Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز گذشته مصاحبه ای از مهدی فرجی تهیه کننده سریال نون خ در رسانه ها منتشر شد مبنی بر اینکه سعید آقاخانی تقاضا کرده است اثرش را (سریال نون خ) از جشنواره فیلم شهر خارج کنند چرا که آثار طنز و کمدی آنطور که باید و شاید مورد توجه داوران قرار نمی گیرد.

 به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ مجید اکبر شاهی دبیر هشتمین دوره جشنواره فیلم شهر در این خصوص می گوید: در مصاحبه دوست و استاد ارجمندم جناب آقای مهدی فرجی که از مدیران و تهیه کنندگان کار بلد رسانه ملی محسوب می شود دیدم که سعید آقاخانی بازیگر و کارگردان  خلاق و طناز سینما و تلویزیون درخواست داشته است سریال نون خ از میان آثار حاضر در فیلم شهر خارج شود چرا که آثار طنز آنطور که باید و شاید در بوته رقابت قرار نمیگیرند و از سوی داوران آنطور که باید و شاید دیده نمی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در پاسخ به این نکته باید اشاره کنم نگاه جشنواره در انتخاب آثار حاضر بر اساس ژانر و یا گونه نمایشی صورت نمی گیرد و اگر به تنوع آثار حاضر در جشنواره نگاه جدی تر داشته باشیم متوجه خواهیم شد که اتفاقا تنوع نیز مد نظر هیات انتخاب  جشنواره بوده است و طبیعی است که فاکتورهای کیفی مد نظر هیات انتخاب است نه ژانر و گونه اثر.

اکبر شاهی افزود: از آنجایی که زحمات فنی و هنری هنرمندان مد نظر هیات داوران و هیات انتخاب است طبیعی است که به ژانر طنز و پرمخاطب کمدی هم ،همان نگاه ویژه و دقیقی خواهد شد که به دیگر ژانرها، ضمن اینکه حتما گونه طنز باتوجه به حجم مخاطبش با دقت نظر ویژه ای از سوی هیات انتخاب و تیم داوری مورد توجه قرار خواهد گرفت چراکه یکی از نکات مهم در سنجش کمی و کیفی یک اثر توانمندی آن اثر در جذب مخاطب است. 

لذا به سعید آقاخانی به عنوان هنرمند فعال در تولیدات نمایشی باید بگویم ؛ بی تردید در انتخاب و قضاوت در خصوص تولیدات نمایشی به خصوص سریال ها در جشنواره فیلم شهر موارد مد نظر داوران کیفی و البته با مد نظر قرار دادن دیگر آیتم های فنی برای موفقیت در یک جشنواره لحاظ خواهد شد و این گونه نیست که چون اثری کمدی یا طنز است از نگاه داوران دور بماند یا اینکه مد نظر هیات داوران در آن بخش قرار نگیرد.

انتهای پیام//

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم شهر سعید آقا خانی نون خ جشنواره فیلم شهر سعید آقاخانی هیات انتخاب مد نظر هیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۳۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«احمدعباسی» آقای گل جام ملت‌ها شد

 سعید احمدعباسی، راس تیم ملی فوتسال ایران به عنوان بهترین بازیکن جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ انتخاب شد.

سعید احمدعباسی که یکی از بازیکنان باتجربه تیم ملی است، در این مسابقات از بازیکنان تاثیرگذار ایران بود و توانست ۸ گل در این مسابقات به ثمر برساند که یکی از آنها در دیدار فینال و در جریان پیروزی ۴ بر ۱ برابر تایلند بود.

باقر محمدی، دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ایران به عنوان بهترین دروازه‌بان جام انتخاب شد.

همچنین تیم فوتبال تایلند، جایزه بازی جوانمردانه را دریافت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پست احساسی بازیگر «نون خ» برای سعید آقاخانی (فیلم)
  • زرنگ‌بازی سعید آقاخانی در «نون خ ۵»
  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟
  • عکس| اولین پست اینستاگرامی سعید آقاخانی بعد از اتمام نون‌خ
  • «احمدعباسی» آقای گل جام ملت‌ها شد
  • عکس| ماجرای مصدومیت شدید سعید آقاخانی چیست؟/ حال کارگردان نون خ خوب است