Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@09:14:41 GMT

تیم داری از رده خارج شده، باشگاه داری کنیم

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۴۱۷۳

تیم داری از رده خارج شده، باشگاه داری کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر کاوسی‌امید صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبه شورا در خصوص عدم موافقت با تیم‌داری شهرداری، اظهار کرد: مسیر و فرآیند مد نظر شورا بر این بود که مسیر درستی برای مقولات ورزشی در پیش بگیریم.

وی با تأکید بر اینکه برای اتفاق خوب و ارزشمند در این خصوص باید باشگاه‌داری و نه تیم‌داری رخ دهد، گفت: با تیم‌داری شهرداری مخالف هستیم و اینکه شهرداری تنها یک تیم داشته باشد و سالیانه مبلغی در آن بخش هزینه شده و اتفاقی نیز رخ ندهد به اصول صنعت فوتبال و ورزش توجه نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان بیان کرد: معتقدیم اگر شهرداری نظر بر ورود به این حوزه دارد باید به اصول کار پایبند باشد.

کاوسی‌امید با بیان اینکه اکنون تیم فوتبال شهرداری به عنوان یک سرمایه، امتیاز قابل ارزش‌گذاری است، افزود: می‌خواهیم این ارزش‌گذاری، داشته و سرمایه شهرداری را ضمن حفظ آن برای شهر در مسیر درست قرار دهیم.

وی با تأکید بر اینکه طی چهار سال گذشته همیشه اصرار داشتیم مسیر درست برای این کار در نظر گرفته شود، تصریح کرد: متأسفانه همواره در لحظات آخر یک لایحه در مسیر تیم‌داری به شورا ارائه می‌دادند و امسال نیز همین گونه شد.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان ادامه داد: تأکید ما بر این است که مسیر درست باید در این خصوص اتخاذ شود و مسیر درست باشگاه‌داری است.
کاوسی‌امید با بیان اینکه از طریق باشگاه‌داری به تدریج از وابستگی این باشگاه به شهرداری به تدریج کاسته خواهد شد، خاطرنشان کرد: باید بتوانیم از ظرفیت‌های شهری در حوزه‌های مختلف در برخی مقوله‌ها استفاده کنیم.

وی با تأکید بر اینکه ورزش نیز می‌تواند درآمدزا باشد، یادآور شد: حق رشد، تبلیغات محیطی و… از جمله موارد برای درآمدزایی در این خصوص است.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان اظهار کرد: معاونت ورزشی شهرداری با مسئولیت‌های متعدد، مدیریت فوتبال نیز یک مقوله از این مسئولیت‌ها است که قطعاً نمی‌تواند همچون مدیر باشگاه به نحو احسن در این خصوص مدیریت داشته باشد.

کاوسی‌امید با بیان اینکه در شکل‌گیری باشگاه از سرمایه‌های تیم شهرداری در سنوات گذشته استفاده شود، گفت: باشگاه شهرداری باید در رشته‌های ورزشی دیگر نیز فعالیت داشته و تنها صرف فوتبال نباشد.

وی با تأکید بر اینکه همچنان با تیم‌داری صرف شهرداری مخالف هستم، بیان کرد: تیم‌داری تفاوت‌های بسیاری با باشگاه‌داری دارد و در صورت رعایت اصول درست باشگاه‌داری مشکلی پیش نخواهد آمد.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان افزود: تیم‌داری سال‌ها است که از رده خارج شده است و متأسفانه ما می‌خواهیم همان روند را ادامه دهیم.

کاوسی‌امید با بیان اینکه باید به گونه‌ای عمل کنیم که عاشقان و دوستداران فوتبال و نه دلالان برای باشگاه‌داری پای کار بیایند، تصریح کرد: ایجاد مسیر باشگاه درست‌ترین فرآیند است که از وابستگی آن به بودجه شهرداری نیز می‌کاهد.

کد خبر 5533121

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری همدان شورای شهر همدان بوشهر کرمانشاه زلزله هرمزگان ویروس کرونا خراسان رضوی اردبیل آلودگی هوا مشهد آمار کرونا مجلس شورای اسلامی سنندج بیرجند شیراز بودجه و مالی شورای شهر همدان کاوسی امید رئیس کمیسیون برنامه باشگاه داری مسیر درست تیم داری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۴۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور‌های آفریقایی و خاورمیانه ذخایر طلا را از اقتصاد آمریکا خارج می‌کنند

نشریه آمریکایی هوستون پست نوشت: کشور‌های آفریقایی و خاورمیانه ذخایر طلا را از اقتصاد ایالات متحده خارج می‌کنند.

به نوشته این نشریه، کشور‌هایی که چنین اقداماتی را انجام می‌دهند عبارتند از نیجریه، آفریقای جنوبی، غنا، سنگال، کامرون، الجزایر، مصر و عربستان سعودی که هر کدام نماینده مناطق حساس آفریقا و خاورمیانه هستند. اقدامات آنها سؤالاتی را در مورد آینده دلار آمریکا به عنوان ارز ذخیره اصلی جهان ایجاد می‌کند.

نویسندگان مقاله خاطرنشان می‌کنند که اقتصاد راکد آمریکا خود کشور‌ها را به خارج کردن ذخایر طلایشان که در بانک‌های آمریکا هستند، سوق داده است. سایر نگرانی‌ها شامل تورم مداوم، افزایش سطح بدهی و نگرانی در مورد توانایی فدرال رزرو برای حفظ ثبات سیاست پولی آمریکاست.

این کشور‌ها با بازگرداندن ذخایر طلای خود به دنبال محافظت از خود در برابر سرایت مالی احتمالی و حفظ ثروت خود در مرز‌های خود هستند.

یادآور می‌شود: استفاده ابرازی آمریکا از دلار باعث شده عزمی جهانی برای پایین کشیدن این ارز به راه بیافتد. آمریکایی‌ها از واحد پولی خود به عنوان «ابزار فشار سیاسی» بر سایر کشور‌ها استفاده می‌کنند که این امر، ناخواسته یک عزم جهانی برای سرنگونی پادشاهی دلار را به راه انداخته است.

در همین راستا، کشور‌های عضو بریکس نیز اعلام کرده‌اند قصد دارند در آینده از ارز‌های داخلی در معاملات خود استفاده کرده و پس از مدتی یک ارز دیجیتال مشترک را جایگزین دلار کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اقتصاد بین الملل

دیگر خبرها

  • احداث مسیرهای پل ولایت و پل ششم در مراحل پایانی
  • جام سرکیسیان ارمنستان از برنامه‌های کشتی آزاد خارج شد
  • اخراج دروازه‌بان والنسیا از زمین به دلیل لمس توپ با دست خارج از محوطه جریمه (بارسلونا 1-2 والنسیا)
  • کشور‌های آفریقایی و خاورمیانه ذخایر طلا را از اقتصاد آمریکا خارج می‌کنند
  • فینال جام حذفی در کرمان برگزار می شود
  • طرح لو رفته از پیراهن خارج از خانه منچستریونایتد برای فصل 25-2024 / عکس
  • طرح پیراهن خارج از خانه آرسنال برای فصل 25-2024 لو رفت / عکس
  • وایرال شدن عکسی از جمیله علم‌الهدی در خارج از کشور
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • فینال جام حذفی در یک صورت خارج از کرمان برگزار می شود