Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو تأثیرگذار کمیته فنی فدراسیون فوتبال در جلسه مهم این کمیته با مسئولان وزارت ورزش غایب بود.

قاسمپور صحبت هایی را عنوان کرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، ابراهیم قاسم‌پور، در مورد جلسه اخیر کمیته فنی فدراسیون فوتبال با مسئولان وزارت ورزش برای بررسی شرایط فعلی تیم ملی که شنیده می‌شود اعضا روی همکاری دراگان اسکوچیچ با این تیم در آینده برایند مثبتی نداشتند، اظهار داشت:

من آن روز در آبادان بودم و همین الان به تهران رسیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته به من دیر اطلاع دادند که قرار است چنین جلسه‌ای برگزار شود و متاسفانه نتوانستم بلیت پرواز تهیه کنم. به دلیل پروازهای حجاج، پرواز از آبادان به تهران کم بود و چندان از محتوای این جلسه خبر ندارم.

وی در مورد اینکه آیا سایر اعضای کمیته فنی او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در جریان جزئیات جلسه قرار ندادند، پاسخ داد:

در این مدت در آ‌بان و درگیر تیم صنعت نفت بودم و تماسی با سایر اعضای کمیته فنی نداشتم. البته برخی مدیران فدراسیون و اعضای کمیته فنی در جلسه با وزارت ورزش حضور داشتند، اگر هم بحثی بوده بهتر است سخنگوی فدراسیون یا وزارت ورزش آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اعلام کند.

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال اضافه کرد:

باز هم تاکید می‌کنم در آن جلسه نبودم و صحبتی با سایر اعضای کمیته فنی نداشتم.

قاسم‌پور در مورد بستری شدن عبدالرضا برزگری گزینه مربیگری صنعت نفت آبادان در بیمارستان توضیح داد:

در حال حاضر شرایط او بد نیست، قرار بود امروز دکتر از برزگری اسکن و ام آر ای برزگری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ببیند و سپس ادامه درمانش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ زیرنظر دکتر متخصص خود پیگیری کند، زیرا قبلا زیر نظر این پزشک جراحی کرده بود، امیدوارم مشکل خاصی نداشته باشد.

مدیر فنی تیم نفت آبادان در مورد اینکه آیا با این وضعیت برزگری به کادر فنی اضافه خواهد شد گفت:

بعید می‌دانم، زیرا ایفمارک محدودیت‌هایی برای افرادی که چنین مشکلاتی دارند ایجاد می‌کند و به همین دلیل قوانین مدنظر ایفمارک شامل حال برزگری هم خواهد شد.

اخبار داغ 

نجات قهرمان جهان از سانحه رانندگی + عکس بازگشت مهاجم پرماجرا به گل‌گهر؛ قائدی جدید در جمع شاگردان قلعه‌نویی بدهی بارسلونا به فرنکی دی یونگ مانعی بر سر راه انتقال هافبک هلندی به منچستریونایتد هفته مد پاریس با حضور کاماوینگا به عنوان مدل برند بالنسیاگا / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اعضای کمیته فنی وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۴۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالک استقلال در خانه کشتی رویت شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، عبدالعلی علی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس (مالک جدید باشگاه استقلال)، برنا فیروزی معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان و احمد شهریاری مدیرعامل شرکت پارک‌های پتروشیمیایی افق خلیج‌فارس و نماینده تام الاختیار این هلدینگ در باشگاه فوتبال استقلال، عصر ديروز در کمپ تیم های ملی کشتی حضور یافتند.

علی عسگری، فیروزی و شهریاری پس از دیدار با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و بازدید از امکانات کشتی کشور،‌ با ملی پوشان کشتی آزاد در اردو دیدار و گفت و گو کردند.

فدراسیون کشتی با انتشار تصاویر این دیدار، جزییات بیشتری در خصوص صحبت های مطرح شده منتشر نکرده است.

باشگاه استقلال چند سال قبل وارد لیگ کشتی شد و به عنوان نایب قهرمانی رسید. باید دید با مدیریت جدید بازهم احتمال حضور استقلال در لیگ کشتی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • مالک استقلال در خانه کشتی رویت شد (عکس)
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال