Web Analytics Made Easy - Statcounter

در چنین روزی، 6 بازی از 5 دوره مختلف جام جهانی برگزار شده است.

دوره پیش روی جام جهانی، در نوامبر و دسامبر (آبان و آذر) سال جاری در اولین جام جهانی خاورمیانه در قطر، آغاز می شود. در بخش جام جهانی در چنین روزی و به همت حسین خسروی، به مرور بازی‌های برگزار شده جام جهانی براساس روزهای تقویم می‌پردازیم.

طرفداری| در هفتم جولای (16 تیر)، مسابقات مختلفی از جام های جهانی 1974 تا 2018 انجام شده که در مهم ترین آنها، آلمان به دومین قهرمانی اش دست پیدا کرده و  برزیل و اسپانیا راهی فینال جام جهانی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در هفتم جولای 2018، دو مسابقه از مرحله نیمه نهایی انجام شده که انگلیس با 2 گل سوئد را شکست داده و کرواسی هم شگفتی ساز مسابقات یعنی روسیه میزبان را در ضربات پنالتی از پیش رو برداشته تا راهی جمع 4 تیم برتر جام جهانی شود.

هفتم جولای در تاریخ جام جهانی آلمان غربی 2-1 هلند؛ قهرمانی خانگی مانشافت با شکست توتال فوتبال

هلند با رهبری رینوس میشل، با ارائه فوتبالی هجومی و تماشاگر پسند، توتال فوتبال را به دنیا معرفی کرده بود و با عبور از همه حریفان، خود را در فینال 1974 می دید. آنها با داشتن ستاره هایی چون رودی کرول، یوهان نیسکنز، راب رنسنبرینک، آری هان و صد البته یوهان کرویف افسانه ای، به دنبال فتح جام جهانی بودند، ولی رقیب قدری برابر خود داشتند. مانشافت با سپ مایر، پل برایتنر، برتی فوکس، اولی هوونس، یوپ هاینکس، گرد مولر و البته فرانتس بکن باوئر به دنبال دومین قهرمانی بود و همین طور هم شد. 

هلند خیلی زود و قبل از اینکه حتی پای آلمانی ها به توپ بخورد، در دقیقه 2 از روی نقطه پنالتی و توسط نیسکنز به گل رسید، ولی یک پنالتی هم برای آلمان اعلام شد تا در دقیقه 25 توسط برایتنر گل تساوی را به ثمر برسانند. تنها 2 دقیقه قبل از پایان نیمه اول، گرد مولر فقید دوباره برای ژرمن ها گل زد و در نیمه دوم هم تغییری در نتیجه ایجاد نشد تا کاپیتان بکن باوئر جام قهرمانی را در خانه بالای سر برده و دومین ستاره روی پیراهن تیم ملی آلمان حک شود.  

برزیل (4)1-1(2)هلند؛ سلسائو، لاله ها را پرپر کرد

دو دیدار نیمه نهایی هم از جام های جهانی 98 و 2010 انجام شده که در نمونه قدیمی تر، برزیل و هلند بعد از تساوی در جریان 90 دقیقه، آماده زدن ضربات پنالتی شده اند که در نهایت سلسائو 4 به 2 رقیب را شکست داده و راهی فینال شده است.

آلمان 0-1 اسپانیا؛ پرواز پویول ماتادورها را به فینال فرستاد

در دیگر دیدار نیمه نهایی امروز، آلمان و اسپانیا در آفریقای جنوبی 2010 مقابل هم قرار گرفتند که ماتادورها با ارائه یک بازی بی نقص، با پرواز تماشایی دقیقه 73 کارلس پویول به گل رسیده و به اولین فینال جام جهانی در تاریخ خود رسیدند. 

ایتالیا 2-1 انگلیس؛ اهدای مدال به تیم چهارم

ایتالیای میزبان که در دیداری جنجالی و جایی که ناپلی ها تصمیم گرفتند به جای کشورشان، مارادونا و تیم ملی آرژانتین را حمایت کنند، بازنده زمین را ترک کرد، در بازی رده بندی جام جهانی 90، باید با انگلیسی مصاف می داد که مقابل آلمان بازی را باخته بود. دیدار دو تیم در نیمه اول بدون گل به پایان رسید، ولی در نیمه دوم، روبرتو باجوی جوان که تورنمنت خوبی پشت سر گذرانده بود، در دقیقه 71، برای آتزوری گل زد که 10 دقیقه بعد، دیوید پلات نتیجه را به تساوی کشاند، ولی اسکیلاچی در دقیقه 86 از روی نقطه پنالتی گل زد تا تیمش را در جام جهانی خانگی به مدال برنز برساند. نکته جالب توجه این مسابقه، اختصاص مدال به تیم چهارم بود. انگلیس برای اولین و شاید آخرین بار، به عنوان تیم چهارم هم مدال گرفت!

 

اخبار داغ 

نجات قهرمان جهان از سانحه رانندگی + عکس بازگشت مهاجم پرماجرا به گل‌گهر؛ قائدی جدید در جمع شاگردان قلعه‌نویی بدهی بارسلونا به فرنکی دی یونگ مانعی بر سر راه انتقال هافبک هلندی به منچستریونایتد هفته مد پاریس با حضور کاماوینگا به عنوان مدل برند بالنسیاگا / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۳۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم رباتیک فرزانگان ۴ تبریز به جام جهانی هلند راه یافت 

ایسنا/آذربایجان شرقی برای نخستین بار در تاریخ مسابقات بین المللی، یک تیم رباتیک از آذربایجان شرقی به جام جهانی رباتیک ۲۰۲۴ راه یافت. 

تیم رباتیک دبیرستان فرزانگان ۴تبریز به مربیگری سهیل شیخ احمدی و دستیارانش نوید اخوان، مسعود طهماسبی فرد و بهیاد زرنقی با عنوان «فیویورسا» که شش نفر از دانش‌آموزان پایه یازدهم ریاضی و فیزیک به اسامی آسمان محمدی، اسرا حلمی، لیلا پورخدایی، آرمیتا شهیم، ثمین اکرامی و کیمیا منفرد اعضای تیم می‌باشند که به جام جهانی رباتیک ۲۰۲۴ هلند راه یافت. 

تیم «فیویورسا» در هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران در فروردین ماه گذشته با کسب مدال نقره برتری خود را در مقابل تیم‌های قدرتمند و با تجربه پایتخت به نمایش گذاشتند و جزو ۹ تیم برتر سهمیه اعزام به مسابقات بین المللی ربوکاپ ۲۰۲۴ هلند را دریافت کردند. 

دختران تبریزی برای اولین بار در تاریخ مسابقات رباتیک به عنوان نماینده کشور ایران از آذربایجان شرقی در مسابقات جام جهانی رباتیک با رقبای خود از کشورهای مختلف به رقابت می‌پردازند. 

مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۲۴ از تاریخ ۲۵ تا ۳۰ تیرماه سالجاری برگزار می‌شود و ۹ تیم برتر هجدهمین دوره مسابقات بین المللی آزاد ایران به‌عنوان نماینده کشور برای شرکت در مسابقات به هلند اعزام می‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تیم رباتیک فرزانگان ۴ تبریز به جام جهانی هلند راه یافت 
  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • رئال مادرید اجازه نداد آب خوش از گلوی بایرن مونیخ پایین برود
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ راند نخست ال کلاسیکوی اروپا برنده نداشت + فیلم
  • رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد
  • ادامه تیره‌روزی‌های کلباء با وجود گلزنی قایدی
  • ویدیو/ روزی که فوتسال ایران سوم دنیا شد
  • روز پسر ۱۴۰۳ چه روزی است؟ / روز پسر ۱۴۰۳ کی است؟