Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@16:39:16 GMT

دوره جامع آموزش خبرنگاری کوله پشتی

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۳۷۶۹

دوره جامع آموزش خبرنگاری کوله پشتی

«دوره جامع آموزش خبرنگاری کوله پشتی» با هدف آموزش نیروهای متخصص در زمینه رسانه توسط «آکادمی اصفهان زیبا» و «مدرسه خبرنگاری ایمنا» برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، دوره آموزشی سه ماهه خبرنگاری توسط مدرسه خبرنگاری ایمنا و آکادمی اصفهان زیبا در مرداد ۱۴۰۱ آغاز می‌شود.

این دوره با هدف آموزش نیروهای متخصص در زمینه رسانه برگزار و شامل مهارت‌های خبرنگاری، مصاحبه، گزارش نویسی، یادداشت نویسی، ویراستاری، بلاگری در اینستاگرام، عکاسی خبری، نرم افزارهای ادیت عکس و فیلم، سواد رسانه‌ای و… است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهلت ثبت نام و مصاحبه ورودی دوره جامع آموزش خبرنگاری کوله پشتی تا ۳۰ تیرماه است.

این دوره در ۴۲ جلسه به همراه کارآموزی در مرداد، شهریور و مهر ۱۴۰۱ با حضور اساتید برتر رسانه برگزار و شامل ۲۰ درصد تخفیف ویژه برای اعضای تشکل‌های دانشجویی و کانون‌ها و مجموعه‌های فرهنگی سطح شهر اصفهان است.

در پایان آموزش گواهی معتبر ارائه و از برگزیدگان دعوت به همکاری می‌شود.

اطلاعات بیشتر و ثبت نام در شبکه‌های اجتماعی به شماره ۰۹۲۱۶۵۰۹۵۴۲ ارائه می‌شود.

کد خبر 586696

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آموزش سواد رسانه ای آموزش خبرنگاری مقدماتی آموزش خبرنگاری مدرک خبرنگاری رشته خبرنگاری شغل خبرنگاری خبرگزاری ایمنا مدرسه خبرنگاری ایمنا ثبت نام خبرنگاری ثبت نام دوره عکاسی رسانه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۳۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت تیم کشتی قوچان لاک‌پشتی است

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مهدی علیزاده رئیس هیأت کشتی شهرستان قوچان در مراسم استقبال از امیرعلی شمشیری کشتی‌گیر نونهال قوچانی که در مسابقات کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور به مقام نایب قهرمانی دست یافت، گفت: حرکت تیم کشتی قوچان رو به جلو اما متأسفانه لاک‌پشتی است؛ با برنامه‌ریزی امیدواریم در سال‌های آینده روند این ورزش بهتر شود.

همچنین مربی تیم کشتی نونهالان خراسان رضوی و پدر این کشتی‌گیر عنوان کرد: در حال حاضر مسئولان و هیأت کشتی در شهرستان قوچان هیچ حمایتی از این قهرمان ورزشی نمی‌کنند.

حسین شمشیری افزود: امیرعلی شمشیری کشتی‌گیر نونهال قوچانی با هزینه شخصی و کمک مالی شخصی پیشکسوت کشتی ناصر امیدوار به مسابقات اعزام شده است.

امیرعلی شمشیری کشتی‌گیر نونهال قوچانی وزن ۵۷ کیلوگرم با کسب رتبه نایب قهرمانی در این دوره از مسابقات طلسم ۲۰ ساله راهیابی نونهالان قوچانی به اردوی تیم ملی را شکست.

رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد و تیم خراسان رضوی با کسب ۱۴۵ امتیاز در رده سوم جای گرفت.

این مراسم استقبال که به صورت خودجوش و توسط علاقه‌مندان به ورزش کشتی و پیشکسوتان این رشته پهلوانی برنامه‌ریزی شده بود، در غیاب مسئولان ارشد و ریاست اداره تربیت‌بدنی شهرستان قوچان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می شود
  • چرا کمتر شاهد خبرنگاری تحقیقی و پژوهشی هستیم؟
  • بررسی محدوده، ارتفاعات و کاربری‌های شهر اصفهان در طرح جامع
  • حرکت تیم کشتی قوچان لاک‌پشتی است
  • شغلی که مسیرش با کوله‌بار عشق طی می‌شود
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد
  • تسریع در آزادسازی میدان جلوخان در ۱۴۰۳/ گره ۱۳ ساله میدان امام علی (ع) را باز می‌کنیم