Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@23:14:31 GMT

PSG عقب کشید؛ انتقال بزرگ منتفی شد؟

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۴۱۷۴

PSG عقب کشید؛ انتقال بزرگ منتفی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اینتر همانند تابستان سال گذشته از مشکلات مالی فراوانی رنج می برد و باید رقم 60 میلیون یورو تا 30 ژوئن 2023 جمع آوری کند تا از این بحران رهایی یابد. به نظر می رسید به همین دلیل چاره ای جز فروش میلان اشکرینیار وجود ندارد و باشگاه پاری سن ژرمن در هفته های اخیر تلاش زیادی برای جذب این ستاره جوان انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مذاکرات بین طرفین آغاز شد و باشگاه فرانسوی پیشنهاد خود را تا رقم 70 میلیون یورو نیز افزایش داد که مورد قبول اینتر قرار نگرفت. اما به نظر می رسد شرایط عوض شده و حالا ممکن است نراتزوری پروژه فروش استفان دی فرای، دیگر مدافع خود در روزهای پیش رو بررسی کند.

جانلوکا دی مارتزیو در گزارشی مدعی شد باشگاه پاری سن ژرمن در روزهای اخیر تغییر موضع داده و هنوز پیشنهاد جدیدی برای خرید ستاره اسلواک اینتر ارائه نکرده است. بدین ترتیب ممکن است در نهایت اینتر از فروش میلان اشکرینیار در فصل تابستان امسال به پاری سن ژرمن یا هر تیم دیگری منصرف شود و در پنجره ماه ژانویه یک بازیکن بزرگ تیم را برای بهبود شرایط مالی خود به فروش برساند.

نراتزوری قصد داشت در صورت فروش اشکرینیار، برای خرید گلیسون برمر برزیلی و 24 ساله به عنوان گزینه جانشین اقدام کند. اما به دلیل روشن نبودن تکلیف این انتقال، اینتر هنوز مذاکرات خود با تورینو برای جذب گلیسون برمر را آغاز نکرده و ابتدا متوجه شود آیا میلان اشکرینیار از این تیم جدا می شود یا خیر.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا میلان اشکرینار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۴۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم

کوادرادو با جملات خود در جشن قهرمانی اینتر، هواداران یوونتوس را به شدت عصبانی کرده‌است

طرفداری | اینتر که هفته گذشته و پس از برتری برابر روسونری، قهرمانی خود را در سری آ قطعی کرده بود، این افتخار را دیروز در خیابان‌های شهر میلان و در حضور هوادارانش جشن گرفت.

البته که این جشن، حاشیه کم نداشت و رفتار برخی بازیکنان اینتر، سر و صدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی به پا کرد. علاوه بر اقدام عجیب دنزل دومفریز، خوان کوادرادو نیز با شعار جنجالی خود خبرساز شد. کوادرادو که ۸ سال برای یوونتوس بازی می‌کرد، در تابستان ۲۰۲۳ به اینتر منتقل شد و هرچند بازی‌های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داد، اما یکی از بازیکنان این تیم در راه کسب ستاره دوم بود و قهرمانی لیگ به نام نیز ثبت شد.

خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر، شعاری را به زبان آورد که اصلا به مذاق هواداران یوونتوس خوش نیامد. فول‌بک کلمبیایی خطاب به هواداران اینتر که مشغول شادی کردن بودند، گفت:

هرکس نپرد (و خوشحالی نکند)، یوونتوسی است!

جملات خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر  

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • ستاره اینتر از توهین به میلان خودداری کرد
  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • محرومیت سنگین در انتظار ستاره اینتر
  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • جو جالب میدان دل دوئومو میلان در شب جشن قهرمانی اینتر / فیلم
  • جشن قهرمانی تیم اینتر در شهر میلان / فیلم
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس