Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@17:34:46 GMT

امروز در شورای اداری استان قزوین چه گذشت؟

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۴۱۳۲

امروز در شورای اداری استان قزوین چه گذشت؟

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، دومین جلسه شورای اداری استان قزوین در سال1401 پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

در این جلسه فاطمه محمد بیگی نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جمع شدن ما در کنار هم به نوعی رزمایش خدمت است و قطعا همه ما در یک هدف آن هم خدمت به مردم مشترک هستیم و تلاش می کنیم

وی افزود: امروز زمان سیاست بازی های گذشته نیست بلکه امروز همه باید در مسیر مقابله با جنگ ترکیبی که وجود دارد تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم اجاره نشین، امروز در چالش هستند از این رو خواستار آن هستم تا تدابیر استانی به منظور حمایت از این افراد در نظر گرفته شود که در این راستا می توان به مواردی چون ارائه تسهیلات بانکی، استفاده از ظرفیت خیران و استفاده از سازمان ها و ارگان ها اشاره کرد.

محمد بیگی با بیان اینکه در حوزه میراث فرهنگی انتقاد شدیدی نسبت به ساخت یک واحد مغازه در کنار درب کوشک وجود دارد، گفت: به عنوان نماینده مردم انتظار پاسخگویی دارم که در غیر اینصورت موضع گیری علنی خواهم کرد.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: این انتظار وجود دارد که مدیران کل، شخصا برای نهضت خدمت به مردم حاضر شوند و در سفرها هزینه را کاهش و راندمان را افزایش دهند.

در جریان تصویب بودجه نبودم

لطف الله سیاهکلی نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار کرد: برخی نسبت به بودجه استان قزوین انتقاد دارند، این در حالی است که امسال بنده در جریان تصویب و بسته شدن بودجه نبودم.

وی افزود: در حوزه انتصابات برخی مطرح می کنند که نمایندگان دخالت می کنند درحالیکه اینطور نیست ما در مقام مشورتی و توصیه ای عمل می کنیم و اصرار نمی کنیم.

سیاهکلی خاطر نشان کرد: از 50 سال پیش تا به امروز همه دولت ها کسری بودجه داشته اند که این کسری بودجه تورم را به دنبال دارد و این موضوع به دلیل نا ترازی در مصرف و منبع است.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایط موجود و بودجه های تخصیص یافته در سفر ریاست جمهوری، این نوید را خواهم داد که آینده خوبی در انتظار قزوین خواهد بود.

هیچ کس حق منت گذاشتن بر سر انقلاب را ندارد

رجب رحمانی نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هیچ کس حق منت گذاشتن بر سر انقلاب را ندارد چرا که این انقلاب به قدری وسیع است که باید تمام قد پشت آن ایستاد.

وی افزود: ما دارای مدیران قوی و توانمندی در دستگاه های اجرایی هستیم بنابراین نباید تمام پیگیری ها بر دوش نمایندگان مجلس باشد.

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: همه باید برای موفقیت دولت کمک کنیم، از این رو مدیران دستگاه ها هر کجا احساس کردند مشکل کار توسط وزرا حل می‌شود به نمایندگان مراجعه کنند.

تقوا سرلوحه اعمال مدیران باشد

علی شعبانی رئیس کل دادگستری استان نیز اعلام کرد: تقوا باید سرلوحه اعمال ما به ویژه مدیران قرار گیرد که در صورت تحقق آن مشکلی در عرصه اجتماعی نخواهیم داشت.

وی افزود: مسئولیت ها در نظام جمهوری اسلامی برای مدیران بار امانتی هستند که لازم است توجه لازم را برای سالم رساندن آن به مقصد داشته باشند.

شعبانی خاطر نشان کرد: اگر تخلفات و جرایم مرتبط با مسئولان را در برابر جرایم مردم در کفه ترازو قرار دهیم شاید به واسطه تعداد بیشتر مردم کفه مردم سنگین تر باشد اما اگر نسبت بگیریم کفه ترازو تخلف مسئول سنگین تر خواهد بود.

آمار پرونده های قضایی مربوط به مدیران رشد یافته است

حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب قزوین اظهار کرد: پرونده های قضایی مربوط به مدیران دستگاه های اجرایی در سال 99 به تعداد 4 فقره، سال 1400 به تعداد 7 فقره و در سه ماه نخست سال جاری 4 فقره بوده که نشان دهنده رشد آمار پرونده های قضایی مدیران دستگاه های اجرایی است.

وی افزود: در دولت انقلابی انتظار می رود تخلفات مدیران کاهش داشته باشد از این رو باید این نکته مد نظر قرار گیرد که هر کاری می کنیم به جهت رضای خدا باشد.

در جهاد تبیین باید دشمنی دشمنان را نشان دهیم

در ادامه آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین اظهار کرد: در جهاد تبیین ما باید اهداف و تلاش های دشمن را به مردم معرفی و خنثی کنیم از این رو دشمن در زمینه جنگ اقتصادی و جمعیت فعالیت می‌کند که با شناخت درست می توان خنثی کرد.

وی افزود: در حال حاضر نیازمند عزم جدی مدیران به منظور برطرف کردن مشکلات معیشتی مردم هستیم بنابراین ضرورت دارد تا مدیران ورود جدی تری در حوزه کنترل نرخ کالا و مقابله با گرانی داشته باشند.

امام جمعه قزوین اعلام کرد: در جهاد تبیین باید دشمنی های دشمنان را نشان دهیم و جهادی عمل کنیم تا بتوانیم نقشه تهاجمی دشمن را بشکنیم.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: با توجه به پیش رو داشتن ایام عید قربان باید تلاش کنیم نماز عید قربان باشکوه خاصی برگزار شود.

ما باید پاسخگوی مردم به عنوان مالکان اصلی کشور باشیم

محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین نیز در این جلسه اظهار کرد: بحث سند تحول دولت مردمی که دولت سیزدهم به دستور مقام معظم رهبری سند تحول را تنظیم کردند، صرفا مربوط به سند کتابخانه ای نیست بلکه رویکرد عملیاتی و اجرایی دارد.

وی افزود: قدرت تاب آوری کشور ما به دلیل فشارهایی که دشمنان پس از انقلاب برای ما ایجاد کردند بیشتر شده و این مسئله سبب به وجود آمدن فرصت هایی شده که بسیاری از کشورها از آن بی بهره هستند. گ

اعلایی خاطر نشان کرد: ما نه تنها در فضای پیش رو به بن بست نرسیده ایم بلکه آینده روشنی را خواهیم داشت.

استاندار قزوین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نمایندگان استان دارای شان قانونی هستند و می توان پرسشگر عملکرد دستگاه ها باشند.

وی ادامه داد: ما به مردم به عنوان ناظرین و مالکین اصلی کشور باید پاسخگو باشیم در این راستا دستگاه های اجرایی بیشترین بار در مسیر خدمت به مردم را به دوش می کشند.

استاندار قزوین تصریح کرد: در خصوص انتصابات تلاش بر این بوده که معطوف به داشته ها، نیازها و شاخص ها باشد و ما سعی کردیم سلامت در انتصابات، شایستگی افراد را مدنظر قرار دهیم.

اعلایی تاکید کرد: استان ما استانی انقلابی، دینمدار و شاخص است بنابراین نباید بپذیریم معدود افرادی به این فرهنگ ها آسیب بزنند.

استاندار گفت: نباید از کرونا غفلت شود و همه دستگاه های اجرایی حساسیت داشته باشند تا دز سوم واکسن تزریق شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در جلسه شورای اداری جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی حضور داشتند و البته برخی نیز نماینده فرستاده بودند که باعث گلایمندی متولیان برگزاری شد.

گزارش از طهورا قلی پور برزگر

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین شورای اداری استاندار البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت دستگاه های اجرایی مدیران دستگاه ها نماینده قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۴۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • شورای اداری استان تهران
  • هشدار به مدیران بابت حجاب اعضای خانواده‌شان!
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است