکلات چندین ساله اهالی این مجتمع را حل می کند، افزود: در قالب تفاهم نامه ای اداره کل راه شهرسازی استان مکلف شد ظرف یک هفته اداره خدمات شهری این مجتمع را به شهرداری گنبد منتقل کند.

دادستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه ایزد با این اقدام، مسائل مهمی مانند فضاسازی، ایجاد مبلمان شهری و جمع آوری زباله که مهم ترین مشکلات اهالی بود و همیشه دستگاه های مختلف برای رفع آن به سایر دستگاه ها حواله می دادند، حل می شود، ادامه داد: دومین مصوبه مهم امروز تکمیل پروژه جمع آوری فاضلاب این مجتمع بود که اداره راه و شهرسازی قول داد ظرف مدت سه ماه، پروژه جمع آوری فاضلاب این مجتمع را تکمیل کند.

به گزارش ایسنا رئیس کل دادگستری گلستان دو هفته پیش بلافاصله پس از معرفی دادستان جدید گنبد به درخواست مردم برای بررسی مشکلات مسکن مهر کاج به این مجتمع رفت و به دادستان این شهر ماموریت داد در نخستین ماموریت کاری خود حل مشکلات سه هزار ساکن مجتمع مسکن مهر کاج را پیگیری و حل مشکلات را از دستگاه های متولی مطالبه کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گلستان مسكن مهر گنبدكاووس ايسنا اداره راه و شهرسازي دادگستري گلستان راه و شهرسازی مجتمع مسکن مهر مسکن مهر کاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۳۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند

مهدی زارع خورمیزی در گفت وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: کارشناسان این اداره به صورت مستمر کلیه معادن موجود درحوزه شهرستان را پایش کرده و در صورت عدم رعایت الزامات زیست محیطی اخطارهای لازم به متولیان معادن ارائه می کنند.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت تمامی معدن فعال به صورت منظم توسط کارشناسان محیط زیست رصد می‌شود، عنوان کرد: فعالیت‌های معدنی یکی از اصلی ترین تهدیدات محیط زیست است، از این رو متولیان معادن به منظور کاهش تبعات فعالیت معدنی خود باید الزامات زیست محیطی را رعایت کنند تا از تهدیدات و تخریب بیش از حد طبیعت جلوگیری شود.

کد خبر 6092179

دیگر خبرها

  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • تاج طلسم تاریخی علیه فوتسال زنان را شکست؛ دلتنگی برای جام ملت ها به پایان رسید
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • پیامد‌های شکست در اراک؛ ضربه به شخصیت پرسپولیس، نمایان شدن مشکلات دفاعی و عیار گلر جوان
  • طلسم پرسپولیس بعد از ۸ سال شکسته شد!