Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، روز قلم را به معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش تبریک گفت.
به گزارش خبرگزاری آریا، متن پیام حبیب الله سیاری به مناسبت روزقلم به شرح زیر است:
معاون محترم فرهنگی و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اهل قلم صاحبان ودیعه الهی هستند، معجزه ممدوح الهی در دست این چیره دستان اندیشمند قرار گرفته است و حضرت خلاق المبین، به خامه معجزه‌گری که به اینان سپرده و به نگاره‌هایشان سوگند یاد می‌کند که "وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ"، اهالی اندیشه به ضربان قلم هنرمندشان امتی را جان می‌بخشند و ملتی را تعالی می‌دهند. اندیشه بلندشان، تمدن سازی و مکتبی را جاودانه می‌کند، غدیریه‌ها می‌سرایند و عاشورایی روایت می‌کنند. پیامبر ایثارگری‌ها و حماسه‌ها به آیندگان هستند و میراث راستین نسل‌ها را به نسل‌ها منتقل می‌کنند و سرمایه لم‌ینقض فرهنگ‌ها را به فرهنگ‌ها عرضه می‌دارند.
اصحاب قلم ارتش طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در انعکاس حماسه‌آفرینی‎های دلاورمردان ارتش و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای سرافراز ارتش، به رشته تحریر درآوردن ناگفته‌های گنجینه هشت سال دفاع مقدس و معرفی ایثارگران، آزادگان سرافراز، پیشکسوتان عرصه عشق شهادت و ایثار و مقاومت و تلاش در حوزه جنگ نرم به شایستگی رسالت خود را انجام داده و در این طریق بسیار موفق عمل کرده‌اند.
فرارسیدن چهاردهم تیرماه "روز قلم" را به جنابعالی، اساتید فرهیخته اهالی قلم، صاحبان اندیشه و تلاشگران و فعالان عرصه فرهنگی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون جنابعالی را در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت می‌نمایم.
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار حبیب‌الله سیاری

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ارتش ارتش جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۳۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهامت و جسارت در دل جوانان ایرانی جوانه زد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی، امام جمعه آشخانه در آیین عبادی-سیاسی نماز جمعه این هفته در جمع نماز گزاران با اشاره به سیلی ایران به اسرائیل گفت:با عملیات وعده صادق و رمز یا رسول الله یک سیلی به اسرائیل به تلافی حمله اسرائیل به کنسولی جمهوری اسلامی در سوریه زده شد.
حجت‌الاسلام جواد شریعتی نژاد افزود: مسئله اصلاً تعداد موشک‌های به زمین نشسته نیست، مسئله شکست هیمنه اسرائیل جنایتکار است، زیرا امروز جنگ؛ جنگ روایت‌ها و تفکر‌ها و اندیشه‌هاست بدین جهت نقش معلم در منطق صحیح فکر و اندیشه بسیار مهم است.
وی در ادامه بیان کرد: از نیروی انتظامی به خاطر اجرای طرح نور برای دفاع از حجاب و عفت زنان جامعه انقلابی و مبارزه با پدیده شوم بدحجابی و بی‌عفتی که ترفند توطئه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی وانقلابی به راه انداخته‌اند تقدیر و تشکر وحمایت می‌کنیم.
شورا‌های جمهوری اسلامی از تک فکری بپرهیزند
امام جمعه شهر آشخانه در ادامه با اشاره به روز شورا گفت: هدف از تاسیس شورا در جمهوری اسلامی این بوده که مدیریت شهر و روستا برای خدمت رسانی به مردم از تک فکری بپرهیزند و به تفکر اجتماعی برسند چرا که خدمت رسانی مطلوب را به همراه دارد.
معلم باید امانت‌دار خوب تفکر و اندیشه شاگردانش باشد
خطیب جمعه آشخانه همچنین با اشاره به روز معلم گفت: کار تعلیم و تعلم بسیار کار سخت و دشواری است، زیرا تربیت انسان کار سختی است، اما اگر فردی را با اخلاق و شناخت معارف دین و عقاید اسلام آشنا کنیم بسیار لذت بخش و ثواب فراوانی دارد.
حجت‌الاسلام شریعتی نژاد اظهار کرد: معلم باید امانت‌دار خوب تفکر و اندیشه شاگردانش باشد، زیرا با تبیین خوب مباحث اخلاقی و اجتماعی و روانشناختی می‌شود انسان را خوب تربیت کرد.
وی همچنین به مناسبت روز ملی خلیج فارس به همه همسایگان خلیج فارس و به دنیای شرق و غرب عالم متذکر شد و افزود: که همیشه خلیج فارس در جمهوری اسلامی ایران فارس هست و فارس می‌ماند هیچکس حق تغییر نامش را ندارد و هیچکس حق ندارد جسارت کند.
حجت‌الاسلام شریعتی نژاد همچنین ادامه داد: نقش کارگران در تحقق شعار سال (رشد تولید و مشارکت مردم) بسیار نقش موثری است البته به شرط اینکه کارفرمایان حق کارگر را با مزایای حقوق کار به آنان پرداخت کنند و طبق ضوابط نگذارند که حقوقشان ضایع شود.

دیگر خبرها

  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • ضعف جریان حوزوی و علوم انسانی اسلامی در به تصویر کشیدن اندیشه خود
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • شهامت و جسارت در دل جوانان ایرانی جوانه زد
  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد