Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران تنها کشور مقابله‌کننده با استکبار در طول تاریخ بوده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی ظهر امروز در چهلمین سالروز بزرگداشت شهیدان انصاری و نورانی و 257 شهید کارمند استان گیلان اظهار داشت: انسان‌های مثال‌زدنی بسیاری در اوج انسانیت به بلندمرتبه‌ترین درمان عالی یعنی شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نقش شهدای انقلاب اسلامی در پیشبرد اهداف انقلاب اشاره و تصریح کرد: شهدای انقلاب اسلامی نظیر شهیدان انصاری و نورانی به‌تنهایی برای افتخار یک ملت کافی هستند و مهم‌ترین ویژگی شهید انصاری و نورانی تبعیت از ولایت‌ فقیه است.

وی با بیان اینکه شهدا در اوج شجاعت و مهربانی در جبهه‌ حق علیه به شهادت رسیدند و این از مهم‌ترین ویژگی انقلاب است و با اشاره به شیوه مدیریتی شهید انصاری و نورانی گفت: شهید انصاری سنگین‌ترین کارهای امور استانداری را در کوچک‌ترین اتاق استانداری برنامه‌ریزی می‌کرد.

وقوع جرایم خشن در استان گیلان 70 درصد کاهش یافت40درصد پرونده‌های جرائم فضای مجازی در گیلان مربوط به "کلاهبرداری‌های اینترنتی" استبازسازی پل‌های تخریب‌شده سیل گیلان تا پایان سال به اتمام می‌رسد

نقدی با بیان اینکه شهید انصاری هر روز به مستضعفان گیلان سر زده و به آنان کمک می‌کرد گفت: مسئولان در تمام نهادهای جمهوری اسلامی باید این دو شهید را الگوی خود قرار دهند. شهید انصاری از هیچ تهدیدی نترسید و پای میدان حفاظت از انقلاب اسلامی بوده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در دوران دفاع مقدس گروهک‌های مختلف که با نفوذ فرهنگی به دانشگاه گیلان رخنه کرده بودند سعی در ایجاد آشوب در آن مکان و استان گیلان را داشتند اما انصاری از آنان نهراسید. شهید انصاری مدیریت اسلامی را به‌درستی معنا کرد.

وی با بیان اینکه اگر متولیان حوزه فرهنگ روحیات مدیرانی مثل شهید انصاری را در جامعه گسترش دهند این نظام به سرمنزلگاه مقصود خود می‌رسد خاطرنشان کرد: استکبار با نفوذ به جامعه مدیریتی کشور تلاش می‌کند روحیه جهادی را بین مدیران و کارکنان دولت کمرنگ جلوه دهد.

نقدی با تأکید بر اینکه نقش مردم در حکومت اسلامی بسیار مهم و حیاتی است اذعان داشت: در مدل حکومت اسلامی مردم جزئی از حکومت هستند و در اداره کشور سهم دارند که از این طریق حرکت کلی نظام را سامان می‌دهند لذا این مسئله به‌خوبی توسط شهید انصاری در استان گیلان اجرا شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور مردم در تمام عرصه‌ها را زمینه‌ساز  پیشرفت دانست و عنوان کرد: دستگیری از محضر شهدا و استفاده از ظرفیت مردم تنها راه‌حل مشکلات است که در این 44 سال این امر به‌خوبی توسط جمهوری اسلامی ایران با پیشرفت‌های علمی ثابت شده است.

وی اظهار داشت: بعد از سقوط شوروی،  آمریکا خود را حاکم تمام جهان می‌دانست ولی در همان برهه خفگان جهانی، امام خمینی(ره) فرمود که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و جمهوری اسلامی ایران تنها کشور مقابله‌کننده با استکبار در تاریخ بوده است.

نقدی به ضرورت توجه به افزایش تولید در کشور اشاره و بیان کرد: حمایت از تولید بی‌شک راه حل خروج از مشکلات کشور است و تمام مسئولان باید این را بدانند که بدون توجه به تولید هیچ موفقیتی حاصل نمی‌شود و این مهم همان نکته‌ای است که رهبری همواره به آن تأکید داشته است.

انتهای پیام/614

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی ایران انصاری و نورانی شهید انصاری استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۴۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به نقش سازنده سپاه پاسداران در کمک به امنیت پایدار در منطقه و مبارزه با تروریسم، خواستار توجه اتحادیه اروپا در احترام به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در چارچوب حقوق بین‌الملل شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیرعبداللهیان ضمن تاکید بر لزوم پایان دادن هر چه سریع‌تر به نسل‌کشی و جنایات رژیم اسرائیل در جنگ علیه غزه، تحرک جدی منطقه‌ای و بین المللی با نقش آفرینی واقعی سازمان ملل با در نظر گرفتن خواسته ها و آمال بحق فلسطین را مورد تاکید قرار داد.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به نقش سازنده سپاه پاسداران در کمک به امنیت پایدار در منطقه و مبارزه با تروریسم، خواستار توجه اتحادیه اروپا در احترام به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در چارچوب حقوق بین الملل شد. 

امیرعبداللهیان اقدام نظامی ایران در پاسخ به حمله رژیم اسرائیل به سفارت ایران در دمشق را در چارچوب دفاع مشروع خواند.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان از تداوم گفتگو میان اتحادیه اروپا و ایران در راستای پیشبرد همکاری های فیمابین استقبال کرد. 

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به بورل، با یادآوری تلاش های صورت گرفته و گام های مثبت کشورمان در دیپلماسی لغو تحریم‌ها، به زیاده خواهی برخی طرف های مقابل در مذاکرات اشاره کرد و افزود: همکاری آژانس و ایران در مسیر خوب قرار دارد و ما از سفر رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران استقبال می کنیم.

 مسئول امور خارجی و سیاست امنیتی اتحادیه اروپا نیز در این گفتگوی تلفنی،‌ با تاکید بر این که اتحادیه اروپا خواهان تنش با جمهوری اسلامی ایران نیست، از اقدامات سازنده و گام های مثبت، همزمان با تداوم رایزنی های دیپلماتیک میان جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه اروپا استقبال کرد. 

جوزپ بورل با اشاره به مطالبات گسترده بین المللی برای دستیابی هر چه سریعتر به آتش بس در جنگ غزه و تبادل اسرا، خواستار تمرکز همه طرف ها برای دستیابی به صلح و ثبات پایدار از طریق تشکیل کشور مستقل فلسطینی شد.

مسئول امور خارجی اتحادیه اروپا همچنین از نقش مثبت ایران در کاهش تنش ها و بازگرداندن صلح و ثبات به منطقه استقبال کرد.

بورل: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده استگفت‌و‌گوی تلفنی امیرعبداللهیان با وزیر امور خارجه قطرتبریک امیرعبداللهیان به وزیر خارجه آفریقای جنوبی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم
  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش